Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afjes tussenronde 2x40w strips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    En? Is het al wat opgedroogd? Of ben ik te ongeduldig?
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Minder dan verwacht...

    Volgende keer de knip afwegen fzo... ik kon er dubbel zo veel indoen maar heb ik niet gedaan...

    16780112206168911484584944693101.jpg

    De plakjes erop zijn restjes vd bag.

    Ook geen ijs genoeg voor twee rondes. Ik zou een grotere vriezer nodig hebben maar ja.

    Pot fluff nogmaals door de tumble trimmer gehaald en enkel de mooiere topjes blijven over, de rest word ook ice o later.

    maar ik denk ongeveer dat dat het is. Volle bag knip is 10 gr hash , halve bag maar 5. Moeilijk om er bv 20 gr. Uit te krijgen voorlopig.

    volgende wasjes hopelijk meer.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Word het hele jaar door verkocht jumbo heeft ze vaak wel en lidl soms ook wel ff rond vragen of via internet bestellen
      Hoeft niet ijsklontjes te zijn ja k maak wel een ijs stukken met de bakjes van de chinees met hamer kapot slaan daarna

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Belgen kunnen oa bij Colruyt terecht voor ijsblokjes. Moeten dat normaal ganse jaar door hebben. Lokale drankenhandel misschien ook.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Idd delhaize of colruyt, thx !

    Dan blijft nog deze dame over.

    De auto euforia van dutch passion.

    Xl
    Sativa
    Skunk
    Klaar in 10-11 weken van zaad tot oogst.

    16781328589702201397982759565904.jpg

    Lang nog niet klaar

    Op 18/6 nu.

    Wat verhoogd nog.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Skunk lekr wietje hoor..

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hoop ik ook, ze staat al 12 weken nu. En wat in de weg eigenlijk kga d trichjes nog es bekijken.

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Dan weet je meer....

    Klaar voor de potjes!

    de ppxxl had ik te droog laten komen eerder. Liever zoals nu ik gok 60-65% vochtigheid. Elke dag burpen en ze op het gemak laten uitdrogen soms nog es openstrooien in de trimbin.

    Als je tien fotos upload ineens staan ze door elkaar jammer genoeg.

    label te klein om te zien wat wat is.

    20230308_192437.jpg 20230308_192504.jpg 20230308_184542.jpg 20230308_185914.jpg 20230308_185948.jpg 20230308_184307.jpg 20230308_190603.jpg 20230308_191148.jpg 20230308_190518.jpg 20230308_191307.jpg


    Deze zijn dus grootgebracht in 3 gallon grow bag, 11 liter. speciale, minder brede, maar hogere bags.

    Royal dwarf 1 : 32.2 gr
    Brooklyn sunrise : 31.4 gr
    Royal dwarf 2 : 38.8 gr
    Critical orange punch : 41.6 gr
    Sticky beast : 34.9 gr

    De brooklyn sunrise ruikt lekkerst, is een diesel dat belooft!

    178 gr van deze 5. Grotere pot loont dus echt bij afjes ook. En zeker bij sommige xl soortjes. Samen met de 4 andere , was 360, is 538gr ongeveer van 9 afjes.

    En de ene bloeit wat sneller af dan de ander, in een goeie tijd kun je wel wat moois doen.





    Attached Files
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Denk er een paar buiten te zetten... volgende diesels en wil graag wat skunk en kush zetten ook. Maar die xl afjes zijn echt goed te doen qua opbrengst, samen met de bloeitijd is het wel te overwegen. Volgende twee rondjes wel fem denk ik toch.

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik ben niet zo tevreden over de diesel plantjes lastige plant om groot te brengen

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik heb ze een paar maal veel gegeven maar in totaal weinig eerder, en in kleine potten , 4 liter grootgebracht zonder iets van bladproblemen. Bas Haze , ik denk bij wat moeilijkere planten ze ook minder tegen voeding kunnen. Less is more , zit wel iets van in !

    Heerlijk, al die verschillende smaakjes en stonedjes! En met een halve kilo komen we toch weer toe tot de volgende oogst hey🙃niet slecht voor een tussendoortje🤘

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Inderdaad ,xde euforia moet er nog bij, kom zeker toe idd denk 600+ te hebben ermee. Daar doe ik 10% af vd zekerheid is 540. Ook een xl kan mooi 100gr van komen.

