Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Drogen dag 1 voorbij. Voelt al veel droger. Zo een herb-dryer is wel handig. Donderdag of vrijdag is het potjesklaar. 20221212_074550.jpg Mooi om te zien wel.
Furztrocken, scheetdroog in het Duits. Al weten we uit ervaring dat je ook vochtige varianten hebt. De modderfokkers. Maar wiet dus. 20221214_081319.jpg 20221214_081406.jpg Vanmiddag wat bijna lege potjes leegmaken en deze toppen er in.
Jackie, Ampie en vooral de Mimosa zijn erg smakelijke wietjes.
De Skunk die komt er wel, ik ruik al lekkers.
De Blue Amnesia heeft weinig geur of smaak, maar qua werking niks op aan te merken.
Dus ga ik met twee potten Amnees experimenteren met iets nieuws op de markt. Terpenenpatches. 20221221_114031.jpg
Ooit wel al een keer aardbei en appel wiet gekocht die smaakte alsof ze op ëen luchtverfrisser waren gedroogd. Ronduit goor. Was in Gorinchem meen ik. Ik ga ervan uit dat dit niet zo heftig is. 20221221_114047.jpg20221221_113952.jpg
Je hebr er 4 of vijf verschillende. Heb deze 2 eruitgepikt. Na 48 uur er terug uithalen en eens besnuffelen.
Intussen is alles goed gecured en erg lekker. Ik had veel Amnees die wat minder van smaak was toen (dat is intussen bijgetrokken). In 3 potten heb ik terpenenzakjes gedaan. 20230218_172018.jpg
Dat viel goed.mee. Erg in de achtergrond. Maar proefbaar bij vapen en roken. Just wat anders. ruikbaar ook. Content van. Niet opdringerig.
Ooit een keer appel en aardbei geprobeerd van een ander product en dat was ronduit goor en jammer van je wiet. Dit voegt echter iets toe.
Comment