Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raar kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Raar kweekje

    Korting op 420shop
    De witte zaailing is samen met haar nicht inmiddels al 4weken uit. Het ziet er allemaal goed uit. Echter lijken ze op de foto's een stuk groter dan het allemaal daadwerkelijk is.

    Ik heb de potten ingewaterd op de manier waar je fems. Normaliter mee in hun eindpot zet. Daardoor zijn ze niet zo groot geworden en de hoofdstam ongeveer zo dik als een sigaret. Ik hoop dat ze nog wat gaan doorschieten de komende week voordat ze zijn uitgegroeid, als dat niet al het geval is. Ik ben er niet erg trots op lijkt wel of eerste keer is dat ik kweek.

    Volgende autoflower ronde wellicht eerst eens in potje en dan transplanteren. Eerst maar eens op YouTube kijken of dat een beetje de moeite waard is.

    Ze staan in mars tentje met de mars hydro ts1000, king's juice en guava x gelato41 van greenhouseseeds.
    DSC_2559.jpg DSC_2560.jpg DSC_2561.jpg DSC_2558.jpg
    Attached Files

    #2
    Bedankt voor de likes, maar ik vind het niet leuk, ik heb nog nooit zo'n kleine plantjes gehad boehoee

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Klein maar fijn toch? Daarom zet ik nooit auto flowers. Dan kan je tenminste zelf bepalen wanneer ze gaan bloeien.

      En troost je, heb laatst bij iemand gezien dat zijn auto flowers na een aantal weken nog steeds in bekertjes stonden toen ze gingen bloeien. Daar kwam nog niet eens genoeg aan om een joint van te draaien dus het kan altijd erger

    #3
    Zou je de kweek niet beter kunnen stoppen?

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Stoppen waarom dan, enigste probleem is de opbrengst tegen gaat vallen. Ik denk ik dat in het board een beetje te laag heb gehad tijdens de groei.

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Dat klopt, daar heb je gelijk in. Ieder zn ding natuurlijk ik gooi zo iets weg voor die 30gr wat er af komt zet ik liever nieuwe

    #4
    Ik heb de tijd, met 30gram kom ik zo 100dagen uit, op het gemak!!

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Met de huidige tarieven voor elektra wordt het wel een dure hobby als je slechts 30 gram oogst, ik zou dan minimaal een ons willen hebben zodat het rendabel blijft.
      Als ik met 30 gram 100 dagen uit zou komen zou ik niet de moeite nemen om het zelf te kweken, denk dat je dan goedkoper uit bent om het in de shop te halen of via via. Als je kweekt omdat je het als een leuke hobby ziet en het niet erg vindt om hier wat geld aan uit te geven (alle hobby's kosten geld) en het risico betrapt te worden aanvaardbaar zou vinden zou ik zeggen laat gaan en doe je best.

    #5
    Ik heb nog 3,5jaar oud tarief. In de shop krijg je chemische weed ondergedompeld in stukjes tl-buis. 30gr x 10euro. Dan ben ik nog altijd de helft goedkoper uit als ik de shop. Ik ben niet zo bang om betrapt te worden ik doe niks verkeerds. Als hobby kweker met 2plantjes krijg je vast geen straf.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      me buurman in me huis hier voor had maar 2plantjes en werkte netjes mee ze flikkeren je gewoon op straat gelukkig zijn er flink minder blauw nu dus dat is voor onze hobby positief teminste in mijn stad ben je gewoon de lul als je kweekt binne buiten valt wel mee al heb ik hier een moeilijke buurvrouw hehe dus dat buiten kweeken word ook niks staat ook in het contract als je kweekt dat je de pineut bent

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik heb een koophuis, zo snel gooien ze je daar niet uit. Dan moet je al 50planten hebben ofzo.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      nee dat snap ik maar zocht laast op maar dr zitten ook nog wel haken en oogen aan klopt maar inderdaad daar krijgen ze je niet zomaar uit ken ook iemand die met koophuis is gepakt met.kweekje kwam voor de rechter de boel uitgelecht en zaak gesoponeerd maar waarom heeft u zoon grote afzuiger meneer zodat ik niemand tot last ben en wil dan niemand mijn wiet geur ruikt daarom das was al genoug blijkbaar en vooral veiligheid is belangerijk wand je wil niet een gevaar zijn voor een ander wees maar blij met je koophuis denk zelfs dat ze je er nog niet uit trappen met 50planten alz je koop huis hebt maar succes met je kweekje zijn kleine plantje s maar de wiet wat er aan zit lijkt me lekker

    #6
    Rotzooi in me huis. Mij tent is 70*70 en als je afzuiger plus slang af moet geven geeft dat niet echt rotzooi. 15euro voor een gram dan kom maar naar Limburg daar heb je nog redelijk goeie weed voor 10 12euro. Hoor ik van mijn vrienden die wel helaas naar de shop moeten.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik woon ook in Limburg, mooi wonen. Nog even dan overstroomt de randstad en dan komen alle juppen hierheen, maar dat even terzijde. Had die gast bij je eerste antwoord ook 4plantjes? Je moet het kweken zeker stilhouden, ik hoop niet dat mijn maatjes mij verlinken weet het eigenlijk wel zeker. Maar een Judas hier en een Judas daar you never know.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ja, dat waren zijn 4 plantjes.

