Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
In this episode of Garden Talk, I interview VaderOG. We talk all about the basics of plant breeding / how to breed plants - from the nomenclature to how to m...
Idd, het enige verschil dus met fem zaden van 20 euro per stuk is dat deze met STS hermafrodiet zijn gemaakt...
Dus niet zoals bij commerciele zaden via feeënstof en zwarte magie wat de prijs verklaart.
En nu? Kan hij daar van harte lust mee experimenteren en hoeft niet op een zaadje of tien te kijken.
En blijkt er eens een batch niet te deugen omdat een donor plant misschien toch iets teveel herma neigingen bleek te hebben, dan flikker je die weg.
Toch lekker bezig geweest...en testen we de volgende keer iets langer.
Mooie hobby.
ff een foto van balkon heb deze bestoven met gorilla cookie auot
en nog een paar topje s van mijn laaste eigen gemaakte zaden .
kwalitijd is prima ze werden rond de 1 meter 10 er kwam niet veel af weinig zon gehad
maar toch weer gratis wietje ien telkens de aarde hergebruiken al het blad afval meng ik weer door de grond
ik heb vande week een hele banaan schil in die pot gelegt lekekr laten rotte word van zelf voeding
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Last edited by Manderijn; 7 September 2023, 20:07.
ik weet niet wat je allemaal denk Kunichika maar deze plantje s stonden gewoon op het balkon
kost me niets .en wiet in de shop halen zal ik nooit meer doen dan gebruik ik nog liever niets dan dat ik daar wat koop
het is allemaal ouwe muffeu tiefeus zooi met gif er op en beesten er in mij niet gezien
ik heb me balkon plant vroeger moeten knippen
ik kreeg hier en daar top rot dus dan maar de schaar er in voor je weer de helft kwijt ben
onder het knippen kwam ik al 1 mooi zaadje tegen ik hoop dat ik er nog een paar tegen kom
Hallowa ik ben een tijdje niet geweest hier omdat ik ziek ben geweest maar het gaat nu weer beetje na 4 antiebiotica kuurtje s .
maar ik dacht zal weer ff een update maken omdat ik weer wat te delen heb met jullie gowers .
maar euuhh ik heb een paar weken terug bij RQS Royal Haze Auto gekocht
ik wil mensen ff waarschuwen koop deze zaden niet ze zijn niet pluis ze blijven klein dwerg groei
Royal Haze Automatic.jpg
ze staan op de achterste rij
in het midden staan de Afgan Haze Auto van Bulk Seeds
en onderste rij zijn de Fast Buds Wedding Glue Auto
nou jullie zijn weer gewaarschuwd volgende week weer update laterss
ja zeker #Silas ben ik ook wel blij dat ik weer beetje kan hobbyen.
ik heb nu ook wel weer meer zijn in om wat te groeien .
alleen ik had bio voeding nodig van die sannie shop.
maar die is helemaal verdwenen. dus heb ik op het internet wat rond gezocht.
toen kwam ik van biosolutions een compost thee tegen. ( voor een mooie prijs )
voor weer wat leven in de grond te krijgen. ik heb het nu 2 keer 1 keer in de week gegeven het werk prima ben blij met dat spul
Comment