    20230313_193918.jpg 20230313_194438.jpg

    Euforia heeft wat veel blad maar ruikt wel lekker. Paar topjes geknipt en 80% milky trichjes, vanaf er nog wat meer haartjes bruin worden knip ik de rest.

    Eigenlijk morgen al of overmorgen

    1678736163396796347594562186032.jpg

    De rest zit al een tijdje in potten en alles word nog beter mettijd he.

    binnen een paar weken rookverslagje .
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Daar doen we het voor mooi man

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx! Idd het groene goud straks up in smoke

    Nog wat geknipt. Op zijn amerikaans he, tumble trimmer, trimbin , wedryer.

    20230314_181009.jpg

    20230314_205921.jpg

    20230314_210602.jpg

    20230314_211426.jpg

    20230314_211434.jpg

    Hangt nog redelijk wat aan de plant ook. Gaat in 3x geknipt worden morgen de rest, word een mooie score.

    wel wat speciaals die xl of xxl autoflowers van dutch passion. In een grote pot met wat geduld zeer mooie scores. Meestal 11 weken of langer...

    Kga misschiens es 1 in de volle grond stoppen, die think different viel goed mee van geur.

    Verder potjes burpen om de twee dagen

    Ganja always does the trick.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Kunichika worden toppen zoveel harder op het einde?

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Kunichika , ja aan de ene kant wel, aan de andere kant is 4 maand gelijk aan 16 weken toch ? Hieronder de spierwitte euforia hoop die mooie bruine pistels kreeg na de knip en wat cure... 8 weken van zaad tot oogst, ik zat wel aan het dubbele. Ook qua compactheid vind ik ze goed en qua eindgewicht zeker niet slecht toch? 141 gram of meer aan 1 afje? Plus het feit dat ik ze wat beu was en de diesels meer licht wou geven

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Dat is wel vrij apart inderdaad. Superautoflower leuk experimentje om te kijken wanneer ze bruin worden en ook geen nieuwe witte meer aanmaken.

    Brooklyn sunrise autoflower van dutch passion.



    Wat een lekker wietje! Lekker van smaak en high, fenomenaal eigenlijk. Diesel ouder misschien daarmee.

    Staat voorlopig op nummer 1 van deze ronde. Natuurlijk wat weinig ervan wat jammer wel.

    Zo een wietje waarbij je wel iedere trek es mmm zegt, en wel een uurtje kan doen met de tweede joint, uit respect ervoor

    maar net zoals de andere van dutch passion, de critical orange punch, het meeste bag appeal ook maar meest smaak en geur.

    Wel een groot verschil ook tussen 30,40,50,60% lv in de pot qua bag appeal nu, hoe droger hoe mooier.

    Critical Orange Punch autoflower van dutch passion.



    Fris en zoet van geur.




    De think different en de euforia hadden wat rare topgroei, misschien door de xl genetica.

    De brooklyn doobie is net op qua wake en bake kan ie tellen. Nu een orange draaien . Bij het grinden komt er al een lekkere citrus geur op me af.

    Think Different van dutch passion.



    wat minder geur , bag appeal en meer fluff ook. Maar moet ik nog testen vandaag. Zal ook wel lekker zijn.

    De brooklyn na een kwartier, relaxed en mellow, maar toch zin om iets te ondernemen, een aanrader. Dutch passion trapje omhoog in mijn boekje!

    Euforia autoflower van Dutch Passion.

    16798306254783345775892726225412.jpg

    Hopelijk lukt de upload want plots was alles weg ?

    euforia is mild van geur , de naam doet me vermoeden dat het ook wel een lekkere high moet zijn.

    Dit zijn de 4 van dutch passion , in de comment dan nog de geteste TD, COP, en euforia verder verklaren.

    Critical Orange Punch is ook lekker, friszoete smaak.

    Euforia hoopje samen

    1679831203363569404999439839529.jpg




    ​​​​​​​
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Er missen wat foto's denk ik.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Toeme, dacht het al. Kwam foutmelding en alles weg. Daarna herstel gedaan en alles srond er terug op maar blijkbaar dus niet...

    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Als je herstelt zijn je foto's die je geupload hebt terug weg (ondanks dat je ze zelf nog ziet staan) en moet je eigenlijk opnieuw beginnen. Die herstel knop werkt enkel voor tekst terug toe te voegen denk ik.
Bezig...
X