Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sprinterke's hobby hoekje đ
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Screenshot_20221025-121355_Chrome.jpg
Dus hard water đ¤đ voeg nu 1maal calmag toe in de week 0.1ml /l maar blijkbaar niet genoeg dus
Comment
-
Goeimorge
20221026_065135.jpg ze zijn klaar voor te toppen en een snoeibeurt'je đ zal voor dit weekend zijn ,en dan mijn mooi netje erboven plaatsen đ
- Likes 3
Comment
-
Vrijdag
20221028_065054.jpg
Funky shit ,die calmag van plagron
20221027_203023.jpg
Geene paniek, hebben we niet allemaal gebruikt đ spuitje voor de foto
Grtzzz
- Likes 3
Comment
-
Goeimorge
Leuk zo een verlengd weekend, ff langer blijven liggen
Soit ,zaterdag de kop eraf gedaan ,onderste nodes verwijderd en men netje erboven
Had ietsje lager gemogen ,maar heb mij misknipt ze groeien er wel naartoe ,de rechts achterste komt er al door piepen
20221031_082331.jpg
20221031_082412.jpg
Buiten wat verbrande puntjes ,alles in orde ff wat dimmen met de voeding
Grtzzz
- Likes 3
Comment
-
Binnen een week zal dat hier al veel beter uitzien ,mijn gedacht đ
dagje last gehad van de onthoofding, en amputatie's, maar ze zijn bijgetrokken
20221031_175015.jpg
Was een natuur foto vergeten dus zelf maar eentje "gemaakt " đ¤Ŗ
20221031_170855.jpg
Grtzzz
- Likes 4
Comment
-
Goeimorge ze komen er al mooi doorpiepen heb gelijk de indruk dat het goede cal/mag is van plagron ,voorlopig niet erger geworden đ¤een foto zegt meer dan woorden
20221103_065124.jpg
Grtzzz
- Likes 3
Comment
-
Ph7.8 derde ronde onder led en al 3 keer probleem mee , heb nu wel de indruk dat het beter is ,ipv bio-stuff đ¤Ŗđ¤Ŗ
-
7.8 is zo hard als steenđ heb je ph down al eens geprobeerd ?
-
Bo$wachter, hmmm heb zo een fles van 1l daar staat op "ph min" moet ik die gebruiken dan đ¤ "sarcasme " sorry đđ
-
Goeimorge its friday
20221104_065136.jpg Deze avond na het waterbeheer, diej rechtsachter beetje onder net leiden ,allee een poging tot đ
- Likes 4
Comment
-
Goede voormiddag
Ben nu op een punt ,dat ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben
Veronderstel dat alle "gaatje's" moeten gevuld worden
De grootste heb ik al wat kunnen verlagen en verspreiden, denk ik zo
20221105_103027.jpg dont shoot me
- Likes 5
Comment
-
Ik heb de takken elke keer een gat opgeschoven wanneer dat kon, en om ze daarna toe te helpen heb ik van zân klittenbandjes gebruikt om ze de goeie richting in te leiden. Sommige waren wat eigenwijzer dus die heb ik geknakt om ze de goeie richting in te krijgen. Op de manier had ik na genoeg alle mazen gevuld. In mijn verslag chapter 1 heb ik alles genoteerd. Op YouTube kun je ook veel vinden van scroggen als je het liever wilt zien. Ook kun je op de site van rqs kijken en die hebben ook zo goed als alles beschreven net als bij zamnesia
-
Bo$wachter, Juist in een vlugje eens doorlopen đ ik snap het concept no probs , maar de koppigaard in mij ,snap het punt niet van ze vast te binden/clippen , men mazen vh net zijn niet zo groot en zijn strak gespannen, als ik er topje onder duw blijft die ook al zitten đ¤đ
-
Je moet de uitschieters vast binden omlaag zodat je je lamp hoogte kan aanhouden terwijl de kleinere die nog onder de uitschieters bij kunnen trekken om op gelijken hoogte te komen, vervolgens as dat het geval is maak je ze allemaal los.. dan is alles zo goed als op de zelfde hoogte. Ik heb een 2e net geplaatst dus ik heb dat nog eens herhaal. En ik ben nu net klaar met los maken en moet zeggen dat het er nu aardig gelijk bij staat. Bij komend voor deel is door het binden leid je de tak naar het volgende gat met als gevolg dat ik nu alle gaten van het net heb kunnen vullen. Had ik dat niet gedaan waren mân planten al een stuk hoger en had ik wss niet alle gaten zo mooi kunnen vullenâĻ. Maar dit is hoe ik t heb gedaan he, ik doe t voor het eerst in mân leven dus wie ben ikđ¤ˇđŧââī¸ Er zullen vast mensen zijn die daar een ander/beter alternatief voor hebben.
Al doe je het alleen voor die extra luv Connection met je sushiâs, ik vind het iig een leuke tijds besteding đ¤Ģđ
Succes iig!
-
Ff volledig "off topic"
Nieuwe remschijven en blokken đđ¤Ŗđ
en een gekuist interieur đ¤Ŗ
is iets anders dan plantjes
20221105_133721.jpg
20221105_155815.jpg
Mens moet iets doen terwijl da "dames " slapen hÊ
- Likes 4
Comment
-
Goeimorge, het is tijd denk ik , ÊÊn dezer gaan ze op 12/12 ,en nog es een goed snoeibeurt'je is nogal een jungle onder dat net
20221107_064840.jpg zal nogal een werkje worden om aan die achterste te geraken đđ¤Ŗ
Grtzzz
- Likes 2
Comment
-
Denk dat je nu het scrognet nog wel kunt oplichten, je planten behandelen en dan voorzichtig terugleggen en de kopjes er weer doortrekken.suc6 ziet er goed uit, zijn inderdaad wel toe aan 12/12.
-
Corleone1933 , heb het gedaan zoals u zei đ
-
Goeimorge, allee laat die goei maar achterwege zen ziek ,snotvalling gdvdm
Enfin gisteren een snoeibeurt'je gegoven nu mogen ze wat recupereren, en zaterdag gaan ze op 12/12
Tis een schokkend zicht zo vroeg op de ochtend
20221107_210431.jpg
20221108_065156.jpg we hebben weer luchtdoorstroming en kan terug deftig water geven
- Likes 2
Comment
-
Remco nope
Vorige keer te weinig gesnoeid, deze keer mss wat teveel, ma geene fluff deze keer
20221107_210348.jpg
- Likes 2
Comment
-
Ofwel zien ik spoken of die meisjes houden van hard aangepakt te worden
Niets te merken van de sadistische aanpak in tegendeel.....
ph 6.3
ec 1.6
20221108_200103.jpg grtzz
- Likes 3
Comment
-
Juich het is "vrijdag"
Weinig te melden, behalve dat we de flip naar 12/12 paar dagen vroeger gaan doen
20221110_065123.jpg grtzzzz
- Likes 3
Comment
Comment