Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coby's eerste kweek! (Lumatek Zeus 600W)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kleine foto update!

Er zijn enkele topjes die nu meer licht krijgen omdat de zaailing niet meer in weg staat en die zie ik nu ineens elke dag weer dikker worden

Sommige suikerblaadjes zien eruit alsof ze met suiker gecoat zijn
    20221114_141628.jpg 20221114_141634.jpg 20221114_141653.jpg

En nog een panorama shotje van "onder het net"
    20221114_141743.jpg

Stonede groetjes!
    Attached Files

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Goeie fluff!! Dat zijn lekker jointjes vind ik, en anders uitstekend voor olie of ijshash.

Je kunt dit elke oogst doen; in fases oogsten zodat alles mooi af kan bloeien. Moet je wel het geduld voor hebben, en bedenken of dat laatste beetje wiet al dat licht (kosten) en ruimte waard is 😀

Op het oog echt een fijn wietje!
      Zo te zien

• CobyBE
      CobyBE commented
      Editing a comment
      Yes die gaan ook allemaal lekker het hoopje in Ik vind het er echt lekker uitzien moet ik zeggen Precies snoep haha

Vraagje!

We zitten nu halverwege week 9 op 12u en ik vind dat er al heel wat bruine haartjes te zien zijn op de topjes! Ook beginnen de fan leaves stilaan geel te worden en zien de plantjes er klaar mee uit.

Morgen ga ik op verschillende plekken een staaltje nemen (lees: een suikerblaadje knippen) en onder mijn loep bekijken (die wat eindelijk is aangekomen).
    Zou het kunnen dat een haze soort al na een kleine 9 weken oogtklaar is? De topjes die ik er al van gerookt heb zijn in ieder geval zeer potent en smaakvol!
    Als ik morgen dan ook nog veel troebele/melk-achtige trichoompjes vind ben ik van plan misschien al eind deze week te oogsten zodat er niet nog meer toprot kan optreden.

Meningen?

Stonede groetjes!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Voorstander van snoeptoppen en in fases oogsten hier, als je de mogelijkheid hebt om een deel te knippen nu, deel binnen een week , deell binnen 2 , kan je je voorkeur baseren erop later . Suikerblaadjes amber is zeker goed , want de toppen volgen. Snoeptopje zoals je al geprobeerd hebt, op tafel onder de loep .

Hier vanaf week 7 tot week 11 in potten en vrienden merken ook wel het verschil tussen week 7 en 9 toch, je ziet het ook aan hun oogjes

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Maak maar eens een hele zwiek foto's, dan kijk ik wel ff
      Je kunt het zien aan een wat amberbruine schijn over de toppen heen, die zie ik nog niet bij jou

Maar inderdaad; als je nu oogst zul je al effect voelen. Ik schat dat ze nog een weekje voeding, twee weken spoel kunnen hebben. Eventueel nu al spoelen
      Ik hou van wiet vol velden amber trichjes 😀

Of in etappes oogsten he

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja lemon haze gaat miss om met 9a 10week
      amnesia haze en silver ga je dat niet redden

9week 12-12 en dan al klaar ?? is wel erg snel toch k had lemon haze was wel zaad dan en 11week bloei en pas her en der een amber

​
    đŸ‘đŸŒ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! đŸ‘đŸŒ
    ​

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ambar?

Velden vol amber ja; om in een bankslot te komen, en dan de cloudy fluff voor als je de hut nog moet poetsen

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      En bij een ander denk van zamne , staat er nog es bij cloudy best time to harvest sativa, en bij mixed, best time to harvest indica.

Bedankt voor de talrijke comments! Ik moet zo dadelijk even ergens heen dus kan nu niet meer foto's maken maar ik heb een mini topje onder mijn loep gelegd en dan mijn gsm camera in de lens laten kijken om zo foto's te maken. Niet simpel als je met 1 hand dat ding stabiel moet houden en dan met de ander de smartphone erop moet leggen zonder dat alles zich verplaatst xD

Dit topje is ook al meer amberkleurig. Ik kan zien dat de bovenste toppen bijna allemaal die kleur hebben terwijl ze onder het net nog gewoon groen zijn!
    Takketoelli : Bedoel je zo'n kleur?

