Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ging ietsje te goed .... nr 6 ,het kneusje vd groep ,kwam al later op ,zit niet veel in
Dus ligt er een nieuwke te ontkiemen, zal terug een paar dagen achterstand hebben, maar we zijn dat gewoon
Volgende keer als ik 9 planten nodig heb ga ik 14 zaden minimaal ontkiemen. Je ziet toch vaker dat er kneusjes bijzitten. Laat het een mooie kweek worden
Morgen gaan we wandelen met de hond π
zo geregeld dat we naar "breskens strand " (zeeland) gaan
dan moet ik gewoon es langs bij die brave man in Terneuzen Urbanπ is op de baan ,en zou zonde zijn om niet te stoppen
Hork , moet ik nogmaals hallo zeggen met een boodschap π€£
, lijstje ligt klaar lolzz liever wat benzine (2,010β¬/l) verbruiken en de zelfstandige steunen dan online te bestellen
5l bloom
1l sugar royal
1l green sensation
Nieuwe filter
......π€π
Heb zo de indruk dat de meidengroep een verhuisje zou kunnen appreciΓ«ren π€
We zullen dat met enkele dagen vervroegen ,zit al goed geworteld, behalve achterkomertje
beste is pas overpotten als je net de wortels onderuit de pot komt als je dr dan verpot en mooie grotere pot heeft paar dagen na overpotten gaan ze als een speer de wortels zijn belangerijk is dat goed gaat je plant ook lekker snel groeien en ze vinden het wel fijn nieuw potgrond goed inwateren dan is ze niet meer te houden ga zo door word weer een mooie ronde
Maar vrouwlief gaat morgen naar den "aveve" voor mij π zakje grond en perliet
Dus morgen krijgen ze hun eindpot
Nog altijd aant twijfelen voor het Kleintje π€ had met 4 planten al tentje vol , 5 cavakes nog ,maar 6....... ,pffff dilemma
Maat bedankt voor je bericht πππik zit verdomme al een kwartier mβn post te zoeke. Snapte er echt geen kut van dat die weg wasπ excuus man hahaha kijke of ik dat nog weg ken krijgen hier bij jou
Comment