Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afjes tussenronde 2x40w strips

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

20230101_151310.jpg

20230101_151322.jpg

20230101_151349.jpg

20230101_151339.jpg

20230101_151404.jpg

Wat topjes onder het net geduwd. Wat water voor de kleinere. Wat vanalles voor de grootsten.

Happy ny !!!
    Ganja always does the trick.

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      beste wensen en dat alles vlotjes mag verlopen 👍🏼

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx !!!

20230102_143655.jpg

De kleinere water, en de 4 grote bloom met purezym.

Nog es de sugar royal toepassen ook 1 dezer dagen.

Ze blijven groeien, netje past wel hier. Ze zetten wat uit ook, de kleintjes hebben hier en daar wat minder licht maar blijven mooi groeien al komt euforia en brooklyn sunrise wat achter.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Te weinig water nu ben ik weer wat overmoedig ermee maar liever zo dan stilstand. Thx!

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Da is nogal ne spurt op een week tijd lol :o

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja he wss wat meer sativa gen bij den een of den ander , zo doorstrekken nog.

Tword wat krap. Ik twijfel om de kleinste voorlopig te verzetten in de diesel tent , op 18/6 . Strak plan is het niet maar door in etappes te zaaien zijn de grote de kleine aan het onderdrukken.

20230103_183234.jpg

20230103_184616.jpg

Tja , morgen wat fotos ervan

ph meter geijkt en ik kwam gisteren op 6.8 ph uit kraanwater zonder voeding. Vandaag terug 7 maar de sensor is jarenlang mishandeld geweest . De 6.8 is wel juist na het ijken.

dus normaal zakt je ph nog 0.5 bij toevoegen voeding kom ik op 6.3 +- . Nieuwe meter werkt niet stuur ik terug.

Vanaf nu meet ik geen ph meer, opnieuw

vandaag enkel 1 liter met bloom aan de 4 grootste, elk 250 ml dus. Morgen wat meer terug.

Zou een afje nu stressen van dieven ?

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Dieven , ja idd lollipoppen bedoel ik .. wat wegnemen onder het net. Tjah de meter ijkt op perfect op 4 en 7 , waarna ik 6.8 meet.

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Heb je 2 ongeveer dezelfde? 1 lollypoppen en 1 niet dan. Zou ik doen.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ik dief ook bij wietplanten de onderste 2nodus

2 afjes eruit van 24/0 naar 18/6 bij de diesels.

Toch een percentje meer plaats voor de rest.
    20230104_195553.jpg

20230104_195613.jpg

20230104_200423.jpg

Ze doen het stukken beter, strekken enorm met de lamp dichtbij . Geen zym meer , wel al wat green sensation aan de 4 grote. De rest wat grow. Na een dagje niks staan ze uitgedroogd maar nog op tijd.

6 liter in etappes aan de 4 grootste. wat uitloop door de droogte vd grond. Andere 4 maar 1 liter verdeeld.

weekje vroeger gs, want wil vroeg stoppen met voeden, zeker weekje spoelen en wil toch 3 weekjes gs geven ook. Mss maar om de twee beurten gs geven.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Genetica en hoeveelheid licht ook ni vergeten voor hardere toppen, maar toch liever gs dan pk ik , vooral bij rot en niet spoelen heb je een zuiverdere smaak...

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      kwa smaal verschilt het niet veel gs of pk maar vind dat je met pk wel veel hardere toppen krijgt
      en is veel goedkoper liter pk 12 iets van 12eu

en als je haze kweekt wil je al vanaf week 4-5 al meer pk geven anders ga je veel problemen krijgen haze moet je toch anders kweeken

ben ik al achter altijd indica gekweekt zonder problem

en toen ging k haze kweken man man man
      die laat zich niet zo simpel kweeken als indica das ceker nu k weet waar k op.moet letten scheelt een hoop

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Pk smaak je toch veel meer door hoor. Idd groot prijsverschil, moet wel ergens zitten het verschil.

Wat bloom, gs , calmag aan de grote, water aan de kleinsten.

20230106_220924.jpg

20230106_220932.jpg

20230106_220937.jpg

Fijn weekend allemaal!

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx!

• KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Goed op kleur 👌

Mooi volle tent, daar komen genoeg grammetjes vanaf denk ik

Comment

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik had al 9 op 60x60. 3.5 literpotjes.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Wel die afjes groeien breed en hoog was ik niet op voorbereid. Jullie niet bang voor toprot door de compactheid en geen zicht meer te hebben op de achterste? Hier 25 liter potten en 11 liter. Minder groot was mss beter dan.

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      hoe ze groeien heb je zelf veel in de hand
      als je alles tegelijk had ontkiemt had je daae minder last van

ja ze gaan naar de ruimte groeien

k heb er ook 9 op 1m2 kan prima merk zelf dat ze wel smaller zijn dan anders met 4 stuks in de tent

en licht aan je manier van kweeken atmosphere heeft er ook veel maar die groeit ook amper voor

Vandaag wat bloom met bn micronutrients.

20230107_182229.jpg

20230107_182115.jpg

De american pie zal snelst klaar zijn.

20230107_182200.jpg

Comment

De verwarming af, de ontvochtiger aan.

Hoop dat de uitgespaarde watts vd verwarming genoeg is voor de ontvochtiger. Zou ik ook nog op tijdschema kunnen steken. Half uur aan half uur uit.

Verder blijven ze strekken... lamp enkele klikken omhoog. 10 cm nu boven de hoogste toppen.

ik hou ze wel vochtig , ik ga ook de watergift wat temperen maar vochtig is niet slecht ook, een dubbeltje op zn kant dit.

think different
      16731770107716199211026607596246.jpg

Sticky beast
      16731770616465271614570390958370.jpg

American pie
      16731771068684527639131564142129.jpg

Powerplant xxl
      16731771553473373211431309461329.jpg

Verder een paar getopt van de kleinere , we zullen zien .

de eurom best dry 20 word tussen de 2 tenten geplaatst ipv de verwarming.

De temperatuur is stabiel, de ontvochtiger maakt het ook 2 graden warmer en lagere lv natuurlijk. De 5l tank gaat hopelijk lang genoeg mee. Volcontinu gaat niet, daar het water in dezelfde ruimte afgevoerd zou worden.

​​​​​​​enkel water vandaag, de kleinere niks.

Comment

Als je wilt bezuinigen kan je de verwarming bijvoorbeeld in de laatste drie tot vier weken van de bloei alleen een uur voordat de lamp aangaat laten inschakelen en direct weer uit. Zodra de lamp uitgaat laat je de kachel nog een halfuur tevoren inschakelen en een uur op volle kracht branden. Dan stook je 'maar' twee uur per etmaal. Bij echte kou zullen de planten vermoedelijk niet optimaal presteren maar je voorkomt dan wel dauwpunt.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Idd , al wat de extremen opgezocht en de propagator mag wat kouder zijn in de donkere periode. 13 graden en wat stilstand is ni erg maar nu voorlopig is het minimum 17 . In de prop tent he, in deze tent is het altijd stabiel 23 tss de toppen.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          het licht er een beetje aan de ene soort kan beter tegen kou dan de ander zijn ook genoug soortjes

die prima tegen kou kunnen

ik zou zeggen een klimaat van 26/27 graden met lamp.aan en met lamp uit 22/24
          mooiste is geen verschil in temp

met lamp aan of uit das ideaal en geen rot

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Weet niet of dat alleen de beslissende factor is voor toprot, met de lamp op 24/0 valt het dauwpunt weg maar ik gok dat er toch toppen gaan sneuvelen, we zien wel.

16733757147841288442167807404266.jpg

Ontvochtiger halfuur aan, halfuur uit.

16733757902862500288486510719297.jpg

Wat sugar , green sensation en bloom. De kleintjes water. Klein blijven ze niet .

16733759724453339763754705068575.jpg

16733760713707897132285985518504.jpg

Attached Files

Comment

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Geen fan door je Dames heen voor je luchtvochtigheid.