20221117_115318.jpg 20221117_115300.jpg 20221117_115241.jpg

En dan nu de foto's onder de loep! Telt dit als cloudy? Ik denk het wel he? Ik zie namelijk ook wat amberkleurige trichoompjes!

20221117_120305.jpg 20221117_120319.jpg 20221117_120457.jpg 20221117_120353.jpg 20221117_120523.jpg

Straks wat meer en hopelijk duidelijkere foto's wanneer men vriendin terug is en zij de loep kan vasthouden. Minder shaky foto's dan

Als ik het dus goed begrijp zou ik nu alle hoofdcola's kunnen oogsten en dan de lamp weer wat lager hangen en dan de onderste topjes nog een week ofzo laten doorbloeien. Ik moet zeggen dat het boven het net meer de kleur zoals het topje op de foto is

Stonede groetjes!

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒnog effe .............

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Op zich rookklaar, maar nog niet zo amber als ik zou willen. De bovenste toppen zijn soms wat bruiner door verdroging, dat is hier ook zo

Hier nog wat algemene foto's van de topjes, zoals je kan zien: veel geel blad. Ook veel plaatsen waar er toprot was of mogelijks nog terug komt. Dus het begint volgens mij wel stilaan te dringen.

Sorry voor het kleurverschil op sommige foto's, dat doet men camera-app zelf door het licht van de lamp.

20221117_143816.jpg 20221117_143920.jpg 20221117_143732.jpg 20221117_143854.jpg 20221117_144324.jpg 20221117_144057.jpg 20221117_143739.jpg 20221117_143802.jpg 20221117_144100.jpg 20221117_144045.jpg 20221117_143922.jpg 20221117_144312.jpg 20221117_144054.jpg 20221117_144320.jpg

Stonede groetjes!

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Wat ik zou doen:
      Direct spoelen als je dat nog niet aan het doen bent, en daarna oogsten.

De dame van de laatste foto is mooi aan het afbloeien, en heeft een beetje van die amber schijn over zich. Die is bijna klaar, nog ff twee weekjes spoelen, en dan om. Die zijn ook nog mooi groen, kunnen ze de bladeren nog ff leegtrekken. Mooie toppen!

Die andere dames zijn nog niet zover, maar die zien eruit alsof er nog wat toprot aan zit te komen. Ik zie wel wat verdachte plekken. Stel het loopt uit de hand kun je straks direct oogsten aangezien ze al op spoelen staan. Elke dag spoel is dan meegenomen vind ik. Er zijn ook kwekers die spoelen onzin vinden, dat is eigen keuze.
      Goed blijven controleren en verdachte blaadjes 'trekken'

Als alles oke gaat kun je dus over twee drie weekjes oogsten, en dan eventueel de lagere toppen wat langer laten afbloeien.

• CobyBE
      CobyBE commented
      Editing a comment
      Top! Bedankt voor je hulp! Ik ga dan nog even geduldig wachten met oogsten

Spoelen start ik dan ook mee vanaf vandaag, ze hebben begin van de week nog eens voeding gehad maar dan vanaf nu enkel nog lichtjes afgezuurd water!

Ik check elke dag wel 2x heel de tent of ik iets van rot kan zien, de gele blaadjes bovenaan baren mij zorgen maar als ik de toppen opentrek vind ik niet direct iets, geen wit pluis en geen mals stukje top of verkleurde stam dus fingers crossed dat het goed blijft gaan Moest er dadelijk toch toprot van boven het net naar eronder geraken dan weet ik niet of ik het risico wil nemen om nog wat langer door te gaan, dan ga ik denk ik wel al direct alles boven het net eraf halen.

Wat bedoel je precies met verdachte blaadjes trekken? Is er een speciale manier om toprot te behandelen waarvan ik nog niet op de hoogte ben?

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Eerste zichtbare tekenen van toprot is vaak een verdroogd en gedraaid blad. Ziet er heel anders uit dan de andere gezondere bladeren. Als je hier aan trekt en hij laat direct zonder weerstand los: toprot. Zo kun je controleren zonder teveel aan de toppen te zitten.
      Er is een kleine kans dat je rot krijgt zonder verdraaid blad, dat had ik dit jaar voor het eerst.

