Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Skywalker Haze - I Am Your Father

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

20220930_070510.jpg Nu al voor t eerst onder het net gestopt omdat er flink wat bovenuit kwam, heb zo'n vermoeden dat het behoorlijk volle bak gaat worden in mn tentje... 1 plant was ook voldoende geweest hahah. Helaas wel gelijk een van de hoofdtoppen afgebroken
    Ga gewoon om de dag een paar blaadjes hier en daar plukken.

Comment

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Om de dag hier en daar plukken is niks mis mee, heb het al 10tallen keren gedaan ook bij dutchpassion zaden. Ik knip het trouwens niks eraf trekken.

• Krisdc
      Krisdc commented
      Editing a comment
      Geef ze volgende keer eens een goeie slok water, 3 tot 5uurtjes ervoor, zijn je takken veel beter te buigen.

Tgaat idd druk worden in de tent, alleen maar goed nieuws toch?!🥳

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      vlak voor je de klok omgooit en een x halverwege de bloei 2x ontbladeren is zat ja is beter een x veel stress dan elke dag een beetje

Dames schieten dusdanig de lucht in dat ik bijna dagelijk onder het net kan stoppen, 1 top komt nu helemaal in de hoek uit en die wil ik miss daar gewoon door laten groeien.

Heb ook een ontvochtiger gekocht die ik overdag LV op 50% laat houden, temperatuur is dan een graadje of 23 tot 26 laatste dagen.Trekt dan rustig ruim 3 liter water in 12 uurtjes uit de lucht. 'S nachts zet ik die kamerdeur open en ontvochtiger uit. Temperatuur zo'n 19-20 graden en LV stijgt dan naar 57-58%.

Verder Gaan ze erg lekker denk ik. Had ze alleen wel beter naast elkaar kunnen zetten, in plaats van achter elkaar. Was wat makkelijker geweest voor onderhoud plegen, goede leer voor de volgende keer

20221003_135352.jpg
    20221003_135405.jpg

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      waarom 50% ????

• Sinaasappel
      Sinaasappel commented
      Editing a comment
      Omdat de relatieve luchtvochtigheid anders makkelijk tegen de 70% aanloopt zonder ontvochtiger en constant ruimte ventileren. Rond 50% zou aardig goed moeten zijn in de vroege bloei dus vind mooi rond getal

20221005_110722.jpg weer alles onder het net geduwd. Die top rechts onder in beeld zit in de hoek en laat ik dus die daar maar verder uitgroeien. Is een van de twee hoofdtoppen van de sterkste dame. Misschien wordt dat ook wat leuks, wel opletten dat het blad geen andere topjes in de schaduw zet. Net 2 dagen autopots uit gehad, keertje litertje water van bovenaf gegeven.

Netje vult steeds verder op, enige probleem is nu dat ik onverwachts een week weg moet vanaf vrijdag dus hoop dat het daarna nog een beetje onder het net te duwen is verder kan ik gewoon zonder problemen een week de hort op met die autopots, ideaal.

Vrijdag nog even een keer alles zo veel mogelijk onder het net duwen, autopot reservoir afvullen, ontvochtiger uit en kamerdeur open voor verversen van de lucht.

Comment

20221007_082028.jpg Twee dagen verder en het staat er alweer zo bij... enkele toppen lijken al wat haartjes te laten zien. Hoogste toppen weer onder het net gestoken, tent weer dicht en ik ben benieuwd wat voor jungle ik aantref over een week

Schoonzusje gaat nog wel een keertje polshoogte nemen maar kan moeilijk verwachten dat ze van alles onder het net gaat steken.

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        mooi man geef uw szus effe een spoed opleiding ! 👩‍🏫 !

en geniet van uw wèék , kèép it grèén 😜

• Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Das een mooi veldje groen...keep it bloming

• Sinaasappel
        Sinaasappel commented
        Editing a comment
        Komt helemaal goed heren, danku!

Het groeit nog veel harder dan verwacht terwijl omstandigheden niet ideaal zijn. Rond 60%LV en 20-23 graden dus prima voor de dames om te groeien als onkruid.