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Geen fan van

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Dat kan 😁

20230111_185016.jpg 20230111_185112.jpg 20230111_185054.jpg 20230111_185047.jpg

Wat calmag sugar royal en bloom.

de think different groeit zo compact , ik ga het netje terug weghalen in de hoop dat ze wat meer hun plaats kunnen nemen. Strek eruit en het dient niet echt als steunnet ook.

de geur is er ondertussen maar weinig trichjes op het blad voorlopig

1673460652695557554982645760990.jpg

Comment

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Groeien flink voor afjes!

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ja he , ze moeten niet echt onderdoen voor femm. Verschil is er wel maar gaat goed voorlopig! Thx!

Net weg, alles es uit de tent, en 3 dingen ontdekt

Bladschimmel, lichtschade en opengesprongen stampertje als dat zo noemt wss niet bij een wietplant.

20230112_201421.jpg 20230112_201427.jpg 20230112_201716.jpg 20230112_201841.jpg 20230112_200244.jpg 20230112_200233.jpg

Wat herschikt maar dat belooft niet veel goeds. Ik heb nu de ontvochtiger uur aan halfuur uit, tent open , en ontvochtiger ervoor...

de schimmel ontstaat telkens op beschadigde delen van het blad. Had wat betere fotos moeten nemen.

Bij het verwijderen vloog het door de lucht dsja. Voorlopig nog geen toppen aangetast.

1 afje bij de diesels nog , en herschikt.

Comment

• NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Bedoel je met stampertje ballen? Bij welke plant was dit?
          Is dat dezelfde tent van je vorige kweek die gereinigd is geweest met waterstofperoxide 3%? Ik voel met je mee

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Denk bij sticky beast van zamne. Is een geheel nieuwe tent deze , eerste gebruik... maar deze mannelijke trekjes doen mij niet veel. Ze zijn overwegend voor 99% femm. Wegsnijden en wss 1 tot 10 zaadjes mss in de gehele ronde.

Balen maat, hopelijk valt het mee!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          KomT wel in orde. Ik bedenk me net dat ik mss alle planten uit de tent kan halen en in de kamer zelf kan kweken.

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Maar waarom koop je dan een tent hehe

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Tent heeft zijn eigen microklimaat. Vorige ronde stond de ontvochtiger in de tent...

Optie 1 : 4 afjes wegsmijten. 6 in de tent houden en hopen dat er geen rot ontstaat.

optie 2 : tent weg , lamp aan plafond, grote filter in de kamer hangen , en alle tien misschien met de strips erbij wat ruimte geven...

nu staan er 4 grote met 2 kleinere in de tent

lv bladerdek

16736506953164532350452009871983.jpg

familie op bezoek zondag doe ik optie twee denk ik.

Heeft een koolstoffilter veel effect zonder af te blazen in een andere ruimte?

Wss al gevraagd maar een manier om een velux af te dekken zonder dat het opvalt? Of gaat er daar niemand op letten op een full spectrum licht op 24/0 ?

Comment

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Als je de hele kamer gaat gebruiken is afblazen in een andere kamer of buiten wel aan te raden natuurlijk.. of een scheidingswand met deur maken

• Krisdc
          Krisdc commented
          Editing a comment
          Mss een droogtentje of oud kastje die je minimaal kan verwarmen, en vandaar met een slang naar je inlaat?

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ik zou nog de kamer kunnen verwarmen maar teveel watt dan, en uitblazen elders lukt ook niet eigenlijk...

Veelste vol in die tent. Kweek momenteel 4 autoflowers 24/0 en had ook een hele hoge lv rond 73 en blaas ook af in dezelfde ruimte. Heb veel blad weg gehaald, normaal geen voorstander van, maar lv is wel gedaald naar 60, dat vind ik acceptabel. Liever iets minder opbrengst dan rot in mijn tent. Van de week schiet de Temperatuur ook omlaag, dus dat zal ook wel helpen met je lv

Comment

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          maar waarom heb k nergens geen last van dan met 9planten op 1m 2

lv 45-55%

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Grootte tent, grootte kweekkamer, temp kamer, temp rest van huis, enkel dubbel glas, tocht, deur open of dicht, afzuiging....
          Allemaal factoren voor de lv

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Tegen de tijd dat deze klaar zijn met bloeien leveren de andere afjes ook haast niks meer op door de lichte lamp

Had je toch beter de grote tent kunnen hebben voor de lv
      Bezig...
      X