Ook al is er deze ronde e.e.a. fout gegaan, je hebt sowieso je eigen rookwaar straks en bent voorlopig zelfvoorzienend! En kijk uit, dat is verslavend!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• CobyBE
      CobyBE commented
      Editing a comment
      Dat klopt, ik ben nu al de nieuwe soortjes voor volgende ronde aan het zoeken

Dit zijn amber gekleurde trichomen Coby
    20221105_141311.jpg Je hoeft ze zover natuurlijk niet te laten gaan want dit is een bankplakker🙂

70% melkachtig 30% amber is een mooie combo.
    Mooie toppen hoor!

✌

"Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dat heb ik toch ook altijd liefst minimaal 25% amber

• CobyBE
      CobyBE commented
      Editing a comment
      Bedankt!

Update time!

Vandaag hangt consuela al een week vleermuis-stijl te drogen in een donkere doos, tijd om eens te gaan voelen!
    *knak* yes! De takjes knakken bij het buigen!

Alles mooi los geknipt, de hoofdtoppen wat meer bij elkaar gelaten en de weegschaal op. Een trotse 63,03 gram! En dan te bedenken dat ze maar 40cm hoog is geworden en ik zeker 1/3 (of meer) aan rot had verloren. Niet slecht zou ik zeggen

20221120_191702.jpg 20221120_191725.jpg

Alles opgedeeld en verdeeld in 2 weckpotten. Totaal niet aangeduwd en wat ruimte van boven gelaten. Deze gaan nu een weekje of twee curen in de kast

20221120_192458.jpg

De fluff die erlangs ligt ben ik momenteel aan het roken, hoofdzakelijk wat kleine blaadjes enzo maar het smaakt niet slecht. Ben benieuwd hoe de toppen gaan smaken als ze eenmaal gecured zijn

Stonede groetjes!
    Attached Files

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Je bent goed op weg idd, hoeveel had je er nu nog staan?

• CobyBE
      CobyBE commented
      Editing a comment
      Nog 6 stekjes haze

• Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Well done, die kleine hygrometertjes zijn handig als je de gewenste vochtigheid wilt bereiken en dan dicht laten.

Lekker hoor

Comment

Kleine midnight update!

Deze avond heb ik samen met mijn vriendin en een vriend geproefd van de zaailing haar vruchten! Aangezien ik eigenlijk al jaren haze rook had ik niet zo'n hoge verwachtingen bij deze "witsoort".

Nou Ik moet zeggen dat ik heel erg verrast ben, ze smaakt enorm goed en ik word er serieus stoned van xD

Ik vind dat ze qua smaak wat lijkt op de Kalifa Kush die ik onlangs van Amsterdam heb meegebracht en na wat gegoogle blijkt dat dit ook gewoon een kruising van kush is
      https://sweetseeds.es/en/photoperiod...-punch-og.html

Dat is trouwens ook van waar het zaadje komt, die had ik gratis bij de lamp gekregen destijds

Ivm de stekjes:

Ik heb nu ook onder het net een topje met rot ontdekt. Dus ik denk dat ze of morgen of overmorgen omgaan. Als het overmorgen is dan krijgen ze morgen nog 1x afgezuurd water.
      Water kregen ze om de 2 dagen en ik merk dat ze stilaan minder beginnen te drinken. Ook zie je dat de planten mooi alle laatste voeding uit hun blaadjes aan het trekken zijn. Het bladerdek wordt nu namelijk ook stilaan onderaan geler en geler

We zitten overmorgen halverwege week 10. Ze zouden misschien nog langer kunnen (?) maar ik wil de toprot schade zoveel mogelijk beperken. En de topjes die ik er al van heb gerookt word ik overdreven stoned van. Daar heb ik gisteren nog van geproefd en het was al lang geleden dat ik nog zo stoned ben geweest xD

Dus morgen of overmorgen gaat de rest ook om

Stonede groetjes!

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Goed man!
        De planten vertellen je vanzelf wanneer ze om moeten
        Gaaf dat het effect zo overdreven is

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Jammer dat dat zo snel went met volle potten.

