Nice πmooie ronde gedaan
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ronde 3 SOG setting HPS 4x4 16 potten California Strain
Collapse
X
-
Dit word de nieuwe setup 2x mars hydro tls 2000 2x300 watt. Nieuwe zwenkbare monkey fan. En een nieuw filter.
Vandaag alles schoongemaakt van binnen in de tent. Met warm water en een heel mini klein beetje bleek.
Ik wou eigelijk vandaag al overpotten maar ik ga hem nog lekker chillen vandaag het was allemaal wat meer werk dan je denkt altijd. Morgen gaan ze lekker de grote tent in met hun nieuwe 18 liters.
20221001_174324.jpg
- Likes 1
Comment
-
Dit waren de wortels van de RudeBoi
Stiekem wel minimaal geworteld eerlijk gezegt.
20221002_172335[1].jpg
Ze hebben 4 dagen in de 11 liters 18/6 gestaan en toen 12/12.
Het had meer gemogen maar ze hebben het toch aardig gedaan ondanks weinig wortels.
Ik ben begonnen met me verslag ronde 4 op zaad 1e keer met LED. Hieronde de link:
4xβ Big Bud FSO Seeds 2xβ Gorilla Glue FSO Seeds 2xβ Bubble Kush Royal Queen Seeds 1x SkyRocket Amsterdam Genetics :cowb: Voorgroeien doen we met: Voorgroei tent: Secret Jardin Dark Propagator DP90 - 90x60x98 cm Voorgroei lamp: Aliexpress Quantum Board 80 watt Afzuiging: een 80mm slang naar me grote tent waardoor hij
- Likes 3
Comment
-
Die waren inderdaad minimaal geworteld en bovenin lijkt de grond helemaal droog gebleven zelfs. Misschien heb je te weinig water in de bak gekiept of de capillaire werking van aarde is onvoldoende. Wanneer je niet zo hoog vloedt is lager kweken wel aan te raden, dus bijvoorbeeld in kratten van de Action en dan niet hoger dan 15 cm vullen met grond. Zelf even wat gaten boren onderin, ik nam een pot als voorbeeld.
-
Ik geef 2 dagen voor ik knippen ga geen water meer. Scheelt gewicht als ik ermee slepen moet. En 75% van de keren dat ik water geef is van boven af. En ik geef af en toe yuccah om me aarde open te houden tegen te nat of te droog.
-
Het is bijna droog morgen gaat het de potten in.
Ik had een paar topjes met schimmel erop helaas. Ik moet in het begin beter ventileren denk ik en erna rustiger laten drogen dat de ergste nattigheid makkelijker verdwijnt.
20221006_200009.jpg
20221006_200015.jpg
Gister was ik bij een maatje. En die had 2 van mijn purple punch planten in de tuin gezet deze zomer. Deze komen uit zelfgemaakte stekjes die ik had gemaakt. Ik had ze tot 50cm laten groeien in me voorgroei hokje en eind mei begin juni zijn ze naar buiten gegaan in 40 liter potten ongeveer.
Ze zien er niet onaardig uit.
- Likes 2
Comment
-
Eindresultaat ronde 3 rudeboi strain
Na 9 dagen drogen en 1 week curen in de potten.
662 gram droog rookbaar in de pot.
20221012_122520.jpg
Het is een heerlijk zoetig zacht wietje geworden. Heerlijk stoned knetter.
Heb de laatste 4 weken op 660 watt gedraaid. Dus 1 gram per wat met een cooltube hps lamp. In een zomer kweek met 3 hittegolven.
Ik ben blij π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³
Thnx peeps voor de vele tips en adviezen.
- Likes 7
Comment
-
Dat heb ik nu proberen na te bootsen met de tsl 2000 van mars hydro. Zo een rek krijg ik niet hoog in me tent omdat die smaller word is maar tot 1.4 meter in het vierkant. En de rits ook maar tot 1.4 meter.
Dit is wat ik eigenlijk wou ook van sanlight krijg ik 20 cm hoger in me tent en minimale afstand is ook 20 a 30 cm.met deze.
1 set van evo 4 sanlight is ook 1000 euro
-
Kan je heel tevreden mee zijn! Kan je weer effe weg π enjoy bro
-
hem hem gevonden over deze hebben we het al eens een x gehadYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
Comment