Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
met een variac als dimmer heb je dr geen last meer van ook niet met buisafzuigers die fan controllers maken vaak veel lawaai omdat het met freqeuntie is in plaats van vol,ts
Volgende week na de verhuis komt er 80 Watt
extra bij , zodat we 1 weekje op 240 Watt
draaien om dan daarna op full power
( 400 Watt ) over te schakelen !!
Half volgende wèék gaan we weer verhuizen -
de 18 liter potten moeten nog wel uitgewassen
worden , gewoon te lui geweest bij
den opkuis van vorige ronde !!
Gewoonlijk doe ik dat direct , zodat alles
proper is om terug te kunnen starten !!
Awel da heeft hier 2,5 uur geduurd om da hier weer up to date te maken !!
Straks der ook nog een effe moment tegen aan gooien , want ik loop achtere met men effe.....èé......!! momentjes !
Mor S'Watt eerst mijne eerste toet van den dag rollen men kot eens op rommelen en met de stofzuiger rond gaan , ik zie ook nog nen afwas staan van 2 dagen 🤪
De kans zit er in dat ik alles naar morgen verschuif want veel electric zit er
niet in vandaag !😈!
haze word niet perze heel hoog en moet zeggen had hier voor ook nog nooit haze gekweekt en was ook beetje bang inderdaad dat ze de tent uitgroeit ze groeide iets sneller dan de rest na schakelen maar als jij het gelijk beetje aanpakt en beetje oplet houd je dr wel onder controle ze laat zich makkelijk trainen maar met amnesia die groeien zo als een bezetene we gaan het zien hoop dat ze mee mag doen maar het is u kweekje u bent de baas
Haze keer flink terug snoeien, mijn haze word niet hoger dan 70/80cm en vult het netje goed.
Die white widow is wel mooi lekker de nodes dicht op elkaar! Mooi kweekje word het weer Remco!
Blijft een prachtige lamp toch die je hebt, heb die een tijdje terug eens opgezocht en google wat vragen gesteld en jemig dat mag ook wel voor die prijs! Ik heb in auto's gereden die goedkoper waren!
Maar gezien de scores die je haalt zijn ze de investering waard, want 2 gram de watt is nog steeds een zeldzame aangelegenheid. Wat mij er ook zeer bij aanspreekt is dat je ze los kunt koppelen, dat lijkt me echt ideaal. Een functie die ik zeker mis bij mijn d.i.y. leds die prima voldoen voor de volle bloei maar zoals je hebt gezien voor jonge stekken eigenlijk ongeschikt zijn. Wellicht dat ik eens dezelfde lampen als jij aanschaf, mits ze er ook zijn voor bijvoorbeeld 120 x 120 en 150 x 150.
als je een beest van een lamp wil die lumatek 1000watt pro hahaha heb er overnagedacht om hem te kopen maar had toen net me led lamp.zelf al gekocht anders was k voor deze gegaan
al zou zoon lamp nooit op 1000watt gaan bij mij hehehe dan loopt de stroom meter me iets te hard maar deze kan je ook maar dimmen in 4standen 250watt laagste
maar zou 50watt dan ook al niet teveel zijn
voor de stekken in het begin miss iets heel anders is zoon quantum boards niks voor jou hork
die kan je flink dimmen en heb k me stekken ook onder gehad werkt prima pot meter er tussen en klaar zijn in aanschaf ook niet duur
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
We gaan vandaag wel aan onze 5 gram geraken aan dit tempo !😜!
Aluwel na maar 5 uurtje slaap kan ik wel wat rust gebruiken , heb deze nacht nog eens nen brood pudding gebakken dien al half op is , heb eigenlijk heel den nacht liggen boeffen , da was ook geleden dat ik nog eens nen freetkik heb gehad !!
En ik heb al terug honger , de patatjes
staan op't vuur de bloemkool is deze
nacht al gestoomd !!
