Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tien om te zien!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De lamp hoger als de groei mag stoppen? Dat volg ik niet!

Staan er mooi bij en eens met Corleone1933 dat die linker wel op een stoofje mag!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Anders is de lamp te dichtbij en dan krijg ik lightbleach met deze lamp.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      das wel een nadeel de light bleach met.led al zie je het niet erg snel

2.2 liter met guanoextract vandaag. Zou goed zijn voor de smaak. Niks mis met de smaak van mijn wiet, dus blijven we dat gebruiken. Al zal het zonder ook wel OK gaan vermoedelijk.
    20220726_074839.jpg Lamp ook weer iets hoger gezet.
    tot de volgende!

Comment

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

2.2 liter met wat AlgaBloom.
        20220727_105754.jpg 20220727_105803.jpg
        Wiet is in de maak.

Comment

De planten zien er gezond uit vooropgesteld maar als je het mij vraagt heb je de lamp er te ver van af. Met name de plant links lijkt te strekken en te zoeken naar licht en dat zie ik bij meerdere. Het nadeel hiervan is dat je geen kaarsen krijgt, maar her en der een top.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          20cm, fabriek zegt 50 ...

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          dus de lamp hangt op 20cm hoogte of op 50cm ?

2.2 liter met wat AlgaBloom, Green Sensation en Sugar Royal. Langs onder allemaal.
        20220728_074815.jpg
        Nog lager als dit

Boven is interessanter.
        20220728_074448.jpg Of langs opzij.
        20220728_074443.jpg De Cheese is er nog niet helemaal klaar voor.
        20220728_075021.jpg
        Bizar voor een weekje verschil. Maar op de één of andere manier is Greenhouse en hun zaad geen match met mij en mijn kweekjes. Nu al 4x geprobeerd met diverse soortjes de laatste jaren en steeds ontkiemgedoe en/of sukkelplantjes.

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          je hebt me vorige oogst wel een voorbij zien komen 4dames en geen 1het zelfde kwa plant niks het zelfde en toppen ook niet en de smaak ook niet was wel goede wiet maar wel veel raare dingen nu ook1 lemon haze begint met bloeien op 18uur licht maar das van wietzaadjes huismerk maar daar hoor je ook super veel slechte dingen al is de andere een supermooie plant aan het worden tis meer erg bijzonder dat er zoveel verschillende phenos zijn en compleet andere planten soms terwijl je alles het zelfde doet dus veel licht er ceker wel aan zaadjes of je goede hebt of niet

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Heb altijd zaad voor €1,25 per zaadje, ook wel ooit gehad dat er een autoflower tussen een fem zat maar dat kom je overal wel een keer tegen, maar wel vaak dezelfde planten.

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Barney en Sensi zijn mijn beste. Tot voor kort hoorde daar ook huismerk bij.

2 liter met Algabloom en wat guanoextract langs onder, 1 liter puur water langs boven verdeeld.
        20220729_075159.jpg9 gaan behoorlijk netjes samen qua hoogte. Nu mogen ze de breedte ingaan.
        20220729_075147.jpg Cheeseplantje is ook wat gegroeid, maar ook al 15cm verhoogd. En geen bloeidinges nog niet.
        20220729_075211.jpg
        Enkele VRM wel aan de plakplaat, maar het valt erg goed mee. Ik vermoed dat de aaltjes niet in alle potten zijn meeverhuisd, of overleefd hebben.

Comment

3 liter met Algabloom vandaag. 250ml langs onder, 50 langs boven. En de Cheese verhuisd en verhoogd. Staat nu vanachter links en ook de eerste bloeihaartjes gespot. Goed in het oog houden deze. De andere 9 gaan netjes gelijk op.
          20220730_090132.jpg 20220730_090137.jpg 20220730_090144.jpg
          Juist ook de vakantie verzorger alles uitgelegd. Binnenkort een weekje naar elders.
          Attached Files

Comment

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Ergens in de buurt van Omaha beach

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Stoer. Ook ff langs pointe du hoc gaan

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Pas op voor kuilen.

