Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnekweek super skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: binnekweek super skunk

ze is hardstikke gezond, alleen strekt wel een beetje, probeer de lampen er wat dichter op te hangen zodat ze minder hoeft te zoeken naar licht.
    Greetz

Comment

bedankt , hij heeft de eerste 2weken verkeerde lamp gehad waardoor ze gestrekt is :s maar als je wist dat dag 1, 15-05-11 was :O dus ze heeft een flinke achterstand opgelopen !!!

kan ik nog iets doen?

gtrss dylanlens

Comment

Als ik zo naar je plantje kijk zit je lamp er nu wel dicht genoeg op,
        boven op is het 1 grote tros lijkt wel een palmboompje

zien er verder gezond uit toch?

gewoon doorgaan, stond er al een ventilatortje zachtjes mee te blazen richting plantjes?

succes!!
        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

hey,

haha ja door dat die gestrekt is lijkt het wel een palmboon

ja er staat 1 pc ventilator buiten de tent die koude lucht naar binnen blaast , en een kleine binnen die naar de plant en lamp staat gericht !!

gtrz dylanlens

Comment

hey iedereen,

hier nog een update !! het toppen lukte me prima voor de eerste keer , hoop dat het mooi gelukt is

DSC02702.jpgDSC02687.jpg

met dank aan monty !!!

gtzrs dylanlens
            Last edited by dylanlens; 14 June 2011, 11:33.

Comment

Goed gedaan. Het zal nu even iets stilstaan, plantje dicht de wond af en gaat dan pas verder. Gewoon op 18/6 laten, als je nieuwe twee hoofttoppen weer een paar nodes gegroeit zijn zou je die twee nogmaals kunnen toppen. Na die tweede top kan je dan op 12/12 over gaan, de plant groeit dan nog een week of twee de nieuwe 4 hoofttoppen door alvorens dat in de zichtbare bloei gaat. Tegen die tijd is je autoflower ook richting de bloei aant gaan.

succes ik volg mee.

Grtz

Comment

Nice man!!

Ga je nog meer toppen of laat je het bij 1 keer??

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Dat stilstaan van de plant , komt dit eigenlijk puur door de wond die hersteld moet worden? of is de plant zo van slag dat de hele huishouding binnen in de plant overhoop ligt?

Als het alleen die wond is.. is dit proces dan te versnellen door een druppeltje kaarsvet direct na het toppen erop te doen ? Zodat je de volgende dag al een beetje groei ziet verschjnen.

@dylanlens
                  misschien nog eens een overzicht foto van je hele tentje ben benieuwd met alle spulletjes erin.

Succes!

greetz
                  __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

hey,

we zijn weer wat verder ...

de super skunk staat nog op 18/6 en heb de flash in de grond gedaan en erbij gezet , ook op 18/6.
                    ik wacht nu nog op mijn bloei lamp en dan gaat de tijd op 12/12 !

ik heb wat fotos van super skunk , er is een blad met 2 kleuren wat ik raar vond ? graag wat advies hierover!

DSC02719.jpgDSC02721.jpgDSC02718.jpg

grtz dylanlens

Comment

geen stress van da 1 blaadje , is niet iets dat je fout doet maar gewoon een afwijking va je plantje. grtz

Comment

je randen van je bladeren zijn oon het krullen,denk dat je luchtvochtigheid nu telaag is.

Comment

Luister naar Tumbel dag een een goede tip geef ze ook een slokje extra water na het toppen en is het niet te warm in je tentje
                          God was never on your side..

Comment

hey,

men tentje heeft weer een plantje bij , de flash automatic heeft zijn koppie boven gestoken !
                            ze staat nu op 18/6 met temp 26.8 en lv op 55, samen met de super skunk.
                            morgen krijg ik de 250 son-t-pia aan endan gaat de klok op 12/12.

hier nog wat fotos !! DSC02722.jpgDSC02724.jpgDSC02725.jpgDSC02730.jpg

Comment

Ziet er goed uit denk dat ik ook maar ga toppen met de tijd.
                              Voor je nieuwkomertje mag de lv wel wat hoger 70-80%.
                              Miss kan je hem in een klein bakje plaatsen met wat doorzichtig folie erover?
                              (miniatuur broeikasje)

Heb ook gehoort als de blaatjes krulle om ze dan te besproeien met water..zelf nooit gedaan!
                              het opkrullen lijkt mij ook door verdroging te komen, misschien iemand anders ervaring mee?

suc6!
                              Last edited by Cho3y; 23 June 2011, 16:24.

Comment

Klopt. Temperatuur moet omlaag, of LV omhoog.
                                Folie is niet nodig bij een zaailing.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X