Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 Plantjes onder 150 watt led ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Goedemorgen. Heb je topic even door zitten lezen ziet er goed uit! Maar kun je aangeven welke lamp je gebruikt? Ben zelf op zoek naar een lamp maar zoveel keus en kans op miskoop is groot. Mvg

    Comment


      #32
      ik gebruik de mars hydro TS1000 deze lamp is 150 watt met dimmer .
      Mars led lampen zijn goed en betaalbaar

      LED kweeklampen met een wit spectrum zijn in opkomst. Ook bij Mars Hydro hebben ze dit goed begrepen want met de TS 1000 hebben ze het naar hun zin

      Comment


      • hetismij
        hetismij commented
        Editing a comment
        Bedankt!!

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Quantumboards zijn ook erg goed
        Vanaf 120 watt tot zo hoog je zelf wil gaan in wattage

        Of lumatek 200 watt of 300 watt zeer goede lampen voor de pro,s en amateurs zeer fijn ding om mee te kweken en ook hoge resultaten mee te kweken

        Het licht er vooral aan wat je wil en hoe je wil kweeken klein of groot hokje moet je de lamp op aanpassen

        De kans op miskoop is erg klein als je een beetje goed inleest en voor goede merken kiest kan dr vrij weinig fout gaan

      #33
      gistren een foto gemaakt in het donker .de gorilla cookies is al zo goed als klaar .
      en er zit een heerlijke zoete bessen bubbel gum achtig aroma aan ze ruik erg sterk .
      van deze soort ga ik zeker vaker een plantje van zetten .
      ik zag dat fast buds weer een nieuwe soort heb de cherry cola auto daar hoor ik ook goede berichten over .

      3.jpg

      Comment


      • Krisdc
        Krisdc commented
        Editing a comment
        Lekker wietje die gorilla cookies, en bijzonder sterk๐Ÿ‘
        Cherry cola ga ik volgende ronde zetten. Ligt al klaar in de koelkast๐Ÿ™‚

      • hetismij
        hetismij commented
        Editing a comment
        Krijg er gewoon trek in als ik naar die foto kijk ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿป

      #34
      oke Krisdc dan kom ik zeker wel je topic bezoeken als je er aan begin

      in mei ga ik weer wat bestellen of er moet nog een goeie aanbieding komen in de seed store s aankomende maanden

      Comment


        #35
        ik heb vanmorgen de gorilla cookie neer gehaald en ook een cream madarine .
        de rest ga ik zo lang mogelijk in leven proberen te houden.
        om te kijken of het zaad ga op leveren de bloemen beginen nu goed rijp te worden .
        ik heb er al bloemen tussen uitgehaald en in me potje gestopt .
        de rest ga ik opvangen in een bakje

        4.jpg
        5.jpg
        7.jpg
        6.jpg

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Kun je die blommentak niet beter afknippen en in een glas of fles water zetten met zilverpapier eronder, dadelijk is heel je tuintje bevrucht.

        #36
        dat is ook de bedoeling Corleone1933 ik heb die 3 planten al bevrucht dus dat maak niets meer uit .
        laat die bloem tak maar lekker stuiven het is toch een test



        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ben benieuwd hoeveel zaden eraf komen, zullen er wel honderden zijn denk ik. Ik ga het van de zomer ook proberen om wat automaatjes te kruisen, maar dan maar 1 top per plant

        • Manderijn
          Manderijn commented
          Editing a comment
          als je er aan begin Corleone1933 moet je planten die je wil bevruchten zo 3 weken later zaaien .
          ik denk dat je dan precies goed uit kom ik had deze 1 jan gezaaid

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Okรฉ thanks, staat genoteerd

        #37
        nou mij missie is geslaagt net ff wat bloemen er af getrokken er kwam mooie gele pollen af
        ik heb nu al genoeg in me potje zitten om paar duizend pitje s te maken .
        ik ga snel weer wat auto s planten nu ga ik een tak van zo gorilla cookie te graze nemen
        en in het filmpje kan je zien bij het onderse takjes boven dat bakje die heb ik 2 x bespoten met GA3 hormoon
        je zie goed dat het open is gegroeid

        video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

        Comment


          #38
          ik ben net even keihard aan het werk geweest
          ik heb 3 soorten geplant nu weer wachten of ze zin in hebben om uit hun winter slaap willen komen
          die 1 in die bekker sta ook al van af 1 jan in me kast onder TL licht die begin nu pas te bloeien

          9.jpg
          10.jpg

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Herfst in de tent, kom maar op met die bloemtrosse

          #39
          ze zijn wakker
          12.jpg
          Attached Files

          Comment


            #40
            Wat voor lichtschema gebruik je nu er wat gemixte planten in zitten?

            Comment


              #41
              hetismij ik heb me tijdklok op 18/6 staan met deze auto plantjes .

              ik heb er gistren nog 2 potjes er bij gezet 1 x White Diesel Haze Auto en 1 x Cream Mandarine Auto .

              nu maar weer wachten tot ze uit hun winter slaap komen deze zaden legen al een poosje in me koelkast .

              ik heb net ff wat Gorilla Cookie s in me vappie gedaan dit is echt sappig wietje

              GC AUTO.jpg

              Comment


                #42
                ik ben net even met me vergrootglas op zoek gegaan. of ik al ergens zaadjes kon bespeuren .

                en ja er zijn zaadje s te zien in al de planten . de zaad hoesje s zijn bij sommigen al open gebarsten.

                nu kan ik ze goed in de gaten houden. als ze bruin genoeg zijn. weet ik dat het tijd is om ze te oosten .

                het is nu echt geduld hebben om wat goed zaadjes uit te krijgen .

                ik heb nog een paar foto s gemaakt ze zijn met het blote oog moerlijk te spotten

                ZAADJES.jpg

                01 ZAADJES.jpg

                a02.jpg

                a03.jpg

                a04.jpg

                Comment


                  #43
                  ze worden al iets dikker en donkerder en ik zie tijger print verschijnen
                  Closeup.jpg

                  Comment


                    #44
                    Picture at night
                    nacht.jpg

                    Comment


                    • DerpiE
                      DerpiE commented
                      Editing a comment
                      Prachtige kleuren he met dat oranje in

                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                      Je bent een sinaasappel haha!!! Nee het ziet er heerlijk uit๐Ÿ˜Ž

                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      En hoe gaat het met de zaden, zijn ze al te zien

                    #45

                    zaadjes01.jpg
                    tnx @DerpiEโ€‹ @ @Kunichika

                    ja het gaat goed met de zaadjes Corleone1933 ze worden al bruin boven in. en onder in zijn ze nog half rijp .
                    ik ga ze proberen nog 1 maand te laten staan tot ze echt helemaal op hun eind zijn ik wil er zoveel mogelijk goede er uit hebben
                    maar ik ben bang dat ik ze over 2 weken uit de tent moet halen. ander krijgen die anderen weer geen ruimte .
                    maar gelukkig het word nu toch langer licht. zet ik ze wel in me slaapkamer.

                    P1010132.jpg

                    Comment

                    Bezig...
                    X