Ik ben poosje terug begonnen met een nieuw kweekje. Het gaat om 4x runtz gefeminiseerd van zamnesia seeds. Ik heb een 100cm x100cm x200cm kweektent van phantom met een prima klima 125 afzuiger, een azur wing reflectorkap met 400watt hps lamp aan een dimbare evsa ik ben een beetje laat begonnen met dit kweekverslag maar ik zal proberen elke week.even een update te geven vanaf dit punt.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RUNTZ (zamnesia seeds)
Collapse
X
-
Week 2 zit erop! De dames zijn bijna klaar met strekken en beginnen al wat sterker te ruiken. Topvorming begint op gang te komen en ik ben begonnen met bijvoeden 2x per week 10ml alga bloom 5ml alga grow per plant, er zit nog wat voeding in de potgrond dus voor nu gaan ze erg lekker op dit schema. πππ op naar week 3!
- Likes 3
Comment
-
Ok week 3 bloei is vandaag begonnen! De dames zijn gestopt met strekken en beginnen nu langzaam op te vullen. en ook beginnen de trichomen zichtbaarder re worden en beginnen ze sterker te ruiken. Ik heb de voeding iets verhoogt ze krijgen nu 5ml alga bloom en een paar ml alga grow extra ik houd het niet super vast aan en kijk ook gewoon naar wat ze nodig hebben. Verder is het gelukkig iets koeler buiten maar ik heb nog steeds moeite om de temp onder de 30Β°c te houden maar gelukkig zie ik niet echt veel hittestress en kunnen ze het goed hebben. Op naar week 4!.
- Likes 2
Comment
-
Week 3 is vandaag voltooid! Morgen begint week 4 en de dames beginnen zich nu echt te richten op het vormen van de buds. Ze zuipen grote hoeveelheden water en voeding en nog zuigen ze het blad leeg... maar meestal laat ik ze dat doen zodat ze zichzelf van onderen mooi trimmen dat scheelt mij weer werk. Verder begint het terpenen profiel nu ook naar voren te komen met een hele zoete fruitige geur elke x dat ik de tent los doe. Op naar week 4! ----- ltrzzzzπ
- Likes 3
Comment
-
Week 4 zit er bijna op en ik heb even moeten improviseren want de voeding was op dus kep gelijk nieuwe besteld en ik heb een 50/50 mix van alga grow/alga bloom moeten maken waardoor ik hier een daar wat verbrande puntjes heb opgelopen ivm het stikstof overschot denk ik maar de nieuwe voeding is binnen (alga bloom en sugar royal) en dit weekend krijgen ze weer wat ze nodig hebben en dan zal ik ook ff wat nieuwe foto's posten.
- Likes 1
Comment
-
Welke filter heb je?
had ik ook met een can lite filter echt troep.
nu orginal can filter en je ruikt echt niks!
Comment
Comment