Alleen nog nen worst ontdooien en dan
kunnen we wèéral eten !🧑🍳!
Er zal ook controle zijn bij de kweker zelf, van start tot shop. Het zijn bekende vaste leveranciers. Het zal zo behandeld worden als elk ander conumptiemiddelen, met controles en testen.
Daar moet natuurlijk wel voor betaald worden inderdaad
die wet is er al alleen ze hebben een loting gedaan bij een aantal kwekers die voldoen aan de eisen maar las laast al dat er peoblemen waren met de vergunningen ofzo was laast stuk van op internet zoals ik het begrijp gaat het nog wel een poos duren voor alles rond is
is hydro niks voor jou remco ben je gelijk af van dat gesleep met potgrond en hoe jij kan kweken moet dat een makkie zijn je meet altijd ja ph en ec das de basis voor hydro netzo alles goed meten zou eigelijk alleen maar makkelijker worden en je kan veel korter voor groeien wat weer bespaart met stroom en je oogst kan nog meer vergroten en je kan makkelijk spoelen zodat je wiet altijd lekker schoon is wel beter voor de gezondheid dan wiet dat nog vol zit met voeding is ook niet gezond
Allemaal goei idee's jongens , maar ik heb voor me zelf uitgemaakt dat ik niks meer van aanschaf voor het kweek gebeuren , alleen meststof en zaad natuurlijk !!
En de moment ik de grond niet meer Boven krijg stop ik er mèé !!
heb voor ieder rood licht meerdere malen stil gestaan , wat verplicht is natuurlijk !😂!
Een ketting botsing van 3 auto's - en nen oplegger dien 30 minuten de weg heeft geblokkeerd
en gewoon het verkeerslicht uit de grond heeft gereden om door te kunnen
met al het gezeik van doen !!🚔!!
Dan nog gezeik in den brico en dan nog eens verloren gereden , Gps had het fout , klote ding !👎🏽!
Dan nog den grond naar boven en dan kan de rust neerdalen èé
Ja dan duurt de rit langer dan gepland, stoppen voor rood doet zelfs de grootste rebel!
In de auto hebben we haast anders reden die krengen niet zo snel! Zo zou ik daarnet wegrijden, gooi 'm in z'n één en blokkeert niet net een taxibus de afrit om g.v.d. honderd bejaarden er uit te laten? Waarom voor de afrit?
Mijne dag begon goed , ik had 1ne bloembak besteld online bij Lidl en heb er 2 gekregen !!
Tweede ding - Speedo heeft voor den eerste x op mijne schoot liggen spinnen , heeft ze nog nooit gedaan !??!
En't 3de ding is , ik zie er echt naar uit om morgen de worteltjes te zien i love it !èé!
En't 4de ding is , dat het prachtig weer is
vandaag is wel frisjes buiten maar binnen met
het zonnetje schijnend in mijn nek ben
ik aan men 3de toetje begonnen !!
Zeker ken ik het niet willen opgeven, die eigenschap is wel een vereiste voor ons kwekers maar ik heb wel altijd een reserve achter de hand in de vorm van een bewezen formule die zich al heeft bewezen zodat mijn 'winnaarsmentaliteit' zeg maar of 'streberigheid' zullen boze tongen eerder beweren, geen aanslag is op mijn rookwaar gekweekt uit streng op de beste eigenschappen geselecteerde a kwaliteit stekken waarvan elke top hard en echt sensimilla is!
Heb onderaan het eens wat opgekuist en deze
bladeren eens goed gecontroleerd op eventuele
beestjes , en ja hoor ben er wel eentje tegen
gekomen , dus èéntje wilt zeggen
dat er meer zijn !!
En om dat ze vooral op deze plant zaten is de
keuze snel gemaakt !!
Heb ieder meisje der poes geschoren , de 2 lob blaadjes -
eerste gekartelde blaadjes en de onderste 2 scheutjes
liggen te wachten op de insecten inspectie !!
Comment