3 volle dagen later staat het er al zo bij... Ben benieuwd of ik ze ooit nog onder het net ga kunnen steken.
      IMG-20221010-WA0007.jpg IMG-20221010-WA0006.jpg

Comment

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Hoe vaak heb je ze dan al onder het net gestoken en heb je ze dan ook vast gebonden? Dat moet je als het zo snel groeit in principe 1x per dag doen. Gaat echt snel man!!🦄

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Het is mooi egaal zolang dat is zijn er geen problemen toch?

• Sinaasappel
        Sinaasappel commented
        Editing a comment
        Vastbinden is nergens voor nodig, als een top lang genoeg is steek ik deze gewoon weer een gat verder. Heb dit bijna dagelijks gedaan maar ben nu een weekje buiten de deur.
        @giinno zeker waar dat het mooi egaal veldje lijkt, mocht het vrijdag niet lukken terug te steken laat ik ze zo. Hopelijk red ik dat met de hoogte.

Dit ga ik dus nooit meer onder het net krijgen
      Ben bang als ik hier aan begin dat ik toppen ga breken.

Veldje is redelijk egaal op wat uitspringers na, wordt nu denk ik maar tucken zodat alles licht krijgt en hopen dat de hoogte niet nog veel verder gaat. Staan behoorlijk dicht op de lamp al, maar lijkt ze niet te deren voorlopig.
      20221014_130001.jpg 20221014_130025.jpg

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Net lichtjes verhogen mss?

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        ja jonge zo laat iedereen zich wel eens nen keer vangen , ge had moeten thuis blijven he !👮🏼‍♀️!

In deze fase in den teelt zijn ze niet meer te stoppen ,, seg dien fan staat dien altijd aan ⁉️

Wesley pipes dankje, slim om het net te verhogen, heb het net 6 schakels omhoog gehaald en heb zo goed als alles weer onder het net kunnen steken. Ga nu misschien wel wat larf krijgem omdat sommige topjes onder het net vallen, zal dit toch wat moeten dieven een keer, evenals ontbladeren daar beneden

Remco volgende keer blijf ik thuis inderdaad, of beter timen want dit was duidelijk precies k*t getimed... die fan staat normaal een stuk boven de dames, maar ze zijn er zelf tussen gegroeid. Staat wel op minimaal dus ze hadden er zo te zien geen last van.

Die toppen links achterin en rechts voorin laat ik hun gang gaan. Die krijg ik niet meer weg gestoken. Op de foto ziet het veldje er nu een beetje rommelig uit, maar dat moet ik nog even wat fatsoeneren komende dagen
      20221014_155701.jpg

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        🫵🏼 👍🏼

Veldje weer wat verder op orde gebracht. Heb nog maar weinig ruimte om verder op te delen, hier en daar nog wat maar meeste zal nu toch wel op z'n uiteindelijke plekje in het net moeten zitten.
      Met dit soort vieze dagen komt de temperatuur niet boven de 22 graden uit en zal met kouder wordende dagen alleen maar minder worden. Zit te twijfelen om goedkoop een 250W HPS op de kop te tikken en in de tent te hangen ipv de 150W led, om net wat extra warmte te genereren. Al koop ik het allerliefst gelijk de 1 m2 G-Tools kast met 400Watt G-bars, maarja mijn vrouw ziet me al aankomen en wat moet ik met al die wiet?
      Heb nu al meer dan ik alleen kan roken maar het kweken is gewoon zo leuk 20221015_142908.jpg

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        gewoon de jointjes wat dikkee rollen dan gaat het aardig rap wat puure bluntjes hahaha

Tijnie82 dat puur draaien doe ik al, maar met 2x per week een pure met 1-1.5 gram schiet t nog niet echt op. Daarnaast kom ik meestal ook maar tot de helft van die toeter en gaat de rest de asbak in dus dat zet sowieso geen zoden aan de dijk

Tentje open, fotootje van de inhoud, paar schaduw werpende blaadjes weg stoppen, tentje dicht. Zo makkelijk kan het zijn.
      20221017_184616.jpg

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        😳😳😳😳 mijne mond valt gewoon open Is duurder dan Coke !!

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Coke is wel iets duurder remco haha

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        shatter, rosin, e.d.. 70 euro per gram en zo. mijne coke is een pak goedkoper 😂

Je kan beter gaan dabben, als dat niet werkt dan kin je beter stoppen met ganja.

