Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tsjernobylkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tsjernobylkweek

    Korting op 420shop
    Dit keer 4x Bon Bon van karmagenetics,onder hps en wellicht led. Dcm potgrond en de voeding word mineraal van plagron met guanokolong boost.

    De zaadjes 24uur in een glas water, daarna in de aarde en 3dagen later ware. Ze boven na klaarblijkelijk een. Ondergrondse kernproef of oorlog, het is maar hoe je het bekijkt. 3stuks missen een lobblaadje, de ander weer een lobblaadje en helft van de node of hoe je het wilt noemen. Ik ben weg benieuwd als ze gaan groeien of er dan een gezonde node vormt.
    DSC_2759.jpg
    DSC_2760.jpg

    #2
    Je bent wel van de bijzondere kweekjes.

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Je moet er maar opkomen
      Suc6 iig.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Waar moet ik op komen?

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Wss de benaming van je teelt😂

    #3
    Succes! Subke!
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #4
      Succes maar weer!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #5
        Thanks heren

        Comment


        • Krisdc
          Krisdc commented
          Editing a comment
          Succes Kunichika✌

        #6
        Dan krijg je zo Iers
        20221004_100514.jpg

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Ziet er toch goed uit nietwaar

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Ja ze zien er goed uit ze zijn alleen een beetje klein om dat ze groei achterstand heeft

        #7
        Tot nu toe groeit het ik zie nieuwe nodes verschijnen, maar hoe die zich gaan ontwikkelen is nog maar de vraag. Ik heb werkelijk geen idee hoe dit soort halve zaailingen zich normaliter ontwikkelen.
        DSC_2764.jpg DSC_2765.jpg DSC_2762.jpg DSC_2763.jpg

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Heb er ook geen ervaring mee maar dit lijkt me wel goed te komen.

        #8
        Ik kijk stiekem mee vanuit m’n boshut!
        succes

        Comment


          #9
          Oei de boswachter is watching me, ik ben al binnen hoor!!!
          IMG-20160228-WA0021.jpg

          Comment


            #10
            Succes Kunichika, die gaan het wel redden.
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

            Comment


              #11
              Succes

              Comment


                #12

                Ze pakken gelukkig door, de normale zaailing loopt wel voor. Maar dat zal wel weer eens gelijk trekken
                DSC_2798.jpg
                Ik ben ook bezig om de hps in het 70*70 tentje te plaatsen voor als ze zaailing zijn, en het kouder word. Als de armaturen straks op dezelfde hoogte hangen, zal de rechter wing van de kap in de weg zitten, die buig ik dan naar boven. Alles beetje schoonmaken nog.
                DSC_2800.jpg DSC_2799.jpg
                De warmte gaan ze denk ik wel prettig vinden als het nog kouder word. Het is hier in huis nu 21graden, de TS1000 warmt de ruimte nauwelijks op. 1,5/2,5graad maar, maar dat gaat des nachts niet genoeg zijn als de TS aan staat. ik heb het gelukkig niet snel koud, dus zet ook de cv niet hoog. Als ik daar al mee ga verwarmen deze winter. Ik ga de airco denk ik gebruiken, maar die warmt alleen de woonkamer. Dus zal de rest van het huis niet opwarmen.

                En omdat het zondag is nog een mooie foto de enerverende ondergrondse sessie. Waar ik weer enorm van heb genoten, ze hebben me weer eens verwend met een apart kunstwerk te tonen.
                IMG-20160319-WA0003~2.jpg
                normaal zet in de credits van deze foto erbij maar dat dat die ik nu natuurlijk niet. Ook de persoon op de foto is geblurd.

                Even een kleine geschiedenisles(voor wie er op zit te wachten) met harde feiten maar wellicht een soort eye-opener voor de schaapjes, die alles maar klakkeloos aanschouwt en direct als waarheid word gezien. Dan kan geen enkel feit ze nog overtuigen dat er ook een andere waarheid zou kunnen. met voor sommige van jullie zitten. Hier vast niet op te wachten. Maar ik ben zo creatief-high heute, dat ik hem gewoon drop.

                De steenhouwers die deze mosasaurus hebben gehouwen, kwamen waarschijnlijk net uit cafe Den Struijs in Maastricht. Dit is volgens de sjengen het oudste cafe van Nederland daar werd al ale gedronken, toen 80% van Nederland boven de rivieren nog bestond uit moeras/veen of hoe je ook wilt noemen. Maar in de tijd dat ze dit waren aan het houwen, was Opium een stuk populairder dan alcohol.

                Om even terug te komen op die Mosasaurus die er uit ziet als een krokodil. De eerste mosasaurus die gevonden is, was ondergronds in een van de groeves die zich bevind in de St Pietersberg. De steenhouwers die dit hebben gekapt zijn dus vanuit de café richting de St pietersberg gelopen, toen ze daar aankwamen hebben ze eerst nog een pijpje opium gerookt. Toen de berg opgestrompeld en geen idee wat ze ook weer moesten houwen. En er dus naar een krokodil vormde. Dat is mijn fanta, de echte reden is natuurlijk dat ze in die tijd nog geen constructie konden maken hoe dit doet er uit zou hebben gezien.

