Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu ben ik aan het denken of ik mijn plantjes niet kan toppen om ze beetje groter (meer opbrengst bedoel ik dan) te maken... Ben op het forum aant het opzoeken maar persoonlijk advies is altijd welkom
Nu ben ik aan het denken of ik mijn plantjes niet kan toppen om ze beetje groter (meer opbrengst bedoel ik dan) te maken... Ben op het forum aant het opzoeken maar persoonlijk advies is altijd welkom
Greetz
Had gisteren toevallig gelezen dat het niet erg slim is om een Af te toppen IVM de extreem korte groeifase.
Brontopic weer ik zo even niet
Mja, het is gelukt bij 1 van de 3. De andere 2 hebben nu gewoon misvormde bladeren maar de grootse heeft nu 2 hoofdtakken gekregen, heel mooi
Heb er nu ook een ventilator opstaan en die helpt heel wat.
Nog enkele foto's
Had gisteren toevallig gelezen dat het niet erg slim is om een Af te toppen IVM de extreem korte groeifase.
Brontopic weer ik zo even niet
Aldoende leert men...
Wel even over dat toppen. Bij 2 van de 3 planten was het mislukt en is er alleen wat misvormde bladeren van gekomen. Bij men grootste is het toppen echter wel gelukt en die is nu gesplitst met 2 hoofdtakken
Heb men volgende plantjes vandaag allemaal getopt zodat de nieuwe zijtakken zo groot mogelijk worden en ik misschien een 2e keer kan toppen...
De topjes beginnen aan te dikken Ze blijven ondertussen ook wel nog steeds groeien ... Echt te gek
De laatste foto's DSCF2014.jpgDSCF2016.jpgDSCF2017.jpg
Ben ik het ook mee eens Cyber, nog langer laten staan...
Ik moet volgens de boeken ook al bijna oogsten, maar laat ze zeker staan.
1 bb vertoond enkele bruine haren, maar de toppen moeten zeker nog aandikken.
2 weken geleden zag mijn kweekje er uit zoals die van jou.
Rechtonder is 1 van de volgende batch maar ze is intussen al even groot dan de andere.
Ze is letterlijk 2x zo groot als haar zusjes Ik weet nu alleen niet of het een Jack AF of Purple Power Regular is
Wat denken jullie? Die eerste 2 beginnen er redelijk rijp uit te zien vind ik. Mooie vaste toppen en er beginnen heel wat bruine haartjes in te komen de laatste week. Het kriebelt om te gaan knippen en drogen maar ik wel ook niet te vroeg zijn...
De Jacks en Purple power die ik enkele weken later had gezet staan nu ook heel mooi. Vooral 1 schiet er zwaar bovenuit. Heeft nu een 8 tal hooftoppen die net zijn gaan bloeien. Alle plantjes zijn meermaals getopt zoals je kan zien. Alle drie apart en dan op een rijtje...
Comment