Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fullgass, linker baan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Fullgass, linker baan

Korting op 420shop
    5EA30FBC-A314-4F08-90E5-9D59F9F46B2E.jpg hallo

Ik start dit kweekverslag midden in de kweek op aandringen van een maat van mij, zodat hij mijn kweek beter kan volgen. Maar natuurlijk is iedereen welkom om mee te genieten.

het is al aan de late kant en de wekker gaat morgen alweer vroeg dus ik houd dit eerste bericht bij een aantal foto’s. In de loop der dagen zal ik wat meer informatie met jullie delen.

op dit moment staan de dames 6 dagen op 12/12
    Attached Files

Pssssshhhhhh ik heb gewoon GeenID wat ik zie! Dikke jungle daar ouwe. Is echt goed gegroeid sinds de laatste keer dat ik ze zag. Zou je die uitschieters links achter in de hoek niet een beetje knakken of buigen? Of hoeveel ruimte heb je nog dat ze kunnen groeien?

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Eeh, heb jij een touw net of elastisch net?

• GeenID
      GeenID commented
      Editing a comment
      Is een klein beetje elastisch dat net. Ik heb inderdaad 1 flinke uitschieter links achter. Moet nog even kijken wat ik daarmee ga doen.

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Wat je daar mee doet, dat net hangt er niet voor niks!!! Je moet ze aan het net vastklipsen, anders kun je dat net beter wegdoen!!!! Ze staan 6dagen op 12, de stammen van de zijtakken zijn nu nog flexibel.

Waarvoor dacht jij dat het net is dan? Planten zien er verder goed uit, maar je kan frites bakken en je kan frites bakken. Deze geef in dubbele cowboypunten

zien er goed uit welk soortje?
    sigpic

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Full gas van de Greenhouse, 🍁

• GeenID
      GeenID commented
      Editing a comment
      Yes fullgass is de soort. Is een kruising van Exodus cheese en sherbert og. 60% sativa 40% indica

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Die sherbert he, ik heb echt geen idee wat dat is. Al een paar x zat ik daar over na te denken ook wat opgezocht erover ma niet niet echt duidelijkheid. Tot nu😂 kijk die Amerikanen weer, weten gewoon zelfs wat voor muziek en eten bij de strain past😂 https://flavorfix.com/strains/sherbet-og/

hehe tis nog vroeg
    sigpic

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Maar hij doet z’n naam wel eer aan. Is bij mijn m’n eerste ronde maar ze gaan ook echt Full gas

Een mooie dubbele betekenis je Nickname

Je moet er maar opkomen he
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

mede blowers en growers

zoals beloofd nog wat informatie over mijn setup en kweek

Setup:
      Mars Hydro SP 3000
      Prima Klima Buisventilator EC-TC met controller 680m3 ø125mm
      Prima Klima PK1604 460m3 Industry Filter ø125mm
      2x Secret Jardin Monkey fan tent paal ventilator 19cm 16watt​
      Secret Jardin Darkstreet DS120w 120x60x178cm R4.00

Kweek:
      Voordat ik deze aarde kweek ben gestart heb ik een periode geëxperimenteerd/ geprobeerd een hydro kweek te starten.
      Ik heb van g-tools de: 3 in 1 irrigation system Bonanza 1m2 gekocht en geprobeerd vanuit zaad iets op te kweken maar ik heb er geen succes mee...
      Ik had de zaadjes in rockwool cubes gedaan, Ph waarde 5.8 en er kwam iedere keer wel leven naar boven maar het wil gewoon niet verder groeien dan de eerste echte blaadjes.

Dus...

Hydrosysteem eruit gegooid, grond gekocht van DCM en maar weer op de oude manier verder. De voorraad is allang op en het is tegenwoordig veel te duur om kwaliteit te kopen.

Het feest is gestart op 5 september, ik had nog 6 zaadjes Fullgass van Greenhouse die ik al een tijd had liggen en besloot deze allemaal te laten ontkiemen. Tot mijn verbazing zat er een dubbel zaadje in en zijn er 7 Fullgassjes ontkiemd. De originele planning was om met 4 dames door te gaan.

