Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 1: full gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie gelooft dat veel blad verwijderen meer oplevert gelooft dat de planten niet alleen herstellen, maar als reactie zelfs nog grotere buds gaan produceren met minder energieleveranciers, in het zelfde tijdsbestek, onder dezelfde omstandigheden. Dat is nogal een claim waar ik sceptisch over ben als er geen data van serieus onderzoek over beschikbaar is. Maar de optie dat het werkt hou ik wel open zo lang er nog niets is aangetoond. Expirimenteren is natuurlijk altijd leuk en je bent er openminded over.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik geloof er ook niet in. Teveel gedoe ook naar mijn goesting. Luie stoner. Maar ieder zijn feestje. Ziet er wel mooi uit. Maar ik geloof toch meer dat blad zijn bijdrage levert aan de bud.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja t was een karweitje van een kleine 3 uurtjes volgens mij. Scheelt dat ik het wel leuk vind allemaal.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Dat primeert. En wiet zal er zijn. Dat primeert ook.

    804F46E3-C21E-4F28-8087-82B78FC6E32C.jpg Dag 60
    Dag 26 12/12
    Dag 11 bloei

    Max/min
    29/20 lv 61%

    Tensio
    -Marie 123
    -guanita 100
    -Truus 160>>1,5L
    -Jozefien 48
    - tante Mien 95

    Jozefien heeft gisteren nog 2L gekregen Voor het slapen gaan.


    11:00

    Lamp wat hoger gehangen. Ben er nu bijna zeker van dat het lightbleach is het is ook weer een stukje toegenomen… kun je z’n albino wiet eigenlijk wel roken? Of is dat afknippen en weg? Heb dat alleen maar op foto’s voorbij zien komen dus we hebben weer een nieuw avontuur.
    0C496393-AADC-4E24-B01E-3A3BF64C7516.jpg
    Last edited by Bo$wachter; 19 November 2022, 09:54.

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Het begint al mooi dicht te groeien

    Vraagje:

    Provincie Limburg/Brabant.. iemand die een goeie growshop weet waar ze voorgroei tentjes verkopen. En waar je contant kan betalen. Zie er verschillende maar als iemand ergens een positieve ervaring heeft waar die goed geholpen is motiveert mij dat meer om die kant op te rijden!

    ik hoor het graag dames/heren!

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      No Mercy. Ossendrecht. Groetjes aan Roy. Sponsor hier op de website.

    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Heb mijn spullen ook van Roy , hij regelt het snel.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ligt wel erg ver uit m’n buurt🧐

    Je hebt met lampafstanden gewerkt die eigenlijk voor het kweken met CO2 bedoeld zijn, dus lightbleach kan makkelijk optreden.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Lamp iets verhogen. Nu weet je hoever je kunt gaan. Bleach gedeelte van die top zal iets minder potent zijn

      Een beetje witte wiet is best plezant. Smaakt ook wat minder.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ah oké sund, wil geen albino wiet. Had gehoopt dat t zich wat bij zou trekken. Maar de top is nog klein.. als ze wat aandikt zal het groen haar weer overnemen hoop ik🥹

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik vermoed van niet. Maar de rest van de top zal groen blijven. Komt wel goed.

    Wat het resultaat ook gaat zijn, het zal het gevolg zijn van een hele reeks methodes/manieren die je hebt toegepast , ook die in de eerste paar weken ! Toen had je al snel dikke stelen , en dat is het fundament voor de rest van de grow .

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Al mijn kweekjes waren anders tot nu toe. Captain Chaos. Plantjes zijn vergevingsgezind als de chaos binnen niet helemaal duidelijke grenzen gebeurd.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      😂lekker man, ja zo blijf je leren. Ook altijd leuke resultaten gehad of heb je ook een keer iets gedaan waar je achter af beetje spijt van hebt?

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Teveel en/of te weinig water is eigenlijk het enige.Dwerggroei bij AFjes en schimmels vanwege te vochtig.

      En airpots. Maar dat lag aan mij. Niet aan de pots.
      Last edited by kelderkastje; 19 November 2022, 15:47.

    DF8098C1-8784-4F67-B26D-60212F84CA3D.jpg Morgen oogsten 🪓

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ✂️👍🏼

    Is de groei er al helemaal uit?

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Altijd goed om te onthouden wanneer dat stopt.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Hmm effe na zoeken of ik dat toch niet toevallig ergens heb opgeschreven, meen van wel

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Afgelopen dinsdag de 15e👌🏼

    FFE43F6F-B214-4375-83EC-B7FCC3488B95.jpg ABDD75CE-E8B8-4DFA-9704-3751BFF75F6B.jpg Geen paniek, was met m’n microscoopje aan t klooie!
    Als alles goed zou gaan zou ik ze denk ik pas tegen 7-14 januari om doen… maar de dames zullen het ons vertellen wanneer de tijd daar is! BB65DBC9-99EB-4565-BF4D-81D3B02A7226.jpg 971399B5-0893-42E2-B9C6-2FE9B953792A.jpg

    Comment


      Ik denk dat ze met oud en nieuw wel klaar zijn.

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Dan zou dat een meevaller zijn en dan heb ik in januari een mooi verjaardagscadeau 😁😁

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        vanaf dit punt nog ongeveer 6 weken bloeien is echt genoeg tijd voor dit soort toppen. Echte volle sativas bloeien heel anders , zeker in het begin . Aan deze kun je al zien dat het rappe bloeiers zijn.
        Ook zijn ze behoorlijk stabiel, stabiel genoeg, zo lijkt het tot dusver.

