Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600 !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600

hey Tumble , weer lekker bezig ...
    hoop dat je je spint onder controle krijg ...

succes en ga je volgen ....

Comment

Re: 6pp op 2m2,voorgroeien onder 2 keer 400 watt metal halid,en afbloeien onder 2 keer 600

en tumbele 019.jpgen tumbele 016.jpgen tumbele 013.jpgen tumbele 025.jpgen tumbele 015.jpgen tumbele 017.jpgen tumbele 020.jpgen tumbele 022.jpgen tumbele 014.jpgen tumbele 012.jpgen tumbele 018.jpgfoto,s zijn vandaag genomenplanten hebben een superkleur.zoals je ziet zijn ze al breeder dan de 65 literkuipondanks dat ik nieuwe grond heb,8 zakken van 50 liter van pp terramix bio extra,geef ik ze vanavond toch voor de zekerheid bio shark,omdat ik de vorige ronde ook nogeens last had van varenrouwmug ofzoiets,het vloog in iedergeval,en het kwam uit de grond.was gelukkig wel andere grond.gaa de planten vanavond ook effe een stukje breeder zetten zodat ze maximaal de ruimte kunnen benutten 130 cm bij +- 220,dat is iets grooter dan me oude hokkie.de luchtbevochtiger gaan gelijk met de lampen aan,en redde het de volle 12 uur op de maxi stand,beter dan in de groei toen moest ik ze goed in de gaten houden,want ik groeide voor onder 24 uur ligt.en er gaat maar 3 liter in.gaa vanavond ook effe de onderkant trimmen,want water geven is een ramp.krijg binnenkort een 45 literkuip en een aguarium pomp die te dimmen is van 200 tot 400 liter per uur.hier wil ik een watergeef slang aankoppelen zodat ik niet meer met een maatbekker van een liter hoef te klootzakken<ik mis me 2 literflessen met biogroei en bloei erin eigenlijk wel een beetje ging veel makkelijkerps weet nog iemand hier waar ik kassefolie en verduisterings doek kan kopen,want de groothandel vind een paar meeter niet echt genoeg om te verkopen.

Comment

! 007.jpg! 003.jpg! 008.jpg! 006.jpg! 002.jpg! 005.jpg! 009.jpgze gaan nog steeds lekker,de pp zijn nu gemiddeld 65 cm hoog,dus de zullen iets van een meeter hoog wordenheb nog geen tyd en zin gehad om ze iets breeder te gaan zetten,ook heb ik de onderkanten nog niet geschoren.de luchtbevochtigers zijn al bijna niet meer teziendie zal ik op een nog hoogere verhoging moeten gaan zetten.de zaailingen gaan ook als een speer ,dus vandeweek een mooi onderkomen voor gaan zoeken.kassefolie en verduisteringsdoek zoek ik nog steeds

Comment

Gaat lekker Trimmert, op naar de kilo ......

Grtz.

Comment

al 009.jpgal 004.jpgal 008.jpgal 013.jpgal 006.jpgal 011.jpgal 012.jpgal 003.jpgal 007.jpgal 005.jpgze gaan lekker we zitten nu op bloeidag 9,over een dag of 4 hoop ik de eerste kleine topjes te zien.ik hoop dat dan ook alle spint weg is.meeldauw heb ik gelukkig nog niet gezienwel een soort van kleine fruitvliegjes ze komen uit de aarde dus zal ik nematode moeten gaan halen.dat zijn insectenparasitaire aaltjesblad is nog mooi donkergroen.9aa 2 uur voordat de lampen uitgaan effe bij de dames kijken.als ze dan niet gestresst zijn hou ik de ec op 2.0 zien ze er een beetje stressie uit dan gaat de ec naar 1.8.

Comment

heb je de plante al bewerkt en heb je een panty voor de afzuiger gedaan

Comment

heb ze volgensmij nog niet bewerkt,ook heb ik geen panty voor de afzuiger gedaan

Comment

jeetje, aardige bushbush heb je daar zeg...staan der mooi bij zal ze in de gaten houden
                  greetzz

Comment

Ec 2.0, hihi buffer zat lol, maar zijn dat moerder dames of niet?

Grtz.

Comment

ec is nog steeds 2.0 en het zijn geen moederplantenpas als de ec in de aarde omlaag gaat gaa ik hem omhoog gooien.overdaad schaadpas als de toppen gaan knallen gaat de ec van me voedingswaarde het ook doen.ze moeten wel tot het einde groen blijven natuurlijk

Comment

Lol, je dames zijn zo vol dat ik wat snoei werk vermoeden....

idd ec van b.v. all-mix is 2.5, ben rookie, maar schema dat mijn fabrikant voeding aan geeft, aan het begin vd bloei is geen 2.0 (voedings water), of heb je het over medium ec.....

ze moeten wel tot het einde groen blijven natuurlijk
                        Zal is wat uv-b/c op uw bolletje schijnen

Comment

le 001.jpgle 002.jpg nog maar effe wat foto,s gemaakt.ze staan vanaf de 28 op 12 op 12.de bloei zit er nu goed in.le 005.jpg
                          Attached Files

Comment

hoe lang wou je die bevochtiger gaan gebruiken precies?
                            volgens mij moet je toch de LV laag houden in de bloei?
                            Ligt er maar net aan of je toprot wilt of nie

Comment

vette planten heb je.
                              zien er mooi vol uit.ga je onderlangs nog wegdieven?
                              en tsja spint,die krengen heb ik enkel s zomers!
                              als je een goede tip wilt moet je me ff pmen!
                              grtz

Comment

de bevochtigers zorgen ervoor dat me planten beter tegen hogetemperatuuren kunnen.ze hebben me het advies gegeven om ze tot week 5 te gebruiken.ik wilde ze wel gaan dieven.maar toen ik wilde beginnen zag ik dat de onderste takken best dik zijn,dus die laat ik maar zitten.ze hebben vandaag de laatste anti spint behandeling gekregen.ik hoop dat die krengen wegblijven.

Comment

Bezig...
                                X