Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek nieuwe binnenruimte!! 2x superskunk en 1x white skunk

En fotoupdateje (met HPS aan maar met rooie ogenflits zie je de flikker niet, wel de schijn van de lamp natuurlijk...)
    101_1483.jpg101_1484.jpg101_1486.jpg
    Foto1 de plantjes da 3 dagen onder de HPS (ondertussen de kleinste + 2 levels (eentje bloei Foto3) en de grootste heeft wat minder licht vanboven dus die maakt veel zijtakken op lichthoogte...)
    Foto2 de condities int kot
    En whiiiiiiiiiii toppies :p
    Krijgen nu trouwens canna flora ...

Comment

mooi zo............lol........... hou ze groen he
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

hier zijn ze nog is
        101_1492.jpg101_1494.jpg
        101_1495.jpg101_1496.jpg101_1493.jpg

op laatste foto is da herma? of dikke pistelzak gewoon? heb wa probs gehad me menne timer dus zou wel kunnen

Comment

Ok mensen ik zit met een probleem,
          kleine witte stipjes op de bladeren, op 2 dagen van halve plant naar 3 planten gegaan...
          nergens bladschade ofzo enkel wat slakachtig spoor maar dan in puntjesvorm...

ik dacht aan spintmijten maar na wat opzoekwerk vond ik dit allemaal
          spintmijt heeft oranje zijkant: negatief deze beestjes zijn helemaal wit
          spint beweegt: negatief, deze lijken gewoon stil te zitten, zelf bij rook of duwtje geven bewegen ze niet
          spint maakt rag: negatief nix rag te zien in planten
          spint trekt omhoof in de planten: negatief boventoppen nix aan te zien enkel onderste levels geinfecteerd
          ....... genoeg reden om spint uit te sluiten?
          heb ze onder een diamantloepe gelegt bij ne maat en daardoor weet ik al zeker dat ze compleet wit zijn en niet bewegen
          maar foto nemen door dat ding was niet mogelijk (geprobeerd met 2 camera's op elke mogelijke stand)

Nu wat zit er allemaal bij de planten:
          1 bromvlieg (sinds daarnet)
          1 hooiwagenspin
          1LHB (zelf gezet maar na 1 dag al niet meer gezien..)
          paar fruitvliegjes
          paar bladluizen

Kunnen deze kleine diertjes larven van bladluizen zijn?
          als ze niet bewegen zijn ze dan dood? of gwn te traag om met blote oog te zien?
          wat kan ik uitzetten als hulpmiddel? zit vermoedelijk 3 weken voor einde vd bloei... liever niet meer sprayen dan..
          roofmijten eten blijkbaar enkel eitjes of elkaar... (als het dan nu al roofmijten zijn lost het zichzelf wel op)
          LHB zijn besteld maar heb gevraagd te wachten op beter weer (brievebus ni waterdicht anders verzopen larven)
          wurmenpot hangt buiten nu met warmer weer zal er wel wat meer opkomst zin hoop ek... kunnen die dienen? (heb gelezen dat die bij gebrek aan ander voedsel van de plantjes eten)
          .....
          of probeer ik het gwn uit te zweten ivm de 'mijten' (daar lijken ze toch sterk op) en laat ik de LHBlarven de bladluizen opeten..?
          PS er lijkt ook iets te zijn dat mij aanvalt... elke keer ik ze van de bladeren stof heb ik bij het buitenkomen van het kot jeuk aan armen en hoofd... (mss gewoon spinsel van men gedachte bij het zien van al die schurken)
          Mijn jackje staat zeer mooi en ruikt heel fruitig, die wil ik dus zeker niet verliezen!!

En vanboven zie ik al witte trichomen (al is het moeilijk met dat 30xloepje) hoelang gemiddeld voor de eerste amber worden?
          op onderste toppen zijn ze nog doorzichtiger...

GRTZ en sorry moesten het domme vragen zijn maar na 2 uur opzoekwerk nog altijd nada over geen enkel van de vragen dus...
          thnx vo de hulp alvast!
          101_1507.jpg101_1508.jpg
          Last edited by smokeykev; 14 August 2011, 23:40.