Eens die 2 potjes een paar weken gecured zijn ga je nog stonederderderderder worden, geloof me🙂
      "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

Comment

Kleine 'ik had al lang moeten slapen update'

Vandaag had ik een afspraak bij de oogarts omdat ik al een tijdje (sinds het voorval) af en toe lichtflitsen zie en heb ik issues met naar een scherm kijken als mijn ogen vermoeid zijn. Verdict: andere glazen en men rechteroog staat meer naar binnen als het linker? Volgens de oogarts kan dat door de operatie zijn en is het gewoon kwestie dat men hersenen zich nog moeten aanpassen aan het lichtjes andere 'signaal' dat ze ontvangen.

Dat bezoekje is erg uitgelopen want ze heeft nogal wat testen gedaan waardoor ik pas veel later als ik wou kon beginnen met oogsten

Dat resulteer in dat ik net voor een 3 kwartier het laatste topje van plant nummer 3 heb geknipt! De andere drie volgen morgen, die hebben vandaag voor de laatste keer zon gehad. Heb de lamp al uitgezet omdat ik de toppen die afgeknipt heb nu in hetzelfde net heb gehangen. Dat hangt nu al serieus door moet ik zeggen xD Vraag me af of die wel heel het gewicht kan houden.

Het knippen was wel chill, samen met men vriendin en een vriend, wat muziek op (spotify - https://open.spotify.com/playlist/37...c2dfda2f9348bf - I love my west coast classics), een paar hits van de bong en een joint of twee!

Het is wel echt veel wiet vind ik xD "Oh dat knip ik wel even, zijn we vandaag klaar meer" - Famous last words
        Hier en daar nog wat verdachte topjes maar over het algemeen was het allemaal ok!

De topjes die ik niet kon ophangen heb ik in "droogdoos" op keukenpapier gelegd, deze worden nu dagelijks gedraaid

Morgen dus nog drie planten te gaan. Om wat beeld bij tekst te voegen wat foto's
        20221123_025835.jpg 20221123_025847.jpg

Zo nu ga ik men nog wat hits van de bong met de kief die ik van de schaar heb gehaald roken, kort filmpje kijken en dan slapen!

Stonede groetjes!

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          mooi man da gaat de moeite zijn , zet de voorraad weck potten al maar klaar

• CobyBE
          CobyBE commented
          Editing a comment
          Er was mij zo'n toestel aangeboden om het knippen machinaal te doen maar aangezien dit men eerste keer was wou ik het graag volledig met de hand doen

Zie volgende post voor eindresultaat

• Rreppellsteeltjam
          Editing a comment
          Grote schaar gebruiken en grof knippen, blaadjes bij het grinden verwijderen en later hash van maken.

Nog een late-night update!

Vandaag waren de andere drie dames aan de beurt, resultaat: een net vol toppen en een doos met nog zeker 100 kleine losse topjes

Momenteel twee fans aan de gang, eentje laat ik er onder door blazen en de andere erboven

20221124_011450.jpg

nu een weekje drogen en dan de weegschaal op Resultaat post ik hier nog!

Ben benieuwd hoeveel het gaat zijn, het lijkt echt veel en ik had toppen zo groot als men hoofd erbij
        Ik weet dat ze nog een flink stuk zullen krimpen maar ik vind het alvast mooi dikke toppen Heb eigenlijk amper van die mini-topjes gehad

Stonede groetjes!

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Editing a comment
          Uitkijken met schimmel in de doos, ventilator erop richten.

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          das de moeite hier đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ

• Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Ja en zo een hoofd, in verhouding met je lijf is het dan zeker wel de moeite
          Goed bezig

Update time!

Deze keer een grote (en waarschijnlijk zeer controversiële) update!

Gisteren kwam een kameraad langs om zijn oude droognetten en knipmachine langs te brengen. Heb hem dan in ene weg de oogst laten zien. Hij was van mening dat ze droog was en inderdaad er knakten al enkele takjes! (Takken ondersteboven gehangen met toppen eraan) (De helft hing van dinsdag en de andere helft van woensdag)

Dus die avond was het tijd om te oogsten! Vriendin een glĂŒhwein en ik een mooi hoopje voor de bong!
        Ik heb een kleine weegschaal waar je tot ongeveer 100 gram op kan afwegen en die tot 0,01 nauwkeurig is. Dus telkens toppen los geknipt, daarna toppen gecontroleerd op schimmel en verder uit elkaar geknipt. Als je de onderste stukjes makkelijk los kon trekken dan knipte ik ze af, zodat je dan uiteindelijk 2 of 3 topjes had maar zonder die dikke hoofdtak erin ​

Een 1l potje genomen en die telkens tot ~50 gram gevuld, daarna de weckpot in. Ook maakten we telkens een notitie in een excel bestandje van hoeveel we die keer gewogen hadden.

