Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Atmosphere goes LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Leuk bl FRrEA9yWUAIDraZ.jpg aadje

    Comment


    Nog ff 2 fototjes van de gedroogde wiet IMG_6921.jpg IMG_6920.jpg

    Comment


    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Gisteren en eergisteren niets in de brievenbus maar vandaag nog niet gekeken. Zodra ik ze binnen heb laat ik sws iets weten maar ben pas laat thuis vandaag.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      Das een mooie top flink veel sneeuw dr op zijn verdomt goede zaden zo te zien

    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Had de planten wel eens willen zien met een hogere grondtemperatuur , in plaats van continu onder 20 graden. volgende ronde gaat er grondverwarming in.

    Wow wat een goed verslag en een mooie opbrengst. En dat met een 200W Led lamp. Meer dan genoeg voor de gemiddelde hobbyist lijkt me.
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment


      Goeiemiddag is de lamp nog te koop of al verkocht?

      Comment


      Ok merci.

      Comment


      • PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Nee het is No Mercy

      • roy
        roy commented
        Editing a comment
        Hahah ja idd!!

      Als ik geen occasion te pakken krijg wordt het No Mercy​​​​​​

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere1 View Post
        Nog ff 2 fototjes van de gedroogde wiet IMG_6921.jpg IMG_6920.jpg
        ziet er mooi compact uit

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          mooi blow materiaal man

        Voor de gene die zaden hebben gekregen, de broers en zussen van de planten in dit kweekje . Je hebt zaden die erg geschikt zijn om vrouwelijk zaad mee te gaan maken !!! er zijn er immers dik 60 van uitgetest , en 26 van uitgebloeid. No hermas ! terwijl ik met de lichturen heb gekloot , in het begin van de bloei. Ook aan het eind van de bloei waren er geen bananen.

        de moeder van deze zaden heeft nog serieuzere lichtstress gehad buiten , (nl plotseling 3 uur langer licht in begin bloei) ook geen mannelijke bloemen.

        Eigenlijk moet je dat soort planten hebben om goed vrouwelijk zaad te maken.

        Comment


        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Ik was bij de gelukkige, zal me binnenkort eens inlezen hoe ik precies fem zaad kan maken. Als alles nu afgebloeid is wat hier nog staat kan ik lang genoeg verder om eens iets nieuws te proberen.
      Bezig...
      X