Comment

Ik dacht aan thrips, maar die bewegen juist snel.
            Zijn het geen eitjes ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

onder de loep zie je duidelijk onderscheid tussen romp en hoofd van die dingen en uitsteekseltjes die voor pootjes kunnen doorgaan maar nogmaals op 30x was het slecht te zien allemaal....
              LV in kelder trouwens 75% en temp rond de 25 altijd...
              ik hoop dat die spin ze gaat opeten eig.. ofdat ze gewoon afsterven zoals ze denkelijk bezig zijn

Comment

Denk dat je beter een hokje maakt in witte folie , zodoende je de meeste beestjes buiten kan houden.
                grtz

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...29-welk-insect effe zoeken..... denk zelf luizen en vliegjes enzo.....
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

we hebben het denken we gevonden en wij denken dat het witte vliegjes zijn en larven ervan.

grtzz
                    Weedd.
                    Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
                    niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

Comment

ondertussen zit ik met 3 a 4 verschillende bugs,
                      bladluis zwart en groen, witvlieg en paar spintmijtjes maar na men verslag te hebben nagelezen staan ze al bijna 9 weken op 12/12 waarvan 6 weken onder HPS, kga ze nog een week elke dag een goeie scheut water geven en dan nog 2 dagen op 24/24 beginnende met 24 donker en dan snij ek ze van hun poot af en gaan ze onderstebove het kweekkot in (na grondige schoonmaak en nog maar eens extra laag verf)
                      opbrengst gaat wat laag zijn maar de jack ruik je van ver en ruikt lekker fruitig dus ik ga het me in ieder geval laten smaken
                      voorlopig kan ik zeg geslaagde kweek met beetje armzalige eindspurt..
                      grtz

Comment

Voila, na de eerste amber trichomen gezien te hebben heb ik ze nog 2 dagjes donker gezet en meteen geoogst, fuck die beesten...
                        Nu hangen ze in men veel te vochtige kelder (80% met luchtontvochtiger op max :s danku belgisch weer)
                        Ik weet dat 6 weken droog ondersteboven aan de plant drogen het ideale is ivm omzetting naar suikers ed maar ik vroeg me af of deze omzetting gebeurd doordat de plant uitdroogt of eerder omdat hij geoogst is en ondersteboven hangt?
                        Als het door het oogsten is laat ik ze gewoon 6 weken hangen en droog ze daarna boven de radiator op 1 dag ofzo....
                        (ivm toprot blijft de afzuiging en de fan gewoon aanstaan)
                        of moeten ze echt traag drogen ivm de suikers ed...?
                        thnx peepz, fototjes komen gauw!!
                        (oogst valt ietwat tegen maar om van onder TL's te komen (tot 2e week bloei) en daarna onder 250 HPS zonder scrog en met weinig toppen valt het al bij al nog mee, schat ong 20 gr droog van de jack en 10 mama (of santa) en 10 van de onbekende
                        mar de jack ruikt superfruitig in de vingers dus ... it wus wurth the trouble (20 grammies goeie jack is toch al gauw 160 a 170 euro dus electriciteitskost is er al uit en dan nog 10 grammies mama mia ter waarde van 60 euro covert de lampkost al half, ben dus na 1 kweek al uit de kosten )
                        Special thanx vo iedereen da mij zo hard geholpen heeft... zonder jullie eeuwige geduld en goeie raad was het mij nooit gelukt

Comment

O foto?
                          God was never on your side..

Comment

101_1514.jpg101_1515.jpg101_1516.jpg
                            Voila de oogst ff ter hand genomen om fototjes te maken terwijl ik aan het drooghok bezig was...
                            resultaat van het drooghok zie je binnekort

Comment

droog hok kartondoos is meer dan genoeg lolz

40x25x40cm lolz

Comment

buh-huh-huh.. hoe grappig..

reply: Nee hoor hou je huisje maar bij (no hard feelings eh mateke )

wacht tot de volgende kweek joh I got JD and Monty knowledge on my HDD now

Comment

Bezig...
                                X