Hmm, de weckpotten waren al snel op maar er was nog zeer veel om te knippen. Weckpotten niet stampvol maar een 3 a 4 cm open gelaten boven in om te curen.

Ook leek het totaal in onze Excel al rap boven de 400 te gaan, dus we bleven maar knippen. Toen we eenmaal te kaap van 550 bereikten vonden we het toch een beetje raar. Er lag immers nog steeds een hele hoop wiet klaar om te knippen :o

We gingen uiteindelijk richting de 650 en we bedachten ons dat we van de zaailing ook al 63 gram hebben af gehaald, en ik nog zeker 40 gram 'te vroeg geknipte topjes' heb liggen. Daarop begonnen we ons af te vragen of we niet ergens iets fout hebben gedaan. Hebben we wel goed gewogen? Waren de topjes toch nog te nat? Ja dat zal het zijn, dat moet het wel zijn.

Even enkele topjes gecontroleerd en ja, niet elk takje wou knakken. Ik heb toen nog even doorgeknipt zonder te wegen terwijl ik een innerlijke dialoog had om te bepalen of ik de rest nu beter nog aan de takken kan laten drogen of toch beter doorknippen? Kamp "aan de takken laten drogen" heeft die dialoog gewonnen.

Dus hebben we besloten om te stoppen en alles terug in de droognetten te hangen om nog een dagje extra te drogen. De takken die ik nog moest doen hebben we ook gewoon in het droognet gehangen.

24u verder zijn we dan weer gaan checken. Ok, elk test-topje haar takjes zeggen duidelijk en hoorbaar 'knak'! Die wat aan de takken hangen buigen nog lichtjes dus die laten we nog even liggen.

Opnieuw alles gewogen, deze keer iets 'grover' te werk gegaan. Geen zin om weer met potjes van ~50 gram te spelen en om de toppen weer te moeten aanraken (ze vallen namelijk al half uit elkaar bij het verwijderen uit de droognetten) hebben we besloten de wiet in de frietkom te gooien en deze op de keukenweegschaal te wegen. (Max 3kg/nauwekeurig tot 1g)

Nou... er gaat dus iets meer als 200 gram wiet in de frietkom. Telkens als die vol was heb ik ze om gegooid in een 1kg zak en de weegschaal gereset. Zo hebben we ongeveer 3,5 'frietkommen' gevuld met wiet er af gehaald ​ Ik heb de hele zak nog eens apart gewogen: 732 gram. O_O Uhm, ok daar moet nog wel wat van af toch? Ahja, de zak! Even een lege erbij genomen, die zullen wel wat wegen met hoe groot ze zijn en al..

Oei, die wegen maar 44 gram? :o Dus heb ik nu momenteel al 732 - 44 = 688 gram in (dikke) toppen? :o Holy shit :o Samen met de zaailing (63 gram) en de 'te vroeg geknipte topjes' (~40 gram) kom ik dan al op 791 gram wiet uit :o ​​​​

Dat kan toch niet kloppen he? Ik ga morgen in ieder geval de stock aan weckpotten opkopen in de winkel zodat ik de rest van de wiet ook kan curen.

En dan heb ik nog ongeveer 15 takken aan wiet over. Plus 4 takken waar ik wat pluis op had gezien, deze drogen momenteel apart zodat ik ze erna kan inspecteren.

Aangezien ik het nog altijd niet volledig kan geloven ga ik als alles een weekje gecured heeft (elke dag 2x 10min de potjes open doen) alles nog eens in zijn totaliteit wegen.

