dit gaat over de reflectie
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Atmosphere goes LED
Collapse
X
-
- Likes 1
Comment
-
Maar dat tweede plaatje is dan natuurlijk nog niet compleet, wat omhoog kaatst, kaatst dan ook weer naar beneden, etc. Uiteraard zwakker. Wat uiteindelijk het beste is weet ik niet.
-
Is HPS inderdaad , ik heb die plaatjes ooit een keer gemaakt voor het ledtijdperk.
maar het principe blijft opgaan. met spiegelmateriaal kun je het licht richting geven , net zoals bij reflectoren die ook altijd spiegelmateriaal hebben.Last edited by atmosphere1; 31 December 2022, 14:30.
-
De eerste man is gespot , ik laat hem nog een dagje staan voor wat meer zekerheid
IMG20221230190629.jpg
- Likes 4
Comment
-
dat gaat flink zoeken worden tussen u jungle
dat is verdomd snel dicht gegroeit
is dat snelle groei nou echt alleen van dat grond op de bodem te plaatsen
jij hebt me ook aan het denken gezet met een grote bak met grond en vol met stekkies stoppen als me stekken goed gaan wortelen
ga ik het ook een poging doen lijkt me wel wat in de kleine tent in de grote zie ik het niet zitten hehehe zoveel grond slepen
-
Nu nog wel bang dat ik er een vrouw uittrek , maar dat is een kwestie van even wachten. De eerste tekenen van mannen zie je helemaal bovenin de plantjes in de nieuwste scheuten.
-
Gezien het wortelstelsel, de vorm er van, lijkt mij het logisch dat cannabis baat heeft bij zo veel mogelijk ruimte zijwaarts in de grond . de enigste wortel die de diepte in wijst is de pen wortel, alle andere wortels staan er haaks op en lopen dus zijwaarts.
De 12/12 methode zonder voorgroei is er wel één waarbij fouten en/of te veel beperking van de wortels, zeker in het begin erg veel invloed hebben op het eindresultaat, het kan dus ook goed fout gaan.
Comment
-
Update
IMG20230101172323.jpg
Mannetje
IMG20230101170934.jpg In de 5 internode wordt de mannelijke bloei steeds zichtbaar wanneer je start op 12/12. IMG202301011709344.jpg
- Likes 6
Comment
-
Waarom zou ik daar bang voor zijn , het duurt minstens een maand voordat ze stuifmeel produceren , dan heb ik ze al lang gespot.
-
omdat je veld zo dicht is gegroeit en makkelijk 1overslaat als je ze allemaal controleert
of weet jij precies waar je bent gebleven als je ze alle 60controleert lijkt me dat je makkelijk 1 over slaat vooral omdat
alles zo dicht gegroeit is en dicht op elkaar staat
bedoul meer dat er net een bladje licht op de plant er net naast
-
11 of 12 mannen zijn er uit gevist tot dusver, ik denk dat er nog een stuk of 5 zullen volgen.
IMG20230103184327.jpgDe lengte groei/ de strekfase breekt aan. Heb de tensio nu wat hoger staan tussen de 50 en 80 mbar.
Ook heb ik een liter of 5 met EC 2 gegeven , hetgeen nog altijd weinig voeding is voor die 120/130 liter aan medium. Om de foto te kunnen maken hangt de lamp tijdelijk wat hoger, maar normaal op 25 cm ongeveer.
- Likes 3
Comment
-
Comment