Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern lights - beginfase en opvolging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nope 😉 het ijs dient enkel om er geen plakboek van te maken
    de trichjes worden gescheiden door de vortex (draaikolk)

Anders eens gaan kijken op de Facebook pagina
    " frenchy cannoli's lost art of the hashishin"
    wordt alles mooi uitgelegd

Comment

• sprinterke
      sprinterke commented
      Editing a comment
      Check die site , en de handleidingen, uw hash kan er alleen maar beter van worden ðŸĪŠ
      Maak es een "Temple ball"

• Jefkewiltnogs
      Jefkewiltnogs commented
      Editing a comment
      sprinterke kan jij met een handleiding voor die temple ball doorsturen per toeval?

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      die tempel ballen zijn lekker inderdaad en stoned heb het wel eens gehaalt in amsterdam bij green house wauw wat een smaak en als je dat in huis rookt staat heel je huis blauw hehehe

Adresje voor deftige zakken te kopen, geen grote nodig gezien ik telkens amar met 1 plantje zit.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      hoeft ook niet groot te zijn maar bedoul er meer mee de kleine zakken k ook 2soorten kleine zakke zijn 4liter maar kan je lastig emmers voor vinden waar de zakke om heen passen vandaar dat ik ook grotere heb gekocht die passen om een 10liter kan je net zo makkelijk met een beetje doen als een boel alie express heb je goedkope maar als je google kom je genoug tegen of tweede hands

https://nl.aliexpress.com/item/33023669303.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.f1bb1e2 bEGJ8eu&algo_pvid=8c5a04af-09a7-4ad5-bd07-d42664c0cf13&algo_exp_id=8c5a04af-09a7-4ad5-bd07-d42664c0cf13-28&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%22120000254807114 6 1%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21EUR%2120.68%2114.48%21%2 1%211.43%21%21%402103399116695617815066980e41a1%21 12000025480711461%21sea&curPageLogUid=7n9mB6LBcQqI

Dit bv?

Bucket zeggen die onozele chinese losers weeral... ga je naar afmetingen zien... 30 diep - 15 diameter breed... dikke debielen daar.

Dat is denk ik wat te weinig voor 1 plantje? Nuja veel clippigs zit er niet op 1tje eh....
    Last edited by Jefkewiltnogs; 27 November 2022, 16:21.

Comment

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      zoiets kan ook maar je hebt ze ook nog kleiner 3gallon is iets van 4liter volgens mij k heb ook zoon setje werkt precies het zelfde als een grote dus als je zegt weinig knip zou ik ook kleine pakke

Heel werkske, is er iemand waar ik gwn met men zak klippings kan langskomen en dan dat samen doen. Dan roken we er nadien een van. Ben van regio over de belgische grens en gemeente naast mol.

Comment

Eerst test takjes geknipt.
      Attached Files

Comment

• Heat-up Time: 20 Seconds to Optimal Level
        • 5 temperature options: 180°, 190°, 199°, 207° and 215° C
        • One button easy temperature control ↑↓
        • Dual Filter, Ceramic AirFlow
        • Oval Ceramic Heating Chamber
        • EZ AirPath (partially isolated)
        ​https://www.royalqueenseeds.nl/vapor...ape-xs-go.html

Diene jongen ook gekocht.

Comment

• Jefkewiltnogs
          Jefkewiltnogs commented
          Editing a comment
          JimBean ik begrijp het niet helemaal? Je hebt een joint opengedaan en in dat ding gestopt? Was dan een slechte jonko? Denk dat de vaper wel inorde is is nu ook geen onbekend b-merk.

• JimBean
          JimBean commented
          Editing a comment
          Klopt!

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          daar moet je puur wiet in doen geen joint das sws niet te roken

Niet simpel om in zo een volle tent foto's te maken. Maar over het algemeen wel tevreden met het resultaat dat ik zie. Goed volle tent, mooie knoopjes, geen problemen tot nog toe.

Ziet er heerlijk spul uit op eerste oog. Daarom al even een sample genomen. Plant is nu 6 weken geloof ik in bloei. 2-12 7.jpg
        Attached Files

Comment

Ik weet niet hoe lang die nog moet is NL, camera vervaagd als ik dichterbij kom, harder inzoom.

Nu 6w 1d in bloei.

Aardig wat knopjes aan. 3-12 6.jpg 3-12 5.jpg 3-12 2.jpg 3-12 4.jpg 3-12 3.jpg 3-12 3.jpg 3-12 1.jpg 3-12 7.jpg 3-12 11.jpg 3-12 10.jpg 3-12 8.jpg 3-12 8.jpg 3-12 12.jpg 3-12 9.jpg 3-12 3.jpg 3-12 3.jpg

Comment

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Heb beide ineen staan hier nu . De powerplant xxl autoflower van zambeza . Ja je kan vanalles proberen he, wat meer en minder voorgroei fzo, meer soortjes dan ook.

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            ze zijn al aardig op weg en gaan nog wel ff aan dikken denk nog wel anderhalf week 2week zo ongv thrichomen checken die bepaalt alles waarneer het klaar is of niet en waarneer je moer oogsten al is vaak extra weekje toch weer wat extra gewicht te lang is ook niet goed natuurlijk maar je hebr normaal 3week om te oogsten van helder naar troebel en naar amber te gaan heb al eens eerder een soortje gehad moest 8week bloei volgens zaad boer vervolgens 11week bloei gehad maar wel knetter stoned toen k geef ze liever weekje extra bloei dan week korter
            Last edited by Tijnie82; 3 December 2022, 17:28.

