Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Supereffectieve natuurlijke plaagbestrijding. Insect Heroes vallen alleen de ongewenste beestjes aan en laten de rest met rust. Jou ook. Zie met eigen ogen hoe de natuur haar werk doet. Bescherm bijen, vlinders en andere nuttige insecten.
Die rooie ziet er mooi plakkerig uit
Is dat je eigen creatie?
Toevallig heb ik haar ook gehaald
Ook om er verder mee te veredelen
Ik wil haar kruisen met een headbanger man of omgekeerde vrouw
Ik ben nu een aantal soorten aan het uitselecteren en de beste vrouw houd ik aan
Met die ga ik weer verder
En de beste vrouwen wil ik gaan feminiseren
1x eerder geprobeerd met colodiaal zilver water maar ik kreeg gesteriliseerd omgekeerde man
Een man met ballen zonder stuifmeel.......
Dus daar moet ik mij nog even wat dieper op inlezen
Ik houd van sterke smaken
De eerste ronde diesels is niks van gebleven
Niet appart genoeg
Alleen 1 kruising gemaakt met de mooiste dame X where's my bike man
Het doel is om gefeminiseerd zaad te maken van soorten die door mijn veredeling homogener zijn geworden
Een voorbeeld
Als je haze zaden zet
Wil je graag haze smaak en ongeveer het zelfde type
Nu had ik de where's my bike van de15 waren er 9 vrouw
3 met haze smaak 2smaken 3 varianten
6met een zoete smaak alle 6 1 en dezelfde wiet
1/3is haze
2/3zo stoned als haze met de smaak van een pp of ww
Leuk.... maar niet wat ik wou
En het is natuurlijk een prachtig mooi tijdverdrijf
En een leuk doel om naar toe te werken
In de tussentijd heb ik 13 verschillende al uitgezochte stekken gekregen
Die bloei ik voor de eerste keer af aankomende ronde
En dan heb ik al veel mooi spul waar ik verder mee kan veredelen
En ik wil het liefst zo veel mogelijk regulier zaad gebruiken
Om de herma genen zo min mogelijk kams te geven mee te liften
Zilvernitraat wordt ook wel helse steen genoemd. Het ziet eruit als kleurloze, heldere kristallen. In contact met de vochtige huid dringt er zilverzout binnen dat daarna door het licht of anti-oxidanten wordt ontleed, zoals veel zilverzouten De huid kleurt dan zwart. Het vindt in deze vaste vorm nog wel toepassing bij het aanstippen van wratten of wild vlees
Natrium Thiosulfaat HYPO Na2S2O3 5H2O Natriumthiosulfaat pentahydraat Zijn allemaal namen waaronder natrium thiosulfaat bekend is. Verkrijgbaar in een hersluitbare verpakking van 100 gram.
Deel A: 0,8 gram zilvernitraat geroerd in 500 ml gedestilleerd water. of spa blauw
Deel B: 3,16 gram natriumthiosulfaat (watervrij) [of 4,96 gram natriumthiosulfaat (pentahydraat)] geroerd in 500 ml gedestilleerd water​. of spa blauw
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
je kan alles nog een keer door 2 delen want het is best wel veel 500ml -
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
van de oplossing neem ik 1 ml A en 1 ml B voeg A en B bij elkaar en meng dit met 18 ml spa blauw water of gedestileerd.
dan spuit je iedere avond voor 2 weken net voor licht uit ga. week 3 om de dag. week 4 om de 2 dagen .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben zelf niet bang voor hermafrodiet van al de verhalen die je lees of heb gehoord.
word je ook alleen maar bang gemaakt .
als je fem zaden heb van een goede zaad verdeler dan zal je niet zo snel hermafrodiete planten tegen komen .
en je moet altijd rekening mee houden dat alle vrouwen planten hermafrodiet kunnen worden ook regular zaden.
ik maak me geen zorgen meer daar om en ik hoef mij zaden toch niet te verkopen .
en in al die tijd dat ik het nu doet heb ik niets geks gezien .
het schijn ook dat je met zilverwater veel meer kans heb op hermafrodiet dan als je het met STS doet.
mja iedreen moet gewoon doen wat hij of zij het besten vind voor mij is gewoon hobby .
vind leuk om dingen te proberen ik zou zegen probeer het een keer op deze manier Bob
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik had 2 dagen terug een topje achter op de tak af geknipt die ik bevrucht had om te kijken hoe ver de zaden waren .
ze zien er al goed uit ik laat ze nog 2 weken prutelen dan gaan ze om .
Hartstikke bedankt voor de zeer heldere en goede info /uitleg
Word zeer gewaardeerd
En ik zal.nu met een geruster gevoel fem zaad bestuiven
Ik heb er niet veel meer , gefeminiseerd zaad
Maar ik heb nog wel leuke soortjes die ik toch niet kon weerstaan
Zoals de red hot coockies of de white truffel
Maar eerst opzoek naar een extreem sterke smaak/geur
Hopelijk zit het tussen de stekken of komt het uit de headbanger
Ja Babz en Ze ruiken ook zo heerlijk . ik laat ze rustig drogen .
giinnoo ik denk 7 liter ze zijn 15 x 15 x 20 maar je hoef niet iederedag water te geven hoor .
meestal als je 3 week bloei komt tot week 7 moetje de potten goed in de gaten houden .
gewoon iederdag even je potten op tillen .
Oke ik heb het droge gewicht het was niet spectacular maar dat wis ik al van tevoren
11,2 - Gr Dosidos Auto
14,3 - Gr Amnesia haze Auto​
08,3 - Gr Cream Mandarine x GC Auto
09,8 - Gr Cream Mandarine x GC Auto
09,7 - Gr Cream Mandarine x GC Auto
11,0 - Gr Cream Mandarine x GC Auto
11,5 - Gr Cream Mandarine x GC Auto
11,0 - Gr Cream Mandarine x GC Auto
12.0 - Gr​ Cream Mandarine x GC Auto
Totaal 98.8 Gr gemideld 11 Gr per plant . en ik had ook 1 Gr er van gerookt dat moet er ook nog bij
als ik een meter tent had gebruikt en nog 7 planten meer had kunnen zetten .
had ik de 150 Gr mekkelijk gehaald . ik heb onder het knippen geen foto s gemaakt wat het plakte als een gek .
kon niets meer vast pakken .het ruik allemaal heerlijk net een snoep winkel een heerlijk aroma en kei harde vette budje s .
heb even paar foto s gemaakt toen alles in de zakje s zat .
hehe mij hoor je niet klagen @Babz
ik hoop dat ik nog voor de kerst dagen wat kan knippen .dan ga alles volgens plan .
ik moet van de week even de kelder in duiken voor me meter tent .
dan kunnen deze in de meter tent .en dan ga ik met de kleinen tent weer een Auto Zaden kweekje doen .
ik heb vandaag weer wat auto zaden besteld van FastBuds Tropicana Cookies Auto en de Banana Purple Punch Auto en van Sweet Seeds Sweet Nurse Auto CBD ik ben er benieuwd wat zo CBD soortje doet en hoe het proef en wat het voor uitwerking heeft en de anderen 2 soortje s van fast bud ga ik een tak spuiten om zaden te maken jullie zullen het van zelf zien verschijnen
Comment