2 5 liter met Algabloom.
          20220731_110055.jpg en fuckerdefuck oom Herman.
          20220731_105516.jpg
          Ballen op de Bruce Banner... en ook 2 die openstond. De rest verwijderd. Kak.
          20220731_110109.jpg
          Nog even over nadenken. Morgenvroeg een weekje weg.

Comment

• Canaboid
            Canaboid commented
            Editing a comment
            Ooh dat is mooi kut.

Dat is mooi kut man, misschien eens overwegen je eigen stekken te maken?
          Horks Fototopic 2.0

Comment

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Kunnen die niet Hermannen?

Ik snap stekken wel. Maar een toppheno dat merk je pas na enkele weken. En dan heb je van elke plant pakt 10 stekken Dan gooi je er een hoop weg van de mindere pheno's en dan ben je vertrokken. Ik hou wel van soortjes, maar met enkele maten moet dat te regelen vallen wel.

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Als je stekken neemt van een hermafrodiet dan zullen die stekken dat ook zijn en is de moeder geen hermafrodiet zullen de stekken dat evenmin zijn. Daarom ben je genoodzaakt een selectieronde te houden en daarna weet je wat je aan je genetica hebt. Meerdere maten kunnen hier aan meedoen zodat je elkaar later voorziet van meerdere soorten. Zo doen we dat hier ook.

Nu een weekje weg. Ik kan nu toch niet opnieuw beginnen. Dus gaan we afbloeien en we zien wel. Ouderwets zaadjes uitpluizen heeft ook zijn charmes.

3 liter vandaag.
          20220801_083658.jpg
          20220801_083648.jpg
          En nu autobahn . .. tot over een weekje.

Comment

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            das ook lastig zene als je er teveel hebt !!!

• Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Fijne vakantie

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Sinds ik zelf kweek sta ik er financieel iets beter voor ja. En vakantie is belangerijk om niet nog gestoorder te worden, en ergens anders zijn ook. In het Duits zeggen ze ferien, dat is verbasterd Frans fait rien, niks doen. Ik moet af en toe de stad uit. En eten en drinken moet je toch. En in Frankrijk hebben ze dat goed begrepen. Veel goei baguettes, kazen, sappen, worstjes, biogroentjes en goei pannekoeken gegeten daar. Voor 2,80 euro een verse boekweit pannenkoek met ei, ham en kaas op de markt. Voor 5 euro je lazarus degusteren aan de cider. Helemaal top!

We zaten na nergens linksaf waar niets meer kwam, in een eenzaam huisje, absolute stilte 's avonds op wat natuur geluiden na, en op mijn terras everzwijnen, hertjes en allerlei hazen/konijnen zie passeren. De woef had ruzie met een weiland vol jonge stieren dat ernaast lag. (toekomstige kalfsworstjes)

Heerlijk.

Owkee. Weekje verder. Terug van weggeweest.
          Altijd fijn even weg.

Zaad gaat er dus sowieso zijn. De vraag is hoeveel. Ze moeten nog hard zwellen in principe. 3 liter verdeeld met Algabloom en wat Green Sensation.
          20220808_103946.jpg Er zijn er wat gaan hangen, de yoyo´s gaan morgen in actie komen. 20220808_104002.jpg
          De cheese is eindelijk ook in bloei!
          20220808_103951.jpg
          En in de groei, dus die mag weer lager.
          20220808_103954.jpg
          Ziet er wel goed uit allemaal. Maar nog steeds een beetje in dubio om alsnog opnieuw te beginnen. Grrrr. Kweenie. Jointje draaien en het nog eens overpeinzen.

