Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Atmosphere goes LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zo zien het er nu uit:

IMG_6878.jpg
    Attached Files

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Heel mooi, daar komt nog een pak meer vanaf!

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ben benieuwd naar het totaal van je planten, maar denk toch meer als 2 gram per watt

Het laten staan van de onthoofde planten is zeker nuttig inmijn beleving. IMG_6874.jpg IMG_6873.jpg

Comment

• Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Echt mooie kleuren

Ik merk de verschillen tussen de wiet die van 26 planten komen eigenlijk helemaal niet , ook niet wat betreft geur.

De bedoeling was ook een F1 te creeeren met 2 ingeteelde soorten, en dat is enigsinds gelukt.

De best denkbare zaden zijn overigens de F1 hybrides. Er niet niet zo veel zaadbanken die F1 hybride zaden verkopen trouwens , want dat vergt 2 langdurig ingeteelde soorten van verschillende afkomst , daarom zijn ze duurder. Telers van bv groente gebruiken ook altijd F1 hybride trouwens.

Comment

Weer een laag verwijderd : IMG_6895.jpg IMG_6903.jpg IMG_6901.jpg

Comment

De kracht van een hybride is makkelijk te visualiseren.

Attached Files

Comment

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Het is wel nuttig om voedseltekorten op te lossen. Ben nog niet zo fan van AF soorten

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          de nakomelingen van F1 planten hebben niet meer dezelfde gunstige eigenschappen , dus in de natuur zou het snel weer naar normale inteelt gaan.

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Het is bijna een paard dat beest ! deze op de foto woog 420 kilo ongeveer. Zal ongekende kracht hebben , een kat van 42 kilo is al erg sterk.

Toprot is mij bespaart gebleven, al is dat niet per ongeluk zo gegaan. Toppen die continu in de wind staan gaan echt niet rotten , tenzij de LV echt extreem hoog zou zijn.

De eerste droge top : IMG20230403215238_BURST001_COVER.jpg

En het kleine spul dat nog staat mag van mij gewoon meedoen:

IMG20230324160831.jpg IMG20230324160624.jpg

Comment

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Looking good!

• Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          das zeker rookbaar èé

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Tis natuurlijk wel net een van de mooiste stukken.

Ik zit nu aan de 350 gram droog , en dat zal nog iets oplopen binnenkort, maar niet veel .

Comment

• Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Lekker aantal potten vol plezier! Mooi man, ben benieuwd wat de rest nog gaat doen..

• Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          Is toch mooie opbrengst met wat dr nog staat is wel 50 gram of meer

En gelijk 2 gram de watt draaien met u eerste led kweek

Das toch super de rondes gaan alleen maar beter worden en nu is een mooie tijd om te kweeken met het mooie weer op komst weer

Denk dat de volgende ronde je wel de 2.5 gram de watt haalt als je 2 week op 24 uur voorgroeit

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Gefeliciteerd dat is flink!

Straks een ronde female seeds draaien, een Amerikaanse soort dit keer. just to try

Comment

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Erg goede vraag , het hangt ook af van hoe veel van die GSC's willen kiemen en hoe snel.

ff over de sterkte van wietsoorten : gratis download van het trimbos instituut: https://www.trimbos.nl/aanbod/webwin...e-coffeeshops/

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Het feit dat het nu om female seeds gaat maakt het starten op 12/12 niet meer zo belangrijk.

• Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Nieuw soortjes proberen is altijd spannend

Mooi afgerond getal dacht ik , maar het gewicht van de zak moet er nog af

IMG20230408234155.jpg Het te kleine spul zit er niet bij , maar bevat wel net zo veel hars of nog meer dan de rest. nu alles even uit de zak nog , om die te wegen en we hebben de einduitslag.

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          En wat voor lamp en hoe groot was je ruimte ook alweer?

• Ketelhuis
          Ketelhuis commented
          Editing a comment
          Was mooi geweest, als ik geen (kleine hoeveelheid) toprot had gehad dan kwam ik uit op 420gr tijdens 420 mja.. de wietgoden nemen ons soms in de maling. 380gr onder 200w is nice gedaan.

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          lamp is 200 watt lumatec pro en ruimte 80 bij 80 ongeveer .

Het kan zeker nog een stuk beter! mark my words

Netjes man, dat zit je al op 2 gram de watt!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Er was wel wat extra tijd voor nodig .

Geen idee meer wie wat geraden had maar ik zat ongetwijfeld weer ver over het redelijke te verwachten gewicht...
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

Comment

Eindstand 380 dus , nu nog even terug zoeken naar wie daar het dichts bij zat.

Comment

"Rreppelsteeltjam" jij zat er het dichtst bij met zijn 400 gram , dus als je interesse hebt in die 50 zaden , hoor ik het wel .

Comment

atmosphere1 als het bloei hormoon getrickerd is is er geen andere weg terug als revegge

Comment

• atmosphere1
              atmosphere1 commented
              Editing a comment
              Maar is dat wel echt getriggerd als er nog geen voorbloei zichtbaar is ? je zou zeggen van wel , maar weet het niet zeker.

• PH donner
              PH donner commented
              Editing a comment
              Natuurlijk weet je dat zeker! Ze staan toch al meerdere dagen op 12/12 . Dan is het bloei hormoon getrickerd….

• atmosphere1
              atmosphere1 commented
              Editing a comment
              Dat denk ook , maar helemaal zeker over het effect in die fase ben ik niet.

Ik denk dat ik m'n ATS pro 200 watter ga vervangen door een 300 watter.
            Iemand interesse in de 200 watter ?​

Comment

• Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              Nee joh 300 watt kan makkelijk

Dr zijn mensen die met 1000 watt kweeken op 1 m2 wel met co2 maar kwa wattage moet dat makkelijk kunnen

Denk 400 watt ook wel

Maar kwa opbrengst is het wel beter 300 watt en voor de dikke toppen is het ook wel beter veel pk op het kopje vinden ze wel lekker

En 2 gram de watt draaien is al 600 g aan wiet lekker snel een jaar voorraad bij elkaar in een paar kweekjes

• atmosphere1
              atmosphere1 commented
              Editing a comment
              Is dimbaar , dimmer nog nooit gebruikt zelf , en de leds hebben maar 1 ronde gedraaid. wie hem komt halen , 200 euri

• Snuitje
              Snuitje commented
              Editing a comment
              Als je wilt dimmen denk ik dat er beter keuzes zijn dan lumatek, omdat je die zonder extra apparatuur enkel op 25/50/75% ken zetten, uit m'n hoofd. Maar iets zegt me dat atmosphere meteen de volle 300W mep wil uit gaan testen.
          Bezig...
          X