Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Das ceker waar wand als ze komen voor 1 plantje buiteb komen ze binnen ook alles checken
K zeg altijd als je buiten wil kweeken zorg dan maar dat je binnenkweek goed opgeborgen is dan
Wand ken dr genoug die autoflower buiten hadden staan en de buren klaagde over de stank en toch ook ff binne wouden kijken waar ze kweektent vinden vol met wiet heey das niet slim nee
En als je ze in het bos wil zetten kan je ook beter autos hebben wand femms nu al neer zetten worden ze veels te groot dat gaat geen stealth kweekje meer zijn dan in het bos
Je begrijpt me helemaal goed.heb er goede resultaten mee lekkere smaak niet nodig om te spoelen en het bespaart me tientallen euros waar ik liever zaad mee koop of dergelijke.
Heb de stekker eruit getrokken, was mss al opgevallen dat het verdacht stil was hier
Het ging langs geen kanten, heb de schuld overal gezocht, onder/overwaterd, teveel voeding (wat niet kon) ,dus alles wat uitgetest, ze werden er niet beter op
Maar heb het probleem gevonden, dankzij mijn opmerkzaame echtgenote
Ligt dus volledig aan mij ,in men gehaast toen ik de potten vulden ,had ik niet genoeg grond (staat ergens in topic ) en in men gehaast doordat er gen dmc beschikbaar was een andere zak genomen ..... wat ik dacht dat universele grond was, was in feite grondverbeter πππ€£
Maar alles opgeruimd, nieuwe zaden te ontkiemen gelegd, overkill aan zaden
10Γ bubblelicious (eigen zaad) en nogmaals 5 ztrawberry ,gaan er 6 zetten, niet te lang voorgroeien, en in bloei zetten ,kwestie van tijd in te halen π€
Daarom.is het betet om op alle 3 punten te calibteren om een betrouwbare meting te krijgen en te houden als je meting net buiten het bereik van die 2 is zit je al
Iedereen die ik ken calibteert altijd op alle punten
Comment