Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fullgass, linker baan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dag 34 12/12

vandaag hebben ze weer water gekregen van mij

ze staan er nog steeds goed bij

het word allemaal ook erg plakkerig in de tent, als je de toppen aanraakt plakken je vingers aan elkaar

ik heb aan de bovenkant een flink aantal fan leaves weg gehaald zodat de toppen wat meer licht krijgen

image.jpg

Attached Files

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Mij is altijd verteld dat je ze beter zoveel mogelijk bladeren te laten zitten boven in om dat het blad al het licht tot zich neemt en dan om zet in voeding voor de bud's

• GeenID
      GeenID commented
      Editing a comment
      Hij heeft nog genoeg blad om licht te vangen naar mijn mening. Ze groeide allemaal door elkaar heen. Ik wou ervoor zorgen dat meer licht de onderste toppen bereikt.

Mede growers en blowers

dag 36 12/12 is het vandaag

ik zat te denken dat rond dag 63 het tijd is… 🪓

We blijven natuurlijk naar de plant kijken totdat die zegt dat ze klaar zijn, maar het is toch wel fijn om een soort van eind datum te hebben.

de einddatum zou dan uit komen op 17 december

image.jpg

ik heb een aantal foto’s toegevoegd die vanuit dezelfde hoek genomen zijn maar dan met andere licht sterkte. Is kijken welke foto het mooiste is, van lamp gedimd tot 100% en met of zonder flits.
    Attached Files

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      👍🏼👍🏼👍🏼

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Licht het aan mij of lijkt het als of die in de bag minder ver in z’n ontwikkeling is?

• GeenID
      GeenID commented
      Editing a comment
      Klopt, de dame die in een bag zit is later in de bloei gesprongen dan de dames in de pot. Toeval… je zou zeggen van niet

Mooi man! Tzien er goeie plakkers uit👍
    "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

Comment

Dag 38 12/12

ik heb een nieuwe filter besteld die was helaas niet op voorraad dus ik moet nog even geduld hebben…

ik zit er wel op te wachten want de dames zijn zeer aanwezig in huis. Ook als je de tent open maakt krijg je meteen een klap in het gezicht 🥊

ze krijgen vandaag weer water met voeding van mij

image.jpg
      Attached Files

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat verklaart een hoop dus van 2x toppen tegen over 1x is alleen maar weinig

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Dat zijn beste toppen dat word zeker genieten als ze klaar zijn

• GeenID
        GeenID commented
        Editing a comment
        Ik kan ook echt niet wachten tot ze klaar zijn

Dag 40 12/12

dames en heren wat een mooie verschijning weer bij het open maken van de tent

het worden echt dikke cola’s

je ziet ook al steeds meer bruine haren verschijnen

ik denk dat de schatting van 17 december 🪓 best redelijk is

image.jpg
      Attached Files

Comment

Dag 42 12/12

gisteren heb ik mijn filter vervangen want de dames stinken mijn hele huis onder

ik begin nu voor het eerst een paar vliegjes of muggen in de tent te zien vliegen

verder staan ze er weer prima bij, ze worden steeds meer onder gesneeuwd en zijn al behoorlijk plakkerig

water krijgen ze vandaag weer, ik heb wel het idee dat ze minder drinken dan een paar weken geleden

image.jpg
      Attached Files

Comment

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        4e volgens mij

• GeenID
        GeenID commented
        Editing a comment
        Dit gaat hopelijk de 4e succesvolle ronde worden. LV komt eigenlijk niet boven de 60% bij mij op dit moment. Maar dit is in het verre verleden wel is hoger geweest. Het scheelt nu wel echt ENORM in geur dus ben toch bang dat hij gewoon op is.

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        4de ronde dan is die wel aan vervanging toe

Dag 43

Dames en heren kijk is naar deze foto hieronder

image.jpg wie kan mij vertellen waarom de top bovenop zo zeer wit kleurt. Is dat licht schade? Staat die te dicht op de lamp?
      Attached Files

Comment

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Sheisse dat is inderdaad lightbleach, trek je lamp maar wat hoger maat. Dan kun je erger voorkomen. 💪🏽

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Had t zelfde, toen had ik hem op 4 cm boven de hoogste kopjes. Toen terug gehangen naar 18 boven de hoogste en nu een week later is het zo goed als weg👌🏼

• GeenID
        GeenID commented
        Editing a comment
        Dit is gelukkig de enige top die er last van heeft. Dit is ook meteen, in hoogte, de grootste top. Van alle toppen staat deze als enige dicht tegen de lamp. Ik zal de lamp is iets omhoog trekken.

ik heb altijd deze filters van can lite met bajonet sluiting erop dus filter wissel is paar seconden werk en gaan 18maand mee maar meestal wissel ik bij de 3de kweek al nieuw filter

super makkelijk en tot nu toe altijd tevreden over deze filters en niet duur en hebben hoogste dichtheid met kool

heb met dit filter 3rondes gedraait en ruik nog niks
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        zo das wel heel duur mijne is 425 en is 55eu en gaat minimaal 18maand mee

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        filters passen op elke afzuigers ja als je al zoveel geld uitgeeft kan je beste de industry of carbon filters halen

• GeenID
        GeenID commented
        Editing a comment
        De volgende keer wissel ik van merk

Dag 44

het duurt niet meer lang of ik moet gaan stoppen met voeden

vandaag krijgen ze nog gewoon voeding van mij maar de laatste weken komen eraan

image.jpg
      Attached Files

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ik doe tegenwoordig niet zo lang schoon water geven een week vind ik wel genoeg dan heeft de plantjes de voeding wel om gezet in andere elementen
        (Als ik top rot heb dan bewaar ik wat nog goed is van de top en daar zit gewoon voeding in heb er nog nooit iets van gemerkt)

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        elke soort voeding is sws aan te raden minimaal 1week te spoelen ik vind 2persoonlijk beter ook als je top.rot kan je als het moet snel oogsten ook al proef je soms de voeding soms.niet die chemische troep is nooit gezond voor je

• GeenID
        GeenID commented
        Editing a comment
        De voeding van bio bizz is wel biologisch maar ik ga denk ik +- 10 dagen spoelen

Dag 46

niks speciaals te melden

toppen blijven lekker dikker worden

image.jpg
      Attached Files

Comment

Dag 48 12/12

Time to feed the ladies

nog even vet mesten die handel voordat we enkel en alleen naar water over gaan

ik ben van plan een kleine voor groei tent aan te schaffen dan kan ik binnenkort alweer beginnen aan de volgende ronde 😬

iemand nog tips voor lampen waar ik 2-3 weken in kan voor groeien? 20w? 30w?

image.jpg
        Attached Files
        Last edited by GeenID; 2 December 2022, 00:18.

Comment

Dag 50 12/12

vandaag krijgen ze nogmaals voeding van mij om zodat ze lekker kunnen eten voordat het vasten begint

ik denk dat dit de laatste keer voeding zal zijn of de 1 na laatste 🤔

niks speciaals te melden verder we knallen richting het einde

image.jpg
        Attached Files

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ze is bezig met vossestaartjes aan te maken, nieuwe witte bloeiharen, mooie toppen, ziet er goed uit.

Dag 53 12/12

het gaat lekker dames en heren

de dames staan toch lekker te stinken

enkel en alleen water krijgen ze nog van mij

tijd om te flushen

image.jpg
        Attached Files

Comment

• GeenID
          GeenID commented
          Editing a comment
          Ja man het is tijd. Ik zal is kijken of ik daar binnenkort wat foto’s van kan maken.

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Zijn ze echt zo ver ja?? Kan het me bijna niet voorstellen omdat ik ma een week achterloop en bij mij is alles nog helder

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          hoe snel het klaar is hangt van veel factoren af andere lamp de een is beter dan de andere en dus ook sneller klaar een goede lamp kan een boel scheelen

Dag 56

ja jongens nog even en dan zit deze ronde er weer op

ik heb een aantal trichomen foto’s gemaakt maar ik ben erachter gekomen dat ik totaal geen vaste hand heb.

een klein beetje trillen met 40x zoom zorgt voor slechte foto’s…
        Attached Files

Comment

trichomen foto´s dag 56

WIN_20221210_00_50_42_Pro.jpg

deze foto´s zijn van de bovenste toppen
          Attached Files

Comment

• Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            👍🏼👍🏼👍🏼

• Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            gaat ook niet om wat je op.dr foto ziet als jij het maar goed ziet ja

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ik knip een snoeptop af en leg ze op tafel voor de beste trichshots. Ziet r zeer lekker uit !
        Bezig...
        X