Comment

• Sinaasappel
        Sinaasappel commented
        Editing a comment
        Ik heb genoeg wiet om misschien maar eens te gaan experimenteren met rosin, hasj etc te maken. Kom ik er miss wat sneller doorheen

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Moet je wel eens pers hebben, zo simpel is dat niet!

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Moonrock👍😁

Remco die resin is zo geconcentreerd dat je de halve dag stoned bent. Als je het dan wikt en weegt zal het ongeveer hetzelfde uitkomen. 1dabje is nog geen 0,1gr, wat deze man rookt is niet normaal. Remco ik ben er bijna van overtuigt als je dat een keer heb geprobeerd je niks anders wilt. Aangezien je zoveel smoked, enige probleem is dan krijg je je nicotine niet binnen. Bij mij staat het onder de noemer kinderheroine, niks voor mij.

Comment

• sprinterke
        sprinterke commented
        Editing a comment
        Hold my beer 🤣

Eventjes de agenda erbij gepakt;
      Eerste plantje liet maandag 22 augustus haar kopke zien.
      Tweede dame was er vrijdag 26 augustus.
      Op donderdag 29 september zijn ze geflipt naar 12/12.
      Dame 1 dus 39 dagen groei, dame 2 heeft 35 dagen groei gehad. Best lang. En dan dus beide vandaag precies de 4e week 12/12 in (dag 22).

Tijd vliegt voorbij, hoeveel weken zal het nog zijn? 8? 10? 12?
      Misschien hak ik ze met kerst om en zit ik met nieuwjaar te knippen. De tijd zal t leren.

Onderin begint wat blad in de schaduw leeggetrokken te worden en te verdorren dus dat eventjes opgeruimd, ben benieuwd of de biotabs voldoende zijn of dat ik toch moet gaan bijvoeden.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Als het door te weinig zon is haal ik ze ook weg , als het van voedingstekort is laat ik blad hangen, want de plant begint direct aan een ander gezond blad voeding te halen, waardoor vergelingsprocessen versnellen...

• Sinaasappel
        Sinaasappel commented
        Editing a comment
        Ze lieten bij de minste aanraking al los, die heb ik dus allemaal weggehaald. Zijn ook echt de alleronderste door licht tekort gok ik want ze zien er verder super gezond uit, geen tekorten te zien lijkt mij.

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

Speciaal voor jou dan Remco!
        Die verdorde blaadresten moet ik nog even opruimen zie ik
        Morgen ook weer even de tijd nemen wat blad weg te stoppen.
        20221021_182638.jpg
        20221021_182648.jpg
        20221021_182643.jpg
        20221021_185739.jpg

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          goe bezig , en ga je er nog onder het net steken ??

• Sinaasappel
          Sinaasappel commented
          Editing a comment
          Goede vraag, ik ben daar nog niet over uit. Wil morgen gaan kijken of ik nog wat ruimte kan vinden hiervoor en anders laat ik het zo. Heb nog aardig ruimte met de lamp dus niet heel erg als t hier bij blijft. Grootste strek lijkt er toch wel uit.

Niets meer onder t net gestoken want is allemaal erg vol. Achteraf gezien had ik best wat korter kunnen groeien. Was alles ook gunstiger uitgekomen qua timing met weekje weg

Nog een verstopt topje vrijgemaakt die mooi lichtgroen is nu, lamp 3 tikjes omhoog. Onderin al het blad weggehaald dat los begon te zitten. Ze beginnen aardig stevig te ruiken als je de tent open doet, huis ruikt gelijk van boven tot beneden naar wiet en ik ook gelijk. Maar het filtertje werkt gelukkig goed.

20221026_101834.jpg 20221026_101827.jpg

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          als je helehuis naar wiet stinkt als je even de tent open hebt is niet goed als je geen blauw aan de deur wil dan is de afzuiging enzo te licht als de geur zo makkelijk ontsnapt

als ik me tent open doe ruik je niks op zolder heb dan ook dubbele afzuiging een voor de tent en een voor de zolder te filteren sinds ik dat heb ruik je nergens meer wat buiten de tent of in huis

• Sinaasappel
          Sinaasappel commented
          Editing a comment
          Was niet even, had de deur open staan van de kamer en de tent een half uur open. Normaal doe ik de deur dicht en is de tent niet zo lang open, dan valt t allemaal wel mee

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Hier gaat het wel lekker
          Mooi veldje
      Bezig...
      X