Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Screenshot_20220823-221912_Gallery.jpgKleine voedingsbeurt,
Calmag op 10l 3ml
Cannaboost op 10l 40 ml
Terra Flores op 10l 15ml
90% Regenwater 10% Leidingwater
50 dagen 12/12 is bijna 8 weken, dus ongeveer 6 weken echte bloei.
Klimaat is goed qua temperatuur hoewel ik vindt dat het iets minder vochtig mag, ik meet aan het bladerdek soms 60% en dat maakt me niet de gelukkigste
Ik heb deze kachel aangeschaft. Is 450 watt en ken je zo in de stopcontact steken en lekker compact. Wordt heel snel warm ook. Denk dat ik die een uurtje voor licht aan zet op 25 graden en dat maar de laatste 4 a 5 weekjes. Dus de kosten zullen best meevallen dan
Ik heb echt geen kachel nodig , de temperatuur gaat nooit onder de 23 graden snachts. Ik vermoed dat alles zowat foutloopt , veel verkleuring op 1 plant, het is weer zo'n einde van oh nee toch
Ik sluit me aan bij jullie gents, te weinig stikstof, maar dat kan je niet meer aanpakken in de laatbloei. Zal wat opbrengst moeten leveren maar dat is leergeld😆
20220913_202644.jpg
De toppen krijgen nog wat voeding voor ze op de spoel gaan, ze zouden op zijn minst tussen de 21 en 27 dagen nog af te leggen hebben.
Mijn usb microscoop van Ali Expres heeft het begeven dus ik kan niet kijken naar de Trichs
Zal moeten alternatief vinden, het weer speelt in mijn voordeel met het wat kouder weer die eraak komt om de laatbloei af te werken
Comment