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Dat zou vanaf dit punt op 2 januari uitkomen.. zat ik er toch niet gek ver langs met m’n 7.

      ​ Dag 62
      Dag 28 12/12
      Bloeidag 13

      Tensios onder controle, ze drinken wat minder sinds de massacre mja vind je het gek🤷🏼‍♂️ Lamp ga ik toch nog wat verhogen als ik thuis ben. Net voor ik vertrok na werk stonden de kano’s namelijk weer klaar.. luchtvochtigheid krijg ik trouwens moeilijk onder de 60% ondanks dat dat gekke ding hele dag aan t werk is..hoop dat genoeg ventileren van onder en boven afdoende is om rot te voorkomen.

      Last edited by Bo$wachter; 28 November 2023, 17:30.

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Jup Zie jij dat aan het bos?😅😂 wie is hier nou de boswachter gij of ik of zijn we collega’s zonder dat we het weten😮

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ben wel regelmatig in het bos geweest in Limburg maar nee ben geen boswachter, maar het heuvelig gebied viel me op, ben veel op de brunssumerheide geweest, vakantiepark europarcs.
        Maar kom zelf uit Brabant.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        De Brunssummerheide is niet de enige heide met heuvels of glooiend gebied. Geen idee of de Peel ook glooiend is? Vroeger toen ik nog voor de koningin werkte en nog op heides mochten oefenen, heb ik vaker het gebied rond de Utrechtse Heuvelrug vervloekt als we weer eens moesten verplaatsen haha.

      Dag 63
      Dag 29 12/12
      Bloeidag 14

      Max/min
      29,5/20 lv 53%

      Tensios 👌🏼
      Ik hou vanaf begin af aan alles bij op m’n kladblokje wat ik hier schrijf ik daar altijd een gedeelte daarvan. Gedeelte wordt wat kleiner omdat ik geen zin meer in al die tensio waardes op te schrijven hier🤫 ze drinken iig wel goed. Laatste 10L gieter met voeding wordt vandaag en morgen gegeven voordat ze weer 10L schoon water krijgen. Dus 20L voeding 10L water!

      De puntjes van de blaadjes beginnen wat te verkleuren. Daarom heb ik ze deze ronde een iets hogere dosering Grow gegeven. Ben even kwijt wat ze nou te kort kwamen maar bij grow zat het erin wat ik dacht dat ze tekort kwamen.. volgens mij (P)

      Nu valt me net op dat 1 plant alleen kano bladeren heeft? Dat zou dat niet aan de lamp liggen lijkt me want dan hadden ze er allemaal zo bij gestaan. Wat veroorzaakt nog meer kano bladeren eigenlijk?? Wie O wie kan me dat verklappen. BA10B8DD-EB06-48B2-8336-97637C278BA4.jpg B926991C-E83C-4E7C-94F5-C29CE499B7B8.jpg 0F251F4B-F17F-42AA-85EF-99A33DAA9E95.jpg D5CAF47F-4E7C-4528-827E-C6BF2D037879.jpg 75FD64DB-18F6-4352-AC8D-2D1353745B08.jpg 19D1956C-CE42-453E-9F37-7E010F74BBEB.jpg

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        mij is verteld dat je het ook snel kan hebben met bio voeding overvoeding omdat het juist pas later werkt als het afbreekt in de grond

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Aah dat klopt idd. Zou goed kunnen. Ja ik had gisteren al besloten dat in het voedings schema weer omlaag ga brengen want de verkleuring is pas gekomen sinds ik ben gaan voeden. De grond is super rijk aan vanalles dus ik ben bang dat ik ze gwn aan t over voeden ben en dat daarom die puntjes overal verbranden.

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Dit soort biovoedingen bestaan uit zeer kleine deeltjes organisch materiaal welke om die reden zeer makkelijk afgebroken kan worden, en dus alsnog voor over bemesting kan zorgen.

      2F6013EA-A13F-47C9-8298-25E1588285E7.jpg 9C6DA8B1-3F49-43F1-96E2-8E125EB422FD.jpg 4D6D0F5B-B107-43D7-A763-A30DDC34BFDC.jpg Dag 65
      Dag 31 12/12
      Bloeidag 16

      Max/min
      27,8/20,2 lv 53%

      Nog een kleine halve Liter water en dan krijgen ze weer 20L voeding!

      lightbleach lijkt minder te worden.. AAEDD662-D1B6-456F-8B06-FA8920ABE0E4.jpg 193C1FD7-0E5F-4478-8BF3-37D42958D05D.jpg

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Het is niet aangeraden om je toppen beet te pakken (grotere kans op toprot)

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Meen je? Nooit gehoord, weer wat geleerd

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Mooi soortje ook wel man mooie topvorm ook

      Doch, aan de toppen zitten en daarna aan je vingers ruiken is zalig!

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Goh😂 jij was er vroeg uit volgens mij.

        Had m trouwens alleen zo vast vanwege de foto, zit ze niet de heledag te betasten geen zorgen.

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Ik ken iemand die er altijd in ging zitten knijpen om te voelen hoe hard ze waren , vrij dom natuurlijk (maar dat doe jij niet )

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        😂😂t kan altijd erger dus haha

      Dan kun je mij als toppenknuffelaar bestempelen!!!!

      Comment


        Topvorming loopt echt wel voor op schema ,is al vrij ver gezien de nog korte boeitijd van max 3 weken.

        Comment

        Bezig...
        X