Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van stek tot eind product

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Van stek tot eind product

Korting op 420shop
    Hallo mede grower's en gluurder's

Me nieuwe tent is binnen blij mee
    Wel lastig om hem op te zeten in je upie
    maar het is gelukt
    De tent is 240 lang 120 breed 200 hoog
    ik ben van plan om dit jaar met 2 buisfan te werken allebij een capaciteit van 350m3
    de filter 425m3 later ga ik dat nog aanpassen
    komen 600 watt hps in te hangen

als het te koud word gebruik ik een 900 watt kacheltje

poten die ik gebruik zijn 18l van plastic
    ​​​​​ik gebruik gewoon weer de oude potgrond
    Doe er wel wat lava meel door en magnesium en calcuim en super mix van plargon en bij het over poten doe ik wat bacteriën en schimmels

Gebruik gewoon weer de zelfde foeding als vorge ronde

Tent is nog niet helemaal geïnstalleerd maar dat komt wel goed het is een mammoth dat zijn mestal wel goede tenten
    ​ 6 juli
    ​ 8 juli

Dat is een behoorlijk grote tent, dus je houdt niet van half werk

Ik denk dat je 2 lampen moet gebruiken, 3 is overkill.
    Succes met de voorbereiding en subje staat aan.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zijn dr genoug die er veel lampen in hebben kan prima maar moet je wel een flink grote afzuiger gaan gebruiken die je gaat gebruiken is niet super sterk en hij moet je inhoud van je tent 3tot 4 kunnen verversen per minuut je kan duss een flink grotere afzuiger gebruiken softbox is ideaal.betaalbaaar en still in tegen stelling tot de buis afzuigers is net een straal jager hehehe ik heb er de zelfde op me tent 1m2
      is wel een super vette tent mooi formaat das een flink stuk maakelijker om overal mooi bij tekomen

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Je kan 600 watt met een goede afzuiging op 1m2 kwijt. 3 lampen is te doen hoor maar wel pittig goed opletten. Zelf zou ik 3x400 of 2x600 doen

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      je afzuiging voor de tent van 240 x 120

mag je wel een afzuiging hebben van minstens 1200 en beter is nog iets groter je zit met de co 2 die moet zovaak per monuut ververst worden 2 a 3 lampen moet wel lukken tis maar net wat jewil

Hoeveel komen er in te staan?

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Hoop op 10

• Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Wat maakt dat uit! Dat moet hij toch zelf weten......maar je had een ander antwoord gewild

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Silas heeft weer een beetje te veel moderators-ganja gerookt. Ik mag toch wel vragen hoeveel hij er in gaat zetten, als iemand een nieuwe set up heeft. Ik had willen reageren met; netjes!!! Is dat een free pass voor mij dat ik weer mezelf mag zijn

Jij maakt aannames zonder dat er iets is gebeurd, of zonder dat ik had gereageerd op zijn antwoord.Dat is moderator onwaardig. Ga lekker huilen net zoals de andere snaaken hier op het forum. Zeker geen sex gehad het weekend, laten we daarom die arme kuni eens gaan ophitsen.

Je moet jezelf nu een waarschuwing geven!! Jij lijkt me ook echt zo'n snitch. Zo'n rare rakker die een ieder erbij naait.

I like the setup, de ruimte is erg leuk. Plaats voor 20, eerste keer ook 10 , nu es 5 planten. Met 10 heb ik wel een ontvochtiger gebruikt, en geen rot gevonden!. Met maar 5 planten denk ik van de ontvochtiger niet te gebruiken. Succes deze ronde !!
    Ganja always does the trick.

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik heb het nog niet wiet uit geprobeerd zou indd kunne

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      tis maar net wat je wil de een wil veel.planteb maar het aantal maakt niet uit je kan met 5net zoveel opbrengst halen als met 25planten in de tent alleen veel meer werk en hoe groter de potten des te meer buffer je hebt en het werkt meer vergevent dan met kleine potten ik zou al blij zijn met zoon ruimte stuk of 6tot 8 planten in grote potten netje dr over en je hebt een hele dikke score

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Beide manieren hebben ze voor en nadelen. Ik vind het gewoon leuk van alles te proberen en te ondervinden. Wat je zegt opbrengst blijft bijna het zelfde.

