Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Atmosphere goes LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    het idee kwam eerder al even langs om extra verlichting ergens halverwege te hangen , en dat zal ook zeker erg nuttig zijn met planten van deze lengte . Dan moet je de onderste scheuten gewoon niet weghalen. Zo kun je heel veel van een klein oppervlakte halen.

    Comment


    • Bluebud
      Bluebud commented
      Editing a comment
      Ik denk dat ze het zeker lekker vinden als je extra licht onder ergens plaatst. Ik zie altijd een enorm verschil in opbouw als ik gewoon zwartwit folie over de potten trek zeker weten dat ze wat bijverlichting lekker vinden.

    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Bluebud dat kan ook liggen aan t feit dat wanneer jij zwartwit folie over je pot trekt de volledige pot wordt volgeworteld , óók die bovenste laag aarde.

      Meer wortel = meer plant

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Zoals corleone buiten kweekt perfect
      Mooie grote bakken op wielen blumats bedruppeling systeem dr op binnen voor groeien vroeg zetten in het jaar dan valt de rot wel mee cor heeft altijd amper rot simpel weg omdat die ze ronde al klaar heeft en verduisterd in de schuur en als het slecht weer is zet hij ze in de schuur onder de led lamp ideaal die wiet is net zo goed als van binnen

      Goede buiten wiet kan erg lekker zijn

      De opbrengst per plant is vele malen groter vaak dan binnen maarja de zon op een goede dag geeft zoon goede 1000watt per m2

    Het ziet er super uit, alles mooi op een hoogte!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Dat is het voordeel van veel vrouwen hebben , je kunt al vroeg zien welke er achter zullen blijven en die haal je weg.

    Wat voor voeding gebruik je eigenlijk atmosphere1 ?

    sweet jane waar je het over had of iets anders?
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Ik gebruik nu vooral Canna A en B , die voor cocos bedoeld is . De verhouding tussen die A en B pas ik aan , om zo steeds minder stikstof te geven.

    Met de huidige leds kunnen we de sterkte van zonlicht evenaren en zelfs iets overtreffen ! verschil met buiten is dat het alleen van bovenaf komt .

    Comment


      a few pics 11 weken en 1 dag totaal

      IMG_0163.jpg IMG_0155.jpg IMG_0149.jpg IMG20230228181232.jpg
      Attached Files

      Comment


      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Dayum, nice

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Wauw echt een mooie kweekje met super dikke toppen


        En knippen word lekker makkelijk zo

        Ze zijn flink bezig met de eind sprint naar de finish

      Watergift gaat gewoon langs boven en is erg makkelijk en gaat gewoon grof en snel. Steeds met 5 liter in één keer per waterbeurt.

      Comment


        0,65 vierkante meter en 200 watt led

        opbrengst schattingen ??

        Winnaar stuur ik 50 zaden van precies deze soort , de broers en zussen van deze planten .

        Comment


        • hetismij
          hetismij commented
          Editing a comment
          Een dikke 483,5

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          666

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          461g

        Ik zie nog dagelijks verschil met de dag ervoor :

        IMG20230301181915.jpg

        Comment


        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Ik laat ze in ieder geval nog 2 weken staan, maar waarschijnlijk langer. De vader plant was een 9 weken bloeier , de moeder 12 weken. Zou deze er dan precies tussenin zitten met 10,5 weken?

          Ze meuren de tent uit in ieder geval , zo erg dat het koolstof filtertje het niet meer aankan. Er komt een nieuwe aan.
          In totaal zijn er nu 24 luchtgaten. Ik geloof niet dat er rot gaat ontstaan want met een klein hok is een goede luchtstroom makkelijker te realiseren.

          Verder verloopt het eigenlijk probleemloos tot dusver , geen insecten of bladproblemen

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          🫵🏼👍🏼

        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Ziet er lekker vol uit, ik schat 420g

        Zo kun je met je buitenkweekje in de zomer, zonder veel wiet te verliezen, je eigen zaadjes kweken voor de binnenkweek in de winter.


        Als ik de voorbloei wel mee tel zouden ze nu nog maar in week 5 of 6 van de hoofdbloei zitten , maar zo ziet het er niet uit vind ik

        IMG_0174.jpg Het lijkt eigenlijk helemaal geen langbloeier te zijn. maar we wachten nog af

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Voor bloei tel je toch nooit mee met de echte bloei denk wel dat ze een goede week of 9 -10 echte bloei

          K heb het ook liever eem weekje langer laten staan dan korter maar het gaat wel snel naar de finish grootste gedeelte zit er weer op

          Week 5 of 6 is nog wel.erg kort in de bloei dan zien dr al goed uit zeer benieuwt hoe ze dr uit zien met een paar week

          En vooral super nieuwschierig of je ook de 500 gram gaat halen met zoon oppervlakte .

          Lukt dat heb je wel een record op je naam staan hier met 200 watt 2.5 gram de watt draaien

        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Als ik de voorbloei niet mee reken staan ze juist nog maar 5 of 6 weken in de bloei. Nog 4 weken te gaan dus eigenlijk.
          Ze staan nu vanaf het ontluiken 11 weken en 4 dagen, waarvan dus ongeveer 6 weken hoofdbloei.
          Last edited by atmosphere1; 3 March 2023, 08:33.

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Das precies nog vroeg in de bloei maar ik hoef jou niks te vertellen over kweeken dat is een ding dat zeker is

        Ze lijken nog niet klaar over twee weken en zijn ze al een beetje hard? Als ik er van uitga dat je over twee weken oogst schat ik 300 gram. Maar zelf zou ik de voorkeur geven ze nog wat langer te laten staan. Zoveel watt is het niet.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Daar heb je de stoot-test voor.

          Je doet alsof je met iets bezig bent in de tent of kast en je stoot dan perongeluk een top aan met je hand of arm.

          Maak dan een inschatting van de impact die je zojuist hebt veroorzaakt middels hardheid = snelheid x stootfactor.

          Ruik dan aan je arm of hand waarmee je de top hebt aangeraakt en vermenigvuldig de reukfactor met de hardheid voor een grove inschatting van de compactheid en potentie.

          Voor deze test regelmatig uit.

          Deze formule is gebaseerd op fictie en is enkel bedoeld voor de tijd te doden.

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          😂èé😂

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          atmosphere1 oké ik hoor het wel tegen de tijd dat je ze gaat roken!

        De volgende update komt pas over een week . IMG_9969.jpg

        Comment


        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          correct iemand anders in huis zal ze verzorgen.

        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Veel plezier Heerlijk in de bergen

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Wat een verschil zal je zien. Veelplezier 🥳

        Voor de laatste foto had ik karton tegen de achterwand gehangen om de achterste toppen zichtbaar te maken.

        Comment


          Wow heel netjes hoor!!!
          No Mercy Supply - No Mercy Shop

          Comment


            Leuk hier , niet eens zo koud IMG20230306142817.jpg

            Comment


            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Nice! Veel plezier

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Mooie wereld daar!

            • atmosphere1
              atmosphere1 commented
              Editing a comment
              En maar een uur of 10 rijden . Morgen weer terug.

            Ook lange stengels

            Comment

            Bezig...
            X