Als je nu denkt van "Ja hoor, leuk verhaal dan hoop ik dat onderstaande foto's je kunnen overtuigen

20221127_195218.jpg 20221127_193830.jpg 20221127_195232.jpg

Morgen knip ik de rest en heb ik hopelijk voldoende weckpotten kunnen bemachtigen. Ik zal dan weer updaten met hoeveel dat nog was

Happy stonede groetjes!

Comment

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Mooi gedaan man laat het je smaken

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          ja met een 600watt led mag je ook wel op zoon score rekenen met veel wattage maakt het ook voor een beginner makkelijk om een dikke ronde te draaie en die rode ledjes de far red zorgen ook voor extra gewicht mooie ronde goed gedaan als je straks nieuwe ronde hebt elke ronde word beter met deze lamp moet je straks makkelijk kilo kunne hale en zelfs dan zit je nog niet op 2gram de watt als je dat draait hehe 1200gram alles kan komt vast een keer goed succes kerel en smookze

• CobyBE
          CobyBE commented
          Editing a comment
          Bedankt allemaal! Over de lamp kan ik alleen maar goede dingen zeggen eigenlijk Krijgt van mij een dikke 10/10!

Kleine middernacht update!

Vanmiddag even naar de winkel voor meer weckpotten, helaas waren die allemaal uitverkocht. Er waren wel nog grotere maar de autist in mij verbad het om verschillende types weckpotten door elkaar te gebruiken :p Er zou woensdag een nieuwe lading binnenkomen dus dan terug naar de winkel, ik ga er véél nodig hebben xD

Dus dan maar naar huis, daar heb ik de overblijvende takken gestript en gewogen. Ook heb ik de takken waar ik schimmel op heb gezien nog nagekeken en gered wat er te redden valt, maar toch nog wel wat topjes weg gegooid. Die wat ik heb gecleaned heb ik apart in 2 zakjes gestoken. Samen goed voor 82 gram :o

De 'goeie' toppen hadden ook hier en daar een hoofdtop die schimmel had, hier ook gered wat er te redden viel en de rest weg gegooid. Ondanks de hoeveelheid wiet ik al heb geoogst blijft het toch pijnlijk om die topjes zo bij het afval te doen :'( :p

Het gewicht van wat er nog van de goeie toppen afkwam komt neer op bijna een volle frietkom oftewel 191 gram :o

Als ik dan het totaal sommetje maak

Zaailing: 63 gram
        Te-vroeg-geoogste-topjes pot 1 (hoofdzakelijk zaailing): 23 gram
        Te-vroeg-geoogste-topjes pot 2 (enkel haze): 30 gram
        Stekjes geoogst en gedroogd: 955 gram (Het totaal van gisteren + 82 + 191)
        Komt neer op een totaal van: 1071 gram

Dat geeft bij 600 watt een gram per watt van 1,785

En dan te bedenken dat dit mijn allereerste keer is en er nog redelijk wat dingen zijn mis gelopen, met als grootste boosdoener toprot. Ik denk dat ik makkelijk 20% al heb weg gegooid tijdens de bloeifase :o

Dit topic lijkt nu wel een reclametopic voor de Lumatek xD Het was wel een serieuze investering (lamp + tent en de rest komt neer op ongeveer 2300 €) maar die is nu eigenlijk al meer als dubbel terug verdiend.

Ik wou graag rond de 400 gram halen zodat ik van oogst tot oogst kon overleven met mijn eigen kweek maar zoals het er nu uitziet hoef ik maar 2 oogsten per jaar te doen en dan ga ik nog ruim teveel over hebben

Ik kan het zelf bijna niet geloven xD Hier had ik zelf niet van durven dromen :o

Dat gaat nog een grappig zicht zijn als ik daar in de winkel dadelijk 20 weckpotten ga kopen xD

Bedankt aan iedereen die me heeft geholpen en tips heeft gegeven! Zonder jullie was deze oogst zeker niet zo goed geworden als ze nu is Ik ga me nu eentje roken op julie! Schol!

Stonede groetjes!

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Laat ze je smaken, mooie score!

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          k ga ook maar sparen voor een zeus 1000w die lumatek lampen zijn sws beste van het beste die is zijn investering wel waard die gaat er ook ceker komen bij was vroeger al lumatek dat zij het beste waren met hps en nu met led ook ceker

• Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          HPS Lumatek met EVSA top
      Bezig...
      X