Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Deep Cheese - Kush 'n cheese - Critical orange punch & leftovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Deep Cheese - Kush 'n cheese - Critical orange punch & leftovers

Korting op 420shop
    ......
    Last edited by highsky; 15 November 2023, 19:43.

Dat is een mooi verslag Man, of vrouw (bella)

Zo te lezen weet je wat kweken is en wat daarvoor nodig is.
    Veel vragen zul je niet hebben, des te meer tijd om anderen te helpen
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Silas!

Bedankt, je doet me blozen haha.
      Ik denk dat ik nog steeds veel te leren heb van andere mensen op dit forum het is nog maar mijn 8ste ronde ofzo
      Het leek me leuk om terug een verslag bij te houden & wat meer op het forum te komen piepen.

die wortel spul kan je nu ook al geven eigelijk vanaf het moment dat ze boven zijn tot week 2bloei daarna de mee stoppen wand dan wil de plant zich graag de focus leggen op het bloeien

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Tijnie!

In het verleden gaf ik ze altijd de power roots na dag 7 tot de omschakeling. Nu had ik een tijd terug iets gelezen over die roots geven.. dat het niet hoeft of zelfs de groei kan belemmeren, weet het niet juist meer heb er ook geen linkje van.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      belemmeren doet het in hoe verre ik weet nie tis toch voeding wat ze wel gebruiken op dat moment maar met goede grond hoeft het haast niet heb rondes gedraait met en zonder merk maar weinig verschil k geloof niet dat het slecht is

Gebruik ik nooit meer, power roots. en ik denk niet dat ze het er veel beter mee doen. Watergift in het begin en ec van de potgrond zijn belangrijker, gisteren nog op gewezen geweest. Als die goed zitten dan gaat het snel, ook zonder. Es in 23 dagen kunnen schakelen, de voorlaatste ronde was dan weer trager... doorzichtige potten en aarde hebben we nodig, dat zou tof zijn. Met alles die duurder word schakel ik alle extraatjes uit, es zien hoe het gaat zonder. Sugar royal ben ik van overtuigd maar ga ik ook niet meer gebruiken. Suikertaks enz..

Lr2 zei zelfs dat de meeste contraproductief werken, power roots, minder actieve wortels, sugar royal gàat de plant zelf minder suikers aanmaken, enz...

Toffe soortjes, ik volg met plezier!
    Ganja always does the trick.

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Hey Wesley!

Klopt al die additieven samen zijn duur en de plant heeft ze eigenlijk niet altijd persee nodig. Die sugar royal heb ik ook een x gehad het is net honing
      Ja er zitten enkele veelbelovende soortjes tussen met name die van dinafem voor mij persoonlijk.
      Ondertussen is er zo goed als noppes nog te verkrijgen van dinafem zaden online.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Oei raar , en nog niks over gelezen anders? Ng niet geprobeerd dinafem, hopelijk blijven ze voortbestaan he, als ze goe materiaal hebben!

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Ze hebben er een inval gedaan en er loopt nog een onderzoek, ze zullen niets meer mogen verkopen nu.

hele nice setup man lekkere maat tent heb je ook ben benieuwd man. ga je volgen

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Misschien nog een vierde erbij, heb die nog liggen. Zullen zien wat dit geeft

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Licht is gewicht. Massa is kassa 🤣

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Dat zou Petertje Gillis ook zeggen hahaha

.......
    ​
    Last edited by highsky; 15 November 2023, 19:43.

Comment

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Lekker bezig man. Met die foto's uploaden gewoon upload attachment en dan uploaden en dan op small medium of large klikken. En dan kan je weer verder typen. Zo doe ik dat maar op forums is het soms een beetje rommelen.

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Maar we zien geen foto's, even zoals Monkey Man zegt, even opnieuw proberen

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Ja er is hier iets fout gegaan.. Toen ik uploadde stonden ze er allemaal mooi tussen.
      Ik ga zo nog even opnieuw proberen.

................
    Last edited by highsky; 15 November 2023, 19:44.

Comment

• Monkey Man
      Monkey Man commented
      Editing a comment
      Het lag aan me fancontroller. Die ik eerst had met een minimaal en een maximale instelbare stand bromde me softbox als een gek. Die nieuwe woog ook 4 kg werkt niet met een chip maar met een trafo of transformator ofzo.

Deze is het je stelt je temperatuur in en regelt helemaal zelf de standen en de box bromt niet meer. En ik heb een oudere softbox waar de motor niet in rubbers hangt en ik hoor echt bijna niks.

Dit is hem van cli mate

https://youtu.be/f9hMnIUYBDs 140 euro was die

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Ja dat ding heb je nodig bij de softbox. Ik heb hier ook zo'n cli mate maar een oud model. Geen idee wat deze ooit heeft gekost.. softbox en de cli mate freq regelaar heb ik kunnen overnemen van iemand die ermee stopte.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      die met freqentie gaan moet je niet hebben die maken lawaai die variac of dergelijke stel je de spanning in en gaat niet op freqentie waar door je inderdaad geen geluid hebt zelfs niet met een oude soft box top dingen fie variac en ze gaan levens lang mee zo betrouwbaar en die monkey man gebruikt is ook een top ding

.........

Comment

........

Comment

• Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Ze gaan netjes toch goed bezig man.

Als je een stikstof tekort zou hebben dan is al het gebladerte vergelen. En je zegt dat je de pH tussen de 6 en 6,5 houdt. Is een half punt niet te veel schommeling in de zuurgraad?

Comment

Bezig...
      X