Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RQS Amnezia Haze sunlight + LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Een kleine update. Ik heb ondertussen een nieuwe tent bijgekocht. Mars hydro 100x100 met de tsw2000 lamp.

Omdat get aantal uren licht verminderd buiten heb ik deze binnen geplaatst omdat ik niet wil dat ze nu al in bloei gaan.

Ze zijn een 45 tal cm groot. Mijn ene autoflower die aangevallen geweest is heb ik erbij geplaatst omdat deze ongeveer dezelfde grootte is. Van voeding heb ik guanokalong complete als voeding erbij gevoegd.

Al is die voeding een slow release hoop ik met een langer dagregime in een week ofzo een versnelling in groei te zien.

Sommige planten zijn gefimd maar dat lukt mij niet altijd (soms zag ik geen effect maar vertraging) andere heb ik eens getopt.

Ik denk eraan als ze zo een 70cm groot zijn om over te gaan naar een 12u regime om uiteindelijk naar de bloei over te gaan. Als mijn amnesias in grootte mijn autoflower in hoogte te groot wordt vliegt de autoflower uit te tent.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Haze groeit onfatsoenlijk door na 12/12, houd daar rekening mee.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      als je dan pas gaat schakelen heb je straks amnesia bomen van dikke anderhalf meter

k heb ze bij 50cm ongv klok omgegooit en zat al op een plant 120cm toen die ging bloeien amnesia is een beest van een wietplant bij veel beginners groeien ze de tent uit en moet je ze knakken of toppen wegknippen omdat ze snel groot word hoop voor je dat het meevalt

Tijnie82 is die 50cm en 1m20 de totale hoogte (pot inbegrepen) of enkel de plant? Ideaal kom ik op 1m40 uit omdat ik die graag laat afbloeien onder hps. 1m80 tent en afstand tot lamp 40cm

indien ze te groot worden zet ik er een paar terug in de tent waar ze nu in staat en laat ik ze verder scroggen om de 1m2 te bekomen.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      maar als je met hps werkt wil je toch juistem planten rond 70a80of kleiner omdat dan ook alles goed belicht word als je grote planten hebt kan je maar klein gedeelte goed belichten zou de dames goed de benen scheren onderste nodes weghalen zodat alle energy naar de grote toppen gaat 1m2 zit zo vol met haze de lengte was de lengte van de planten zonder pot gemeten en heb ze flink moeten knakken omdat ze te groot word dat wil je het liefsr voorkomen
      vorige ronde had ik ook met 400watt hps gewerkt en had ik planten van 65cm ideaal alle topjes mooi compact dat ga je nier krijgen met planten van 150cm .zo diep straalt de lamp.niet in het gewas

Tijnie82 kan je me de link geven van uw kweekverslag ik zou het graag eens nalezen hoe meer info hoe beter .

Mja onder hps moet je per watt een cm afstand houden dus 400W is 40cm. Dan plaats ik ze ook op zoveel.
    Nuja de vorige keer was mijn middelste plant het verst gescroged (grootste).

Met dat het buiten 13u klaar is, zit er weinig verschil in met 12u dus zou ik even op 18u willen draaien zodat mijn plant het verschil merkt. Ik hoop echt op een groeispurt dat ik eens deftige grote planten heb.

Te groot en ik plaats ze in 2 tenten dan heb ik een grote marge hoop ik.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ze zullen er vast iets sneller van gaan groeien en die 40cm.klopt normaal wel maar als je een beetje een goede reflector kap hebt voor fe hps kan je het licht ook wat beter spreiden of dieper im het gewas laten straalen met hps heb je dus veel winst in reflectie ik had met mijn kap in de bloei op net geen 30cm hoogte hangen maar net wat ik zeg licht wel een de reflector die je hebt

de groeispurt krijg je straks waarneer je gaat schakelen blijft me ook elke x verbazen hoe hard het dan gaat

Zojuist een defolliation gedaan. Veel blaadjes weg. Alles onder een bepaalde diepte ook toppen, bladeren die elkaar raakten en blaadjes die toppen bedekten. Een winkel zak vol😮‍💨. Dit verdient een jointje😋
    Attached Files

Comment

Oke de guanokolong complet heeft x aantal weken ingewerkt. Blumat systeem in werking. Plantjes 3 dagen tijd gehad om te recoveren van de defolliation. Ik plaats ze onder 12/12 regime. Hopelijk een mooie groeispurt🤞. Zoniet na 1 week geef ik minerale voeding bij.

Comment

Een kleine update.
        Al veel blaadjes bij gegroeid sinds mijn defoliation en lollipopping. Waarschijnlijk iets overdaan sommige bladen hebben bruine puntjes en randen. Waarschijnlijk door de over defoliation een teveel aan voeding voor de plant.

Die extreme groei heb ik niet maar ze groeit, al wou ik dat de zijkanten van de tent zouden bijhouden. Ik vermoed dat dit door dat geen verse lucht aangezigen wordt van buitenaf. Nuja mijn vorige kweek met mijn hulkberrizs was dit ook zo mar kon ik toch een mooie oogst halen desondanks.

Momenteel geef ik gewoon water en wacht ik tot de bloei. Ik heb geen ontvochtiger draaien en het is er veel te vochtig.

Als de echt bloei er is zal ik een ontvochtiger laten draaien om toprot te voorkomen.

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          👍🏼👍🏼👍🏼

Nog een kleine update. Ik begin al meer tekenen van bloei te zien met direct ook mijn twijfels of er geen mannelijke planten tussen zitten🤔.
        This gallery has 2 photos.

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          die ken je wel.flikkeren

Gecondoleerd, foto is man

Comment

• NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Het waren feminised seeds😞

• NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Je zal wel juist zijn wss maar nog even in de ontkenningsfaze denk ik. Snel even een second opinie vragen

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ja is man, krijgt wel mooie bloemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NewNoobie View Post
          Nog een kleine update. Ik begin al meer tekenen van bloei te zien met direct ook mijn twijfels of er geen mannelijke planten tussen zitten🤔.
          Kan er dat nog iemand bevestigen?

Comment

Mannetje?

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              10000000000000000000000000000000000% man

MALE-FEMALE-plant-cannabis-218x300.jpg

Duidelijk toch

Comment

• NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Ik weet maar het is zoals een rouwproces voor mij😢. Ergens al aanvaard want ze staan al uit de tent. Mss kan ik de blauwe uniformpjes met het zaad bezig houden volgende zomer.

En dit is "hermafrodiet"

1458298913.jpg

Comment

• NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Ze staan momenteel in een apparte donkere kamer mits het toch nu de lampen af is. Kan ze mss buiten laten en zien water van komt. Volgende zomer zaadjes in de natuur gooien ofzo.

Mijn scrognetje is plots niet meer zo vol mss zal het nog een blessing in disguise zijn. Nuja zal wss de laatste keer zijn dat ik van RQS koop dan, lekker op tijd voor ik mijn volgende zomer aankopen doe.

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              rqs is bananen wiet of herma krijg je van die lui of dit ken dr maar zeer weinig die er over te spreken zijn

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              k kan je anesia aanraden super sterke strain en sterk

Idd ventje, mss door stress licht of andere?
            Ganja always does the trick.

Comment

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Rqs zal wel de boosdoener zijn wederom

• NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Waarom zo agressief?

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented