Hey iedereen, de kweekkoorts blijft toeslaan al is dit een budget tussenronde.
Low budget , mobiel (verplaatsbaar) kweekje onder 2 van deze
90 cm cosmorrow van secret jardin, 40 watt x 2 .
Twee rondes geleden heb ik ze verbrand op 20-25 cm ervandaan met 1 van deze strips . Ik ga nu tussen de 50 en 75 cm aanhouden.
Collectie femzaden verder aandikken op black friday.
Afjeszaad wat weggedaan naar collega kwekers.
Gekozen voor
1x think different ( dutch passion)
1x poweplant xxl ( zambeza)
1x sticky beast (zamnesia)
1x american pie (freebie 420)
Ok potgrond, gemengd met perliet vermiculiet en regenwater.
OntkiemIng dus terug in clonex root riot cubes . Maar minder nat deze keer. Potten nog ni aan uit . Waarschijnlijk 30 l grow bags . Hopelijk komen er 3 of 4 uit ! Fingers crossed. Lichtuur 18/6 of 20/4.
Ofwel in het hok ofwel in de kamer boven, voorkeur boven, in nood verplaatsen naar hok. Geen filter of tent -o .
Ik ga de houten balkjes waar de strips nu aanhangen nog met elkaar verbinden, dubbele strip van maken zo . Ik heb nog de optie de sp3000 te gebruiken maar bij afjes minder ruimte voor fouten , als ik te laat zie dat de strips te kort doen wie weet...
Zou ik nog zand toevoegen bij de grond om er meer zaai en stekgrond van te maken?
Eens je eraan begint kan je niet meer stoppen he.
Low budget , mobiel (verplaatsbaar) kweekje onder 2 van deze
90 cm cosmorrow van secret jardin, 40 watt x 2 .
Twee rondes geleden heb ik ze verbrand op 20-25 cm ervandaan met 1 van deze strips . Ik ga nu tussen de 50 en 75 cm aanhouden.
Collectie femzaden verder aandikken op black friday.
Afjeszaad wat weggedaan naar collega kwekers.
Gekozen voor
1x think different ( dutch passion)
1x poweplant xxl ( zambeza)
1x sticky beast (zamnesia)
1x american pie (freebie 420)
Ok potgrond, gemengd met perliet vermiculiet en regenwater.
OntkiemIng dus terug in clonex root riot cubes . Maar minder nat deze keer. Potten nog ni aan uit . Waarschijnlijk 30 l grow bags . Hopelijk komen er 3 of 4 uit ! Fingers crossed. Lichtuur 18/6 of 20/4.
Ofwel in het hok ofwel in de kamer boven, voorkeur boven, in nood verplaatsen naar hok. Geen filter of tent -o .
Ik ga de houten balkjes waar de strips nu aanhangen nog met elkaar verbinden, dubbele strip van maken zo . Ik heb nog de optie de sp3000 te gebruiken maar bij afjes minder ruimte voor fouten , als ik te laat zie dat de strips te kort doen wie weet...
Zou ik nog zand toevoegen bij de grond om er meer zaai en stekgrond van te maken?
Eens je eraan begint kan je niet meer stoppen he.
Comment