                Zelfs in de steentijd kwamen mensen uit heinde en verre van het continent richting de regio wat nu Maastricht heet voor silex. Of te wel vuursteen, vuur steen was in die tijd heen belangrijk, waarom hoef ik vast niet te vertellen. In die tijd heeft heuvelland regio, er dus mede voor gezorgd om het continent naar een ander level te brengen. Maar de actie hieronder weer the down-fall van het continent

                Maastricht is ook de plaats waar er getekend is voor het invoeren van de euro, een bijproduct van de Europese Unie, het grootste stomme idee uit de geschiedenis. Heeft er mede voor gezorgd dat Nederland een 3de wereld land aan het worden is in Europa.

                Toch nog even over die mosasaurus, er is een moderne franchise die perfect laat zien hoe de makkelijk de mens beïnvloed kan worden. De Jurassic Park franchise makkelijker kan ik het niet uitleggen. De films zijn gemaakt met dinosauriërs die nooit en te never samen hebben geleefd, miljoenen jaren uit elkaar zelfs. Hele generaties SCHAPEN denken nu dat ze alle dinos in de zelfde tijd leefden. Wat heeft dit net de mosasaurus te maken deze werd ook veeels te groot op beeld gebracht. Ik weet , je zal zeggen hoord toch beetje bij de film. Bij deze wel ja. Maar het gros van de films oudere films toen de naoorlogse maatschappij werd gevormd. Waren pure indoctrinatie of propaganda films. Sinds Hollywood word er een beeld geschapen van de wereld op een manier die ze ons willen opleggen. Zal een paar voorbeelden geven. Films over haaien, haaien zijn gevaarlijk doodde elk mens. Wat ze zien zwemmen. Films over indianen die iedere blanke scalpeerde. Het grotere doel hiervan door Studios zoals MGM Hanna Barbera enzo in het bezit waren van een bepaalde etniciteit en ons zo een jaar of 40 ons een beeld van de wereld inprenten wat alleen maar haar heeft veroorzaakt.

                Dit was de Jip en janneke uitleg, maar de echte waarheid is zo veel harder. Waarschijnlijk nog gruwelijker als wat je nu weet, met heel veel schuld aan de Amerikaanse en Britse schuld maar ook dat waren maar marionetten, de echte waarheid is zoals mijn zwarte vrienden hadden gezegt; koulo hard!!!

                Het volgende zal voor tere zieltjes wel weer gezien worden als antisimeitisme of iets dergelijks. Maar goed. Hitlers staf alleen maar bestond uit duitsers. Maar wat ik nu zeg zal je nooit geloven zijn staf bestond uit meerdere joden. Dat is wel raar he als die vreselijke Adolf alle joden wilde vernietigen. Enfin verdere verdraaide feiten over deze oorlog, of de aansleep ervan zal ik maar niet gaan opsommen anders word er weer gedacht dat ik een of andere wacko ben. Wat ik hiermee bedoel te zeggen dat we allemaal we te goed gelovig zijn. Dit is totaal of topic maar wilde het toch even kwijt.

                Ps. Toiletpapier mischien wel de grootste hoax van de westerse wereld. Iedereen begin corona toiletpapier inslaan, hamsteren als een malle. Dat is echt idioot, ik ben van Indische afkomst. Toen ik kind was vond ik het altijd raar dat er een fles op de wc stond!!!!? Later kwam ik erachter dat je zo je geslachtsdeel en je Arie mee kon wassen. Wc-papier is dus totaal overbodig, nu zullen jullie wel denken oehh wat een viezerik die kunichika. Maar on the contrary my dear Watson, je beneden regio met wc papier afvegen dat is pas vies. Je smeert de poep en pies gewoon uit over je Arie en geslachtsdeel en loopt de hele dag met je poep-arie jakkie bah!!!!!

                Ik heb de waarheid niet in pacht, maar veel dingen worden maar van een kant belicht, niet altijd de juiste is waar op alle feiten.

                And the list goes on an on, interested slide in my Dm
                Last edited by Kunichika; 11 October 2022, 15:11. Reden: Foto's weggevallen op een of andere manier. Moderators kunnen er niks aan doen zeggen ze

                Comment


                • Sinaasappel
                  Sinaasappel commented
                  Editing a comment
                  Vochtig toiletpapier is de oplossing voor alles
                  Hoeveel watt HPS hang je er in? 250? Zit zelf met hetzelfde idee aangezien wij altijd al weinig stoken en met huidige gasprijzen zal het voornamelijk de airco in de woonkamer worden.

                • parakweker
                  parakweker commented
                  Editing a comment
                  Keertje in een land geweest waar overal kontwasbakjes naast de toiletten stonden en sindsdien ben ik ook verkocht. Had in m'n vorige appartement een bidet op de wc geïnstalleerd, werkte geweldig. In m'n huidige appartement paste die helaas niet op de wc, tijdje weer met wc papier gedaan en vochtige wc doekjes maar ontdekte een paar maanden terug het bestaan van zo'n knijpflesje en dat werkt echt geweldig goed moet ik zeggen.

                #13
                De evsa gaat tot 600+ de lamp ook. Maar ik de k dat ik de hps gewoon op 250laat staat. Dan kunnen ze in de bloei zeker even hoog hangen.

                Comment


                  #14
                  Even een sneak-preview van mid-dry-session van de gauva gelato41. Het is niet veel maar wel de mooiste autoflower wat ik ooit heb gekweekt. De juice zal eind deze week omgaan.
                  DSC_2815.jpg

                  Comment


                  • giinnoo
                    giinnoo commented
                    Editing a comment
                    Lekkere top hoor!

                  • Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Da's een beste!

                  #15
                  Succes deze ronde gaat je vast beter af

                  Comment

                  Bezig...
                  X