Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het lijkt erop dat je reflector onder erg hoge spanning staat maar dat is mss een foto effect. Gaan wel lekker, wrm geen versch plantjes, Runtz zo lekker ja??
Succes
Everything is nothing and nothing is everything.
Ja goeie vraag wat merk was kep de doos weggegooid maar het was in elk geval een goedkoper merk. Vanaf nu ga ik niet meer bezuinigen op filters en ik haal ff een luchtontvochtiger want filters gaan behoorlijk snel als.het buiten een weekje regend ofzo.
Ff een snelle update! Ik ben vandaag begonnen met spoelen vanaf nu krijgen de dames 2 weken lang alleen nog water en daarna is het tijd voor de grote dagπ ff snel een paar foto's ik had mijn camera filter niet bij en kon de tent niet te lang loslaten ivm de geur maar hopelijk is het goed genoegππππππ.
Ok week 9 vd bloei zit erop! De dames beginnen nu echt sterk te ruiken en de haarzakjes zwellen op tot de max. De dames krijgen nog steeds alleen maar water en ik wil ze echt goed spoelen voordat ik ga oogsten. Ik ga ze denk ik ook 48uur in het donker zetten na het spoelen voordat ik ga oogsten. Ik heb er een paar foto's bij toegevoegd (met filter deze xπ ) ENJOY!
Ok! Dit is de laaste weekπ ik geef ze nog 1x water en dan laat ik ze van woensdag op vrijdag 48 uur in het donker staan en dan wil ik de boel in de tent hebben hangen op zaterdag of zondag π. Ik zal natuurlijk nog even een foto maken als alles hangt en na het drogen zal ik natuurlijk ook het droog gewicht posten op mijn draadje hier.ππ
Comment