Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Owkee. 8 in de potjes. Bruce zat vol zaad maar blijft potent. De rest is gespaard gebleven van zaad in de hoofdcola, in de lagere fluff bij de drie ex-buren zat ook wel het één en ander. 20220919_205411.jpg
18.29 gram THC bunker buster. Echt een lekker kruidig en harsig wietje.
Helaas schimmel in de hoofdtop, toch zeker 10 gram in de vuilbak.Dju! 20220919_204628.jpg
Spijtig.
20220919_203751.jpg
9.6 gram lekkere en sticky Gorilla Sherbert. Dië hoofdtop was eerder al aan schimmel ten prooi gevallen.
20220919_191916.jpg
Tutanchamon. Erg lekkere AK. Beetje een zuurtje. 28 gram.
20220919_200326.jpg
20 gram erg gassige MadChem.
Sannies njammies.
Helaas ook hier een mooi stuk top met verstopte schimmel in de top. 20220919_200029.jpg
Dik 10 gram naar de filistijnen. Angels share.
20220919_195234.jpg
Lekker citruszoet de Red Mandarine. Fijn smakend gerief. 16 gram.
Wel wat zaad helaas. Volgende keer minder lui en beter kijken. Maar dat gaat in de voortuin/bloembak van enkele anti-wiet politici hier in het Antwerpse. En gemeentelijke bloembakken wil ik gaan trachten te bezaaien/beplanten. 20220919_210401.jpg
Dan heb ik iets te doen als ik met de hond ga wandelen. 4-500 hermagevoelige zaadjes.
Maar ook zeker voldoende om weer even verder te kunnen met variatie. Dikke 170 gram of zo ... wiskunde is nu moeilijk. 20220919_211103.jpg
En er komt nog een behoorlijke joekel bij als alles goed gaat. Apple Fritter en de late Cheese komen ook nog aansluiten.
Aloha
Last edited by kelderkastje; 19 September 2022, 23:46.
Reden: Ferpetert
je hebt dan wel 90% kans oo herna of een plant die zichzelf heeft bestoven neemt die slechte eigen schappen mee in dat zaadje wat je plant de kans dat je herma hebt als je normaal.zaad hebt is 100x kleiner
en dr hoeft maaar een klein zakje open te staan en alles verpest veel radeb het ook af daarom voor buiten guerilla style zou het mooi voot zijn maar in de tent hmmm nee dankje je hebt een kans dat het goed gaat maar ...
Bas Haze : Dat blijkt ook wel uit deze ronde ! hij verliest best veel door die plant die al heel vroeg gewoon een echt mannelijke bloem aanmaakte, dat is een hele dikke herma . Meestal zie je slechts een paar banaantjes aan het eind van de kweek, die niet zo veel schade meer kunnen doen. Same on die zaadleverancier!
We hebben dus vooral wat aan stabiele vrouwelijke zaden , liefst een echte 1 hybride, waarbij je vooraf al zeker weet geen hermas te krijgen.
Heb al gemerkt dat iedereen individueel wel wat anders kan reageren. Maar van mijn vorige ronde (ripper seeds) was de Radical Juice en
de Washing Machine echt slaapverwekkend. De Sour is eerder een creatief ochtendwietje.
Van deze ronde vind ik de THCBunkerbuster (kutnaam) en de MadChem (het is nu solden bij Sannie!) wel de slaperigste. Maar er komen er nog 2 en nog niet allemaal ten gronde getest.
of het herma worden kan ik niet uitsluiten weet wel dat ik het een x zelf vrouwlijk zaad heb gemaakt en ronde met dat zaad gedraait en leuke oogst aan overgehouden tis was die herma we moeten er vanaf
Maximum pop and power. This is Select. The three-piece design pairs an ST 7U1+ alloy barrel with a composite handle using our innovative VCX (Vibration Control Connection System) – a patented feature that allows for independent movement between the barrel and handle and cuts down vibration in the hands. Our (SBC) Speed Ballistic Composite end […]
Comment