11-07-22

plantjes zijn nu een week oud
    Ze hebben al 2 keer water gekregen
    als je het aan mij vraagt gaan ze wel lekker zal wel aan het weer liggen

20220711_205054.jpg 20220711_205102.jpg nu is het geduld hebben

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Geduld is een schoone zaak
      In dat is best lastig

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dat ceker alleen je denkt dat je dr vanzelf aan went maar elke ronde denk ik weer het zelfde kon dit begin maar wat sneller gaan hehe zien dr top u plantjes mooi gezond en geen strek goed bezig dat gaat wat moois aan komen straks

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dat wend ook niet denk ik maar vind het zo leuk dat ik het er wel voor over heb

Mooie setup.. Succes Bas!
    "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dankje

Stoeltje dabij

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Plek genoeg 😁

Suc6 Bas met je nieuwe meiden, mooie setups.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dankje ik ga me best weer doen 😋

16-07-22
    De plantjes gaan aardig ze begonnen een beetje geel te worden dus ik dacht laat ik ze maar wat grotere schoenen geven 11l en daar heb ik ook de bacteriën en schimmels bij gedaan ze staan gezellig met zen 2 in 1 pot anders past het niet onder de lamp

20220716_104819.jpg 20220716_111627.jpg 20220716_111646.jpg
    Zal mij benieuwen hoe lang ze dit vol houden

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      2plantjes in 11liter potten lijkt me niet zoon slim idee die gaan voeding steelen van elkaar als een malle en in de bloei zul je veel vaker moete water geven en ook hebben ze dan weinig plek voor wortels als ze met twee in elf liter potten staan denk dat je met 2planten meer opbrengst krijgt dan nu met 4 op de zelfde ruimte maar je had toch zoon grote tent omdat je zecht dat ze anders niet onder de lamp.kunnen

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Heb ze alleen maar nodig voor genoeg stekjes daarna ga ik gewoon genoeg zaad kopen om de ronde mee te kunnen doen

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      voor stekjes zal het vast wel lukken inderdaad

Interessante setup ik ga je zeker volgen

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Plof lekker neer en geniet van de voorstelling 😝

19-07-22

Ik heb een probleem denk ik
    Te veel magnesium en calcium toegevoegd aan de pot grond
    Hoop dat ze het overleven zou niet weten wat ik er tegen kan doen 😪

20220719_104232.jpg 20220719_104228.jpg
    Zal zien hoe ver ze kommen

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Een flinke slok aangezuurd water via boven spoelt het er wel uit.

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Oke thx

21-07-22

De plantjes doen wel aardig
    de plaatjes staan mooi om hoog

20220721_103025.jpg 20220721_103014.jpg

Comment

Hallo vriendjes en vriendinnetjes

Ik heb bijna me tent compleet kan niet wachten om hem te gebruiken

De plantjes groeien goed 1 keer water met voeding gegeven

20220723_072700.jpg 20220723_072713.jpg 20220723_120022.jpg 20220723_120025.jpg
      Tot de volgende keer

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        gaat lekker groeien goed voeding denk ik persoonlijk dat je het nog niet nodig bent ze zijn nog klein en voeding zit ook al in de grond al gebruiken onze wietplantjes als er opstaat 50dagen bemest het ceker in de helft van de tijd alles al op

Deze plantjes ogen behoorlijk dorstig, ik zou ze even in een emmer (o.i.d. waar ze met de achterkant in passen) lauwwarm water houden totdat het hele medium zich goed heeft volgezogen. Uit laten lekken en dan een week of langer niets geven.
      Mijn Fototopic 2.0

It's better to have a gun and not need it than to need a gun and not have it.

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Hoe kan jij al zien dat ze dorstig zijn Hork
        De blaatjes staan nog mooi om hoog

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Omdat ze vrij klein zijn, de grond gortdroog oogt en jij ze nog maar een keer water hebt gegeven.

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Oke ervaring

Deze plant heeft zo een badje gehad vandaag maar het mocht niet veel meer helpen
      beetje lui geweest
      20220724_201420.jpg

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Volgend jaar ga ik wel iets proberen ze zeggen waar brandnetels groeien wiet het ook naar zijn zin hebben laat mijn ma nou net een hoekje hebben met alleen maar brandnetels 😃

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ze zeggen het wel eens ja, maar toch zie ik nooit wietplanten bij de brandnetels staan! Desondanks wens ik je succes met het proberen!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        maar brandnetels groeien ook waarweinig zon is het is een verre familie de brandnetels van de wiet
    Bezig...