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            van die knip kan je lekkere ice hasj van maken sterk spul en lekker

Jaja toch content van het eindresultaat. Nog 1.5 week ongeveer en dan oogsten denk ik.

Hoe gaan jullie tewerk?

1 - knippen in grote delen?
          2 - Grote bladeren eraf?
          3 - Drogen (kamer is 13 graden vocht 65 procent, donker) of (tent 19 graden, vocht 50-55) 10 tal dagen?
          4 - Dan trimmen voor het curen?
          5 - Elke dag burpen voor 2 weken en dan elke 2 dagen weekje daarna elke 4 dagen weekje en dan 1 maal per week? (hoe lang burpen?)
          6-12 4.jpg 6-12 5.jpg 6-12 2.jpg 6-12 1.jpg 6-12 3.jpg 6-12 6.jpg 6-12 7.jpg

Comment

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Bij hoge lv in de pot, wat meer burpen. Te droog veel minder of niet. Je kan ook teveel burpen.

• Jefkewiltnogs
            Jefkewiltnogs commented
            Editing a comment
            Wesley pipes ik heb bodega packs

Ik krijg er honger van

Comment

Ga vandaag de bovenste toppen eraf halen en lamp weekje wat lager laten hangen. Zitten nu week 7 en volgens de zaadleverancier zou die dan moeten klaar zijn. Ik ga echter nog een paar knoppen weekje extra laten doorrijden.

Ik zie met de onozele x20 loop weinig (heb x60 ding besteld, nog niet aangekomen), maar denk dat de meerderheid milky zijn met hier en daar nog een paar helder. Maar dat zijn er echt weinig denk ik. Dus de toppen steken wat hoger, die oogst ik en weekje of wat meer later de rest. Dan heb ik twee andere jars. =)

Comment

• Snuitje
              Snuitje commented
              Editing a comment
              Kan je niet bijv. 3x inzoomen met je telefoon camera en daarmee door de 20x loep kijken? Dan heb je ook 60x vergroting

You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              de suikerblaadjes zijn altijd iets verder met de thrichomen maar hoeveel week bloei hebben ze nu die couch lock dat valt reuze mee met indica wil je toch wel wat amber hebben voor het een lekker wietje is indica net cloudy vind ik niks persoonlijk te licht k laat het sws mininaal week langer staan dan de zaadboer zecht soms wel 3week

Op u handen gaan zitten ,en nog 2a3 weekjes geduld hebben 😉

Comment

• Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              sprinterke met welk resultaat? Ik wil niet de amberachtige high, de cough lock slug high. Trouwens ik lees dat naargelang de wiet ouder wordt er automatich amberwerking komt.

En het gaat hier over de bovenste toppen niet de hele plant. 2/5de van de plant.

• sprinterke
              sprinterke commented
              Editing a comment
              Zaadleverancier zegt 7 weken ðŸĪ” +3 weken voila....., nu is nog te vroeg ,gaan nog verdikken

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              met welk resultaat als je nu oogst heb je een super slap wietje de laaste weken word je wiet pas echt lekker liever 1week bloei langer dan 1week korter en gaat ook tenkoste van je opbrengst vroeg oogsten beter geduld hebben en je tijd dat je langer besteed word beloont met gewicht en mooie afgebloeide wiet je zit nu ongb op7week bloei das precies wat te vroeg zou pas oogsten met een week of 9 of 10 weekbloei dan alle grote toppen dr af en de rest van de toppen nog een week geven wand die gaan dan ook wat meer aandikken zo doe ik het ook altijd eerst de grootste toppen die dicht bij de lamp staan dan kan naar dat je toppen dr afhaalt de lamp een flink stuk naar beneden voor de rest van de toppen die gaan dat lekker vinden

Ok ik geef het ong week extra.

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              voor mij hoef je het niet te doen heb vaak indica gehad en een x op de datum van de zaad boer geoogst nooit weer kwam er toen achter dat een soortje 8week moest 11week gegeven perfect maar dat was met hps dus met led scheelt vaak 1week aan tijd mits je een goede lamp hebt dus vaan met led is 2week langer vaak al genoug en met deze kou gaat alles wat langzamer met onze plantjes maar aan het eind van de rit als jij het klaar vind lekker omhakken we geven alleen advies blijft u kweekje natuuijk

• Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              Tijnie82 ja met zo vroeger te doen voorkom ik het extreme in indica de sloomheid denk ik dan. Die gaat nog meer naar voorkomen als de ambers naar voorkomen dus daarom denk ik binnen weekje zeker de bovenste en dan weekje later de rest.

Had 7 gram heel vroeg geoogst en word er wel wat begaaid van, deze vandaag geoogst. Rest daar wacht ik nog een dikke week tot twee weken bij.

dIt is 1 van de 4 grote kola's, er zit aan de plant nog makkelijk x15 dus ik gok minstens 75 gram oogst voor de eerste plant onder een 100 watt led.

Geen speciale voeding veg, goedkope bus van de action in combinatie met compost teas(3) en mychondria.

Bloei molasse en biobizz bloom.
            Attached Files

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              dr blijft zoon 20procent over van min de tak
              zou toch wel een goede 2 -2.5 gram eorden

• Jefkewiltnogs
              Jefkewiltnogs commented
              Editing a comment
              Awel ik zal na drogen nogs wegen.