7 september heb ik de 7 zaadjes in stekgrond gestopt, daarbij heb ik ook 1 dame van de fullgass hydro ronde los gemaakt van zijn rockwool cube en ook in de grond gezet (ik had niet gedacht dat dit nog iets ging worden)

Dit maakt dus totaal 8 Fullgassjes

Ze hebben vanaf 7 september 18/6 licht gehad en hebben lekker kunnen groeien tot ik ze op 14 Oktober om heb gezet naar 12/12 licht

Het originele plan was dus om met de 4 mooiste dames verder te gaan maar ik kon geen keuze maken dus heb ik ze maar alle 8 gehouden. Hier heb ik wel een beetje spijt van want het word gewoon te druk in de tent, de volgende ronde komen er weer 4 te staan in 26L potten

Voor nu even genoeg informatie gegeven en getypt, tijd om er een te draaien voordat het eten bezorgd word.

hieronder nog wat oude foto’s die ik heb gemaakt van deze ronde. De foto’s zijn gemaakt nadat ze in hun laatste huis zijn gezet.

​ ​​​

Comment

Ik kan schijnbaar maar een paar foto’s toevoegen?
        Attached Files
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Als je een bericht typt dan die je daar upload attachment staan daar motte op klikken dan ziede die foto onder in t klein staan met daar langs tekst met small medium large. Als je medium pakt past die meestal wel goed 👍🏻

image.jpg Dag 7 12/12

even snel wat foto’s toevoegen image.jpg
        Attached Files
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Wtf 😂😂😂hedde nou 2 rechter voeten met een daarvan schoen aan en korte broek en de andere sok en joggingbroek😂 was da voor een gekke kweek outfit

• GeenID
          GeenID commented
          Editing a comment
          Ik sta daar gewoon niet alleen

Hoevaak had je nou getopt? 1x toch

Comment

• GeenID
          GeenID commented
          Editing a comment
          1x ja

Waarom heb je dat net eigenlijk geplaatst?

Comment

• GeenID
          GeenID commented
          Editing a comment
          Ik doe niet binden alleen af en toe de tak omlaag drukken en een vak opschuiven als dat nodig is. Het is al druk genoeg in de tent ik heb het idee dat ik de gaten wel gevuld krijg.

Okok, dat is ook een manier. Maar dat netje is veel te elastisch, als jij de tak een vak opschuift komt hij gewoon weer terug te staan op zijn oude positie. Als je die uitschieters nu één keer voor 3kwart aan het net bind heb je mooi egaal veld en kun je je lamp naar beneden halen. Maar dit kan ook, ik word altijd kriebelig als ik een mooie opstelling zie. Maar dan zo'n Jamaicaanse kweekmethodes erg jammer altijd

Comment

• GeenID
          GeenID commented
          Editing a comment
          Bedankt voor de tip👍 de volgende ronde ga ik die zeker mee nemen dan zet ik er gewoon weer 4 neer. Omdat het nu zo’n jungle binnen is laat ik het binden deze ronde voor wat is het.

Ze gaan goed, mooie dames, succes subke!
        Ganja always does the trick.

Comment

image.jpg Dag 8 12/12

nachtwerk vandaag

vandaag hebben ze weer water gehad

Plus ze zijn vanuit onder een beetje bij geknipt
          Attached Files

Comment

Dag 10 12/12

alweer nachtwerk vandaag

ik heb gister niet gekeken maar wat ik kan zien zijn ze flink gegroeid vandaag.

ze zijn lekker aan het bloeien

wederom wat blad van onder verwijderd en wat water gegeven en ze kunnen er weer een aantal dagen tegenaan
            Attached Files

Comment

• Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Mooie variatie aan potten, ziet er goed uit.

• GeenID
              GeenID commented
              Editing a comment
              Het is inderdaad een bij elkaar geraapt zooitje… volgende ronde worden het 4x 26L zakken

Dag 12 12/12

Vandaag hebben ze weer water gehad

ze groeien lekker door
            image.jpg
            Attached Files

Comment

• Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Klauwen kunnen ze toch ook van te droog staan krijge?

• Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Volgens mij lijkt het aardig op elkaar mij is wel verteld als ze te nat staan het blad nog stevig aan voeld en bij te droog is het blad slap aanvoelt

• GeenID
              GeenID commented
              Editing a comment
              Teveel water krijgen ze niet inderdaad. Het is gewoon gezichtsbedrog verwacht ik. De blaadjes staan mooi als kano’s naar boven gericht. Ik zal straks is nieuwe foto’s maken
          Bezig...
          X