      Ik woon tegenwoordig in midden Limburg maar kom bij jou vandaan, uit Zuid-Limburg. Ben er gisteren nog door gefietst, van Hoensbroek naar Heerlen, Klimmen naar Valkenburg en weer terug.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Goed voor de kuitjes!!💪🏼

    #7
    Ik zou toch echt overnieuw beginnen want zulke kleine planten komt niks af. Maar zelf weten natuurlijk, ik wens je ook alle succes als je wilt doorgaan!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #8
      Ik moet er wel even bij vermeldden dat ik ze flink naar beneden heb getrokken anders waren ze rond de 35cm. Nu stoppen vind ik zonde van de energie die ik er in heb gestoken. Lichamelijke energie bedoel ik

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dan kun je beter doorgaan want het is ook zonde van de energie die uit he stopcontact komt....

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Dat is ook weer zo, die 120euri is ook te veel om het in rook op te laten gaan. Duur genoeg tegenwoordig allemaal.

      #9
      Ach helemaal vergeten dat ik toch een verslag van deze ronde had gestart. Weer zon 5weken verder. Het ziet er voor autoflowers allemaal vrij goed uit, ze zijn zoals hierboven al vermeldt erg klein gebleven door een paar stomme fouten. Ik hoop dat ze gauw klaar zijn dan kan ik weer een. Ronde fems gaan zetten.
      DSC_2719.jpg DSC_2721.jpg DSC_2720.jpg

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Jawel hoor, maar ik denk dat als het straks droog is 15gr over te houden pp

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik gok toch een 25gr pp, niet? Geef je booster mee ook? Ik vind ze wel mooi hoor, lekker wietje in wording ook!

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ik hoop het wel ja, dan heb ik net genoeg om te wachten op de volgende kweek.

      #10
      Fems gewoon vast erbij zetten geen optie? Kunnen die vast mooi veggen

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Mij lukt het vaak maar net om ze 3 weken in een liter potje te laten groeien

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        3.5 liter potje is genoeg voor 4 weken

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        De linker pot moet nog 4 weken?

      #11
      Remco heeft ze vaak 2weken in een plastic bekertje, die zullen nog geen 0,3l zijn. Ga het wel meemaken, ze liggen nu al een uur of 12 te weken in een glas met water. Tegen middernacht gaan ze de potjes in!!
      Attached Files

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Je hebt helemaal gelijk tijnie, ik twijfel niet aan je.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat scheelt ik ook niet aan jou hehe kan sbel gaan met die wortels kan prima heb wel eens van die wedstrijden gezien in van die rode bekers 350mililiter en dan wie de grootste top heeft das best een uitdaging in zoon bekertje te bloeien lijkt me maar het kan blijkbaar wel grappig mini kerstboom

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Als je uitkijkt dat ze niet te droog trekken maakt het formaat van de beker niet uit. Later in de eindpotten gaan ze als een speer met een bos wortels.

      #12
      solo cup zo heet dat was de naam kwijt lachen man zoiets voor de fun
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Daar zou ik wel honderd van willen hebben.

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Zit nog een flinke top aan voor een 0.3 liter bekertje!

      #13
      Die 2de foto bovenaan. Kom op dat is toch niet te geloven. Als dit zo'n grote planten worden in zon bekertje dan doe we allemaal iets verkeerds. Daar komt meer af dan dat Remco aan toppen heeft lijkt het wel. Die lollies geloof ik wel maar die kerstboom, no way Jose ( is zeker weer racistisch 'jose'🤭🤭)

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Die is gewoon hydro style gekweekt denk ik

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        als je goed kijkt is de beker ook kapot die hebben ze gewoon de wortels aan de onderkant doorlaten groeien en voor de foto eraf geknipt dr zijn mensen die ongeloofelijke dingen kunne soms hehe hoe dan ook.wel.knap gedaan van die lui dit was voor een wedstrijd dus moet wle echt zijn dan lijkt me zijn fotos van de deelneemers lijkt me

      #14
      Het blijft maar gaan, achteraf toch een. Weekje langer moeten bijvoeden.
      DSC_2754.jpg DSC_2756.jpg DSC_2757.jpg DSC_2758.jpg

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Waarom een weekje langer bij moeten voeden ?

      #15
      Dan hadden ze er nu nog wat groener bij gestaan.

      Comment

      Bezig...
      X