vettersssssssss 018.jpgvettersssssssss 015.jpgik heb ze voorgegroeid binnen gekregenze stonden iets tenat om ze gelijk in me 65 literkuipen te zetten,dus heb ik 2 dagen gewacht.gaa deze ronde voor het eerst met ph- aan de slag.en met hy-pro terra,omdat ik daar veel goede gerichten over hoor.op het einde gaa ik ook bloombastic van atami gebruiken.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600 !
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600
vettersssssssss 027.jpgvettersssssssss 036.jpger staan ook wat zaailingen tussen maar die gaan binnenkort buitenspelen foto,s zijn genomen met licht aan,is echt tof dat mh licht
-
Re: 6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600
vettersssssssss 062.jpgvettersssssssss 059.jpgvettersssssssss 063.jpgop aanraden van een growshop eigenaar,heb ik er nu 2 luchtbevochtigers instaan.ik groei voor onder 24 uur licht.gaa ze vandaag toppen,en de klok nog effe 5 dagen op 18 uur zetten,en dan hoop ik dat ze de 2m2 volgroeien
Comment
-
vettersssssssss 065.jpgvettersssssssss 066.jpgvettersssssssss 067.jpgvettersssssssss 070.jpgik geef ze nu voedingswater van 23 graden<daarboven verdwijnd de zuurstof uit je water,zeggen zehad ik ook nog nooit van gehoord>de ph hou ik op 6 en de ec inclucief ec van het kraanwater houd ik op 2.heb met de growshop houder afgesproken,dat ik elke 2 weken een grondmonster neem ,en dan advies aan hem vraag over welke ec en ph te hanteren.dus daar is de koffiefilterhouder voorgeef ze nu hypro terra en een beetje biocuuz soilbooster
Comment
-
vettersssssssss 075.jpgvettersssssssss 074.jpggisteren hebben ze voor het eerst afgezuurd water gekregen,zie gelijk al verschil,het bovenste gedeelte van de planten staat stijf omhooggeen idee wat het is maar gaa de lampen maar 10 cm hooger hangen.wel groeien ze goed in de breete door
Comment
-
heb nog nooit eerder afgezuurdvond het niet nodig omdat me aarde ,door de groote hoeveelheid,een groote kalkbuffer had,wat afzuuren niet nodig maakte vond ikmaar op dit forum,en andere forums en in de growshop zijn ze vol lof over hypro.vergeleken met biobizz is dat veel goedkoper,dus dat wilde ik wel proberen.heb gelijk maar een nieuwe ph,ec combimeeter gekocht,en wil nu voor minimaal de kilo gaandat is 20 gram meer dan me beste kweek met biobizz.hoop alleen dat de chemischezooi,de smaak niet nadelig beinvloed,daarom heb ik ook bloombastic voor de laatste 4 weken.me maatje die ik een paar maanden me oude ph en ec meeter gegeven heb,draaid al top oogsten met hypro.
vettersssssssss 081.jpgvettersssssssss 080.jpgkon het niet laten om ook een foto met de lampen uit erop te zettendan kan je toch de kleur het beste zien.
Comment
-
tumbele 002.jpgtumbele 006.jpgtumbele 004.jpgtumbele 003.jpgtumbele 005.jpgtumbele 001.jpgtumbele 007.jpgde dames beginnen mekaar al te rakenheb ze vanmorgen een douche gegeven met plagron spul tervoorkoming van meeldauw,en vanavond krijgen ze hyprospraymix,ik heb geen flauw idee of ik dat moet afzuuren voordat ik ze ermee vernevel,dus ik doe het maar niet.de zaadjes zij 9 white rhino van green house seeds uit amsterdam ben ze persoonlijk gaan halenaltyd gezzelig in amsterdam.de zaadjes zijn alle 10 onkiemt,maar ik heb er een vermoord toen ik het zaadhoesje probeerde teverwijderen<weer 5.80 naar de maan>het zijn wel vrouwelijke zaadjes.en ik heb er 2 amnesia haze zaadjes bijstaan,ik had er 3 onkiemt,maar een in een te nat bekertje gezet,dus die redde het niet.deze zijn van kera seeds en ze zij ook vrouwelijk.zal 3 keer per week updaten zodat de binnenkwekers ook wat tezien hebben in de zomer
Comment
-
tumbelen 007.jpgtumbelen 008.jpgtumbelen 002.jpgtumbelen 005.jpgtumbelen 006.jpgtumbelen 004.jpgheb helaas spint ondektis echt een plaag die ik haast niet uit me hok krijg.wel groeien ze als koolheb ze al een keer een antispint behandeling gegeven,en gaa dit nog 3 keer doen.de dames staan nu 1 dag in de bloei,en heb de mh lampen vervangen voor 2 keer 600 watt,ik vind de kleur nu echt perfect of het door de hoge ec komt of door de spraymix weet ik niet,maar ze gaan echt lekkergaa de boxfan over 4 dagen vervangen door een gewoone staande zwenkfan,hierdoor hoop ik ze sterker te maken.
Comment
Comment