Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern lights - beginfase en opvolging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Enkele fotos.

Zit nu in week 4 en 4 dagen ik denk toch zondag te flippen? Wat denken jullie?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

Comment

Biobizz zelf

Thank you for contacting us.

The Biobizz products have a shelf life of around 2 years, as long as they are unopened and stored in optimal conditions: in a dark and dry place, at room temperature (18-20ºC), and away from light and heat sources.

Once they are opened, we recommend to use them up within 12 months and store them in the above mentioned conditions.

We hope this info is useful. Please, feel free to get in touch with us again if you have more questions about the Biobizz products or how to use them.

Green greetings,
      Team Biobizz

Comment

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        O tnx dat betekend dat ik ze moet gaan verplaatsen🙃

Iemand die hydro kweekt zei me dat het ok is om deze vrijdagavond te flippen. 60x60x140 tentje.

Heb op aanraden ook enkele schaduwmakende fan leaves weggedaan voordat ik flip.
      19-10 7.jpg 19-10 1.jpg 19-10 3.jpg 19-10 5.jpg 19-10 2.jpg 19-10 6.jpg
      Attached Files

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ik heb wel is een plant gehad die ik een week te vroeg heb geoogst die had maar 6 weken bloei gehad en moest eigelijk 7-8 weken en dat wietje was verdomd sterk

• Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Bas Haze was het ook een NL ?

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Nee een sneeuwwitje Jefkewiltnogs

Vanavond in bloei? 21-10. Zoals je ziet is er niet superveel plaats in de tent en moet hij ook nog te bewerken vallen na de groeischeuten. Hoe zit het met de vegetatie in de eerste week 12/12, groeit die vegatief ook nog even door? Of gaat die direct boem bam in de bloei?
      Attached Files
      Last edited by Jefkewiltnogs; 25 October 2022, 15:41.

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ik flip altijd na 4 weken groei dan zijn de plantjes 20-25 cm en ze worden meestal niet hoger als 70 cm

• Jefkewiltnogs
        Jefkewiltnogs commented
        Editing a comment
        Bas Haze ja deze is naar de 5de week aan het gaan en de tent is 140 dusja de lamp enzo nog en de pot maat bruikbare ruimte 1 meter en lamp moet 30 ervanaf dus goeie tijd dan normaal

• atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Ze groeien zeker nog door na het flippen , ook 100% indicas zoals deze.

In deze fase zou ik zeker nog geen bladeren bovenin gaan weghalen , die zijn nog hard nodig voor de ontwikkeling van de plant , dat zijn de grootste energie leveranciers!

Comment

Netje erin gestopt 22-10.jpg

Comment

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          zo een grote mazen in da net !?i

• Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          Remco 10 cm is dat niet standaard?

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Nee voor scroggen kan je beter mazen van 5 cm hebben.
          10 wil ook wel ga je ze nog aan het net binden ?

Wil je een beetje rendement , dat is het wel zaak om heel de tent te vullen. En als je toch al aan het toppen geweest bent , levert het weghalen van nog meer blad in deze fase alleen maar vertraging op . De lamp dringt echt wel een centimeter of 40 door in je gewas.

Comment

Nog een paar fototjes
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

Comment

• Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Google kan je een hoop wijzer maken

• atmosphere1
            atmosphere1 commented
            Editing a comment
            1 van de nadelen van bv op steenwol kweken , is het feit dat het licht doorlaat , en dus algen kan bevorderen. Zijn er systemen waarbij er licht valt op de wortels ?

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            jup dwc zijn vaak niet goed afgedekt waardoor je constant de bak vol alg hebt maar dat zijn kleine problemen die zijn zo opgelost

Iemand wat gedachten over deze foto's, hoe die erbij staat? Wat je juist ziet of opmerkt dat mijn oog nog niet zo bewust ziet?
          Attached Files

Comment

• Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Nate wiet wil niet kruimels worden en is ook niet lekker dan zit er nog een gras smaak aan beter droog je het tot de toppen droog aanvoelen en de takjes nog niet knakken dan een maandje of 2 in de weck pot de eerste paar weken de potten 1 of 2 keer per dag openen als rond de 60% lv blijft kan je 1 keer in de maand hem openen

• Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Bas Haze zijn uitleg was dat de hitte van de vapor uiteindelijk de weed toch heet stookt en verdampt.

IIG update, vanochtend niet gezien maar dag 6 en de haartjes beginnen zich te tonen van de knoppen.

• Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Oke das wel chill

Wat denken jullie van de plant als je naar de stam, steel en budsites kijkt? Ik weet niet wat te verwachten. Humaniteit loopt wat hoog aan 55 overdag en snachts 65. Temp 22 overdag - 18.5 snachts.

Attached Files

Comment

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit hoor!

Wanneer mag ik snoeien? Na 2 volle weken?

Comment

• Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Op die foto is die al uiteengtrokken bij de stelen waar het kan. Dus is zeer compacte lage plant. Ik kreeg het advies de lamp hoger te hangen zodat die wat in de hoogte gaat. Lamp hangt nu op 50 cm. (tijdelijk dus)

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            en alleen snoeien als het toplocaties in de weg zit in de bloei maar inderdaad uit elkaar trekken is het makkelijkste krijgt alles mooi gelijk matig licht en strekkers kun je zo ook weer makkelijk weer terug binden en als je maar met een plant werkt wil je de plant zo vermogelijk spreiden dat je zoveel mogelijk oppervlakte pakt en als je dat goed doet kan je wat extra grammen opleveren als je een plant niks mee doet en alleen ze gang laat gaan ga je veel fluffie wiet krijgen en krijgt niet elke top mooi licht en dat is nou net wat je wil dat elke top locaties licht krijgt nu en in de bloei

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            mooiste is nog een netje plaatsen heb je extra steun voor de toppen en kan je de rest makkelijk de rest aan binden

Deze ochtend. Ik snoei hier en daar al een beetje.

Bij de ene foto met de circle errond? Doe ik die nodes weg of is dat ook potentieel bud site? Ik wil niet zaken wegdoen die de oogst zouden beslechten. Waar kan ik er mee info over vinden? Onderaan de plant heb ik zulke kleinere stukken wel weggehaalt inmiddels.
          Attached Files

Comment

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            alleen onder aan de plant dieven dus de nodus die geen licht gaan krijgen en dus alleen fluffie wiet gaan geven haal vaak de onderste 2nodus weg zodat alles naar de grote toppen gaat boven in de toppen onder doen toch amper tot niets opbrengen en moet zeggen je merkt het wel als je een plant geen training geeft tegen over een plant die dat wel heeft dat overal evenveel licht op elke top locatie dat is wat je wil en dat bedoulen ze ook met nog zoveel mogelijk de plant opentrekken snap al.dat je dat hebt gedaan maar ze gaat aardig lekker toch mooi groen en gezond en de nodus dicht op
            elkaar dat is wat je wil als je gaat flippen heb je allemaal toppen aan een stuk aan elkaar en das super compact is hoe je haar wil als je topt en gaat schakelen binnenkort heb je hokje mooivol zal niet lang meer wachten

hoelang heb je ze voor gegroeit
            en hoe hoog heb je de lamp.hoe die nu staat lijkt me prima zou de lamp.niet hoger gaan hangen zodat je strek krijgt en dat wil je niet

• Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Tijnie82 deze zijn al 1week en 3 dagen in bloei gezet. Lamp is op 40 van top van de plant.

de foto die je hebt omcirkeld is een toplocatie die moet je niet weghalen en blad ook nog niet pas in de begin bloei in de voorbloei zie je vanzelf of je blad moet weg halen of niet wat je weghaalt komt wel weer terug maar je hebt gelijk minder fotosyntese

Comment

Bijna dezelfde setup als mij idd, leuk om te zien dat het zo lekker groeit onder die ts600

Comment

• Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              Vind het jammer dat joitjedraaien geen discord server hebt dan kan daar al eens gechat worden of kun je prive berichtjes sturen in chatvorm.

Snip snip
            Attached Files

Comment

• Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              @Remco... ah kmoet zegge, men ouders hebben dat omgegeten en twas ne schande nadat ik een goei woordje deed voor de zaakvoerders... niet meer dus. (Ge kunt toch geen jeezies kopen en zeggen dat het Adidassen zijn eh).

Hadde beter wat van me kruide op hunne eige frit gekwakt. Ma bonne die drinken niet genoeg zeker, om te weten... Mss zen de roots niet beregend door mijn voedseltjes. Komt nog wel.

• Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              😂 en waarschijnlijk nog duur ook !!!

• Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              Remco ja shopprijzen, zeker gene eigen kweek... En ik ma patatten telen verdoeme. Die hebbe wat tikke rond hunne pumpum nodig. Dan zalt rolexke wel werke.
          Bezig...
          X