Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnekweek super skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: binnekweek super skunk

oppassen mett voeden! Ze zijn aan node 4 bezig. persoonlijk had ik ze wat langer onder die tl op 18/6 gehouden en dan vanaf die 250 wat hps op 12/12 gegaan. Nu zal je een meer gestrekte plant krijgen door het geringe aantal lumen van die twee tl balkjes en de langere nacht. Tijdens de nacht vind er onder invloed van auxine meer celstrekking (lengtegroei) plaats dan tijdens de dag. Ik zou terug naar 18/6 of zelfs 20/4 gaan tot je tent er is. Tenzij dat nog weken gaat duren.

Comment

hey,

nee het zou deze week zowizo binnen moeten zijn die tent !
      maar ik wil hem niet groter dan men tent ?

grtz dylanlens

Comment

Als die op 18/6 blijft, blijven je internodes korter, je plant dus ook. Op 12/12 strekken de cellen gewoon meer. Als node 5 bereikt is, top je dat terug naar node 3. Dan zal je tentje er inmiddels wel zijn. Dan verder op 12/12 . Die 250 hps geeft een boel meer lumen en zorgt dus ook voor een korte gedrongen plant met minder strekking.
        Tijdens de eerste twee weken op 12/12 groeit dat nog behoorlijk door en de internodes worden langer. Desnoods top je dan nogmaals de twee nieuwe hoofdtoppen van node 5 terug op node 3.
        Je lamp 20 tot 25 cm boven je plant houden en ventileren tussen lamp en toppen.
        Als je dan nog in ruimtegrbrek komt rest buigen en knakken.
        Last edited by monty; 6 June 2011, 16:49.

Comment

kan je die nodes misschien uitleggen , ken ik niet egt :s
          Last edited by dylanlens; 6 June 2011, 16:43.

Comment

284.jpg

Comment

en om naar node 3terug te gaan wat doen ik dan ?

dankje voor de moeite !!

gtrs dylanlens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
                Yo Dylan,

2maanden groei is zekers niet aan te raden, vraag me af hoe je daarbij komt eef of kevin
                Mijn advies is veiligheid voor alles, als je een HPS lamp gaat gebruiken dan is het aan te raden een schakelkast erbij te kopen tenzij je handig met electra bent en zelf een schakelbord kan maken.
                Een gewone schakelklok van de bouwmarkt kan wel maar is niet aan te raden wegens doorsmelt/brand gevaar!!!!! houd daar zekers rekening mee

Als je spaarlampen nu nog aan staan dan kan je die zo dicht op je planten zetten 5cm ofzo van de planten, je HPS kan je beter eerst op een halve meter ofzo hangen tot dat je plantjes wat groter zijn en dan langzaam naar de 25cm maximaal laten zakken.

Hoop dat je wat aan de tips hebt

Succes verder!!
                250 watt kan gemakkelijk geschakeld worden met een kwaliteitsschakelklok, Omnirex bijvoorbeeld. Zelfs 400 watt is nog te doen. Bovendien als een schakelklok vastloopt ontstaat er per definitie geen brand. Alleen de lamp gaat niet uit. Dit is niet anders dan met een relais.
                Last edited by Xtreme; 7 June 2011, 07:44.

Comment

Ik heb eentje op de markt gekocht, kan 3500watt aan..
                  en vorige bleef idd ook gewoon hangen bij defect, alleen wel in donkere periode :s
                  en hoeveel groei dan wel binnen? Heb alleen nog maar buiten gekweekt en in een kleerkast dusja..

Comment

Comment

hier nog wat nieuwe fotos van men plantje en ook van sommige onderdelen die ik deze middag aankreeg !!

DSC02597.jpgDSC02594.jpg
                      DSC02568.jpgDSC02566.jpg

gtrz dylanlens

Comment

hey,

hier een nieuwe update , eindelijk men tentje binnen dus ik kan van start gaan !! moet nog een hygrometer kopen en men autoflower flash van kannabi komt ook 1van de dagen !!

hier nog fotos van de tent !! als er nog iets is dat ik fout doe of goede raad , laat maar weten !!

DSC02598.jpgDSC02600.jpgDSC02603.jpgDSC02601.jpgDSC02606.jpg

gtrz dylanlens

Comment

hier nog wat fotos ze staan nu nog op 18/6 !! wanneer mag ik toppen?

DSC02629.jpgDSC02615.jpgDSC02608.jpgDSC02616.jpg

Comment

kzou nog wachte tot ze nog een internode of 2-3 langer zijn

Comment

Zien er lekker uit! Kijk enkel uit of je je plantjes niet te nat houd, want op de meeste foto's lijken je grond wel vochtig. Voor de rest ziet ie er gezond uit!!
                              Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Ziet er alvast gezond uit , succes!
                                En toppen doe je pas na 3 extra internode's .
                                Je kan dan ook nog eens dubbel gaan toppen waardoor je 4 Kroontoppen krijgt .

Mijn ervaring met toppen leerde me dat ik zo'n 10-15% meer kon afhalen

Comment

Bezig...
                                X