Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Atmosphere goes LED
Collapse
X
-
Het laten staan van de onthoofde planten is zeker nuttig inmijn beleving. IMG_6874.jpg IMG_6873.jpg
- Likes 11
Comment
-
Ik merk de verschillen tussen de wiet die van 26 planten komen eigenlijk helemaal niet , ook niet wat betreft geur.
De bedoeling was ook een F1 te creeeren met 2 ingeteelde soorten, en dat is enigsinds gelukt.
De best denkbare zaden zijn overigens de F1 hybrides. Er niet niet zo veel zaadbanken die F1 hybride zaden verkopen trouwens , want dat vergt 2 langdurig ingeteelde soorten van verschillende afkomst , daarom zijn ze duurder. Telers van bv groente gebruiken ook altijd F1 hybride trouwens.
Comment
-
De kracht van een hybride is makkelijk te visualiseren.
- Likes 3
Comment
-
Het is wel nuttig om voedseltekorten op te lossen. Ben nog niet zo fan van AF soorten
-
de nakomelingen van F1 planten hebben niet meer dezelfde gunstige eigenschappen , dus in de natuur zou het snel weer naar normale inteelt gaan.
-
Het is bijna een paard dat beest ! deze op de foto woog 420 kilo ongeveer. Zal ongekende kracht hebben , een kat van 42 kilo is al erg sterk.
-
Toprot is mij bespaart gebleven, al is dat niet per ongeluk zo gegaan. Toppen die continu in de wind staan gaan echt niet rotten , tenzij de LV echt extreem hoog zou zijn.
De eerste droge top : IMG20230403215238_BURST001_COVER.jpg
En het kleine spul dat nog staat mag van mij gewoon meedoen:
IMG20230324160831.jpg IMG20230324160624.jpg
- Likes 10
Comment
-
- Likes 5
Comment
-
Is toch mooie opbrengst met wat dr nog staat is wel 50 gram of meer
En gelijk 2 gram de watt draaien met u eerste led kweek
Das toch super de rondes gaan alleen maar beter worden en nu is een mooie tijd om te kweeken met het mooie weer op komst weer
Denk dat de volgende ronde je wel de 2.5 gram de watt haalt als je 2 week op 24 uur voorgroeit
-
- Likes 2
Comment
-
Erg goede vraag , het hangt ook af van hoe veel van die GSC's willen kiemen en hoe snel.
ff over de sterkte van wietsoorten : gratis download van het trimbos instituut: https://www.trimbos.nl/aanbod/webwin...e-coffeeshops/
-
Het feit dat het nu om female seeds gaat maakt het starten op 12/12 niet meer zo belangrijk.
-
Mooi afgerond getal dacht ik , maar het gewicht van de zak moet er nog af
IMG20230408234155.jpg Het te kleine spul zit er niet bij , maar bevat wel net zo veel hars of nog meer dan de rest. nu alles even uit de zak nog , om die te wegen en we hebben de einduitslag.
- Likes 9
Comment
-
Ik denk dat ik m'n ATS pro 200 watter ga vervangen door een 300 watter.
Iemand interesse in de 200 watter ?​
- Likes 2
Comment
-
Nee joh 300 watt kan makkelijk
Dr zijn mensen die met 1000 watt kweeken op 1 m2 wel met co2 maar kwa wattage moet dat makkelijk kunnen
Denk 400 watt ook wel
Maar kwa opbrengst is het wel beter 300 watt en voor de dikke toppen is het ook wel beter veel pk op het kopje vinden ze wel lekker
En 2 gram de watt draaien is al 600 g aan wiet lekker snel een jaar voorraad bij elkaar in een paar kweekjes
-
Is dimbaar , dimmer nog nooit gebruikt zelf , en de leds hebben maar 1 ronde gedraaid. wie hem komt halen , 200 euri
Comment