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Kun je al zaadvorming zien?
            Hoeft geen vruchtbaar stuifmeel te zijn, heb ik laatst gehad; twee compleet geopende ballen, zag het meel stuiven, geen enkel zaad

Misschien zou je daar nog op kunnen wachten

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            ok das minder - herma buiten dus !!

Welkom ik de koekenstad

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            kelderkastje nee helaas niet, maar als jij toevallig in de buurt van Leeuwarden bent altijd welkom!

3.5 liter water. Alles eens goed bekeken. Ik ga alles gewoon afbloeien. Te lui om opnieuw te beginnen enerzijds. Ook de voorraad gecheckt. Komt wel goed. En inderdaad wat opgezocht. Herma stuifmeel zou wel vaker impotent zijn. Daar hoop ik in deze dan op.
          20220809_105349.jpg 2 yoyo's in gebruik genomen. Lekkere geurtjes ook al.

Ook al eens stekken overpeinsd. En ik wil dat zeker gaan doen. Ik heb bijvoorbeeld al 3x de Washingmachine gezet. En de laatste keer (nu in mijn potje) was de beste pheno die ik had. Dus die had ik moeten stekken. dus ik zou dan eerst 5 dezelfde planten (nog nooit gedaan) moeten zetten. En dan telkens pakt 10 stekjes trachten te maken. En dan verder gaan met de beste pheno haar stekjes. Goed labelen niet vergeten. 50 stekjes kunnen verwisseld worden. Na het drogen de beste selecteren. Daarvan 1 als moeder bewaren. En dan kun je jarenlang voort met de beste plant. 40 stekjes de vuilbak of de guerilla in.

Maar ik hou van soortjes en dan zit ik binnen de kortste keren met 20 moeders ... boekhouding.

Ik heb dus eigenlijk een grote mamakamer nodig. En dan moet ik nog leren kruisen door LR2. (Hoe selecteer je een goeie papa?) En dan een papatent.

Voorlopig nog even uit zaad. Maar de wens en de wil is er wel. Nu nog van mijn luie stonergat komen.

Comment

• giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Klopt Takketoelli een goede zaadboer zoeken doet wonderen. 1x van RQS zaden gehad alles zat vol herma’s.. ik haal altijd bij zamnesia of dutch passion, nooit problemen!

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Zamnesia heel goe zaad !èé!

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Ik en een sensi en barneys farm fan, maar zamnesia wil ik ook nog eens proberen, dat zijn in de regel altijd mooie goeie wietjes.

2.5 liter water puur van de kraan verdeeld langs boven.
          20220810_104855.jpg Zaadvorming .... Eens op letten waar ik op letten moet... grmblll.

De Cheese linksachter zou zeker vrij van stuifmeel gebleven moeten zijn gezien die pas na Bruce zijn/haar bukakke feestje ging bloeien. Flink gegroeid ook.
          20220810_104849.jpg
          Dus weer verlaagd.
          20220810_105226.jpg
          Ciao!

Comment

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Een prachtige kweek die je nu enkel zorgen baart door die anus hermanus. Dit doet mij zo'n pijn dat ik mij bijna verplicht voel om naar het Antwerpse af te reizen, mijn hand troostend op uw schouder te leggen en net voordat je omkijkt alweer pleite te zijn een doosje met stekken achterlatend op je keukentafel als stille getuige van mijn bezoek met daarbij een briefje met de tekst 'hier heeft Raven niet van terug, die lul eh kut, nou ja je weet wel'.

• kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Met vallen en opstaan.

I will survive!

En ook. With a little help from my ftiends.

6 liter vandaag met Algabloom, GS, Sugar Royal en een plenske guanoextract.
          20220811_110151.jpg Ben 48u weg, vandaar meer water.

Zaad gezocht...
          20220811_110218.jpg 20220811_110200.jpg 20220811_110229.jpg
          Niks gevonden nog.niet.

Comment

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            De weinige keren dat je blij bent dat die zoekt niet zal vinden!
        Bezig...
        X