Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnekweek super skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

binnekweek super skunk

Korting op 420shop
    hey,

ik ben nu 2weken bezig met mijn eerste super skunk plant , na veel foute dingens te gebruiken !

ze hangen nu onder een phillips master TL 18W/840 super 80 36cm op ongeveer 5 a 10cm.
    het hok is 55cm op 55cm op 110cm (kan hoger).
    het is een 9L pot met stek grond van asef zowel als de voeding! omdat ik de eerste week niet goed had opgezocht en hals over kop eraan begon is het veel te klein denk ik ! ze heeft eerste week onder gloei lamp gestaan 18/6 en ben nu 3dagen geleden ben ik de TL buis gaan halen. ik heb een paar fotos van het hok en de plant zelf , kan iemand me beetje op de goede richting zetten?

gtrz dylan lens
    Attached Files

Re: binnekweek super skunk

Zou er zo ie zo meer verlichting in gaan hangen anders is het echt zonde, je zal er niets afhalen.

Comment

nog zo een lamp ? dan zijn het er 2van 18 watt

Comment

Comment

ookal is het voor 1plant ? en hoe ziet het plantje eruit volgens u ? wat kan ik nog doen?

Comment

je plant is gestrekt en heft niet genoeg ligt

groetjes
            God was never on your side..

Comment

oke ik ga dan nog een paar tl buizen erbij hangen, hoeveel watt moet het intotaal zijn ? en voor bloei? wat moet ik doen als men plant gestrekt is?

Comment

ik gebruikte voor 4 planten 2x18 watt 840 + 2x18 watt 830 miss dat je daar wat aan hebt.....
                check anders ff mijn verslagje vanaf het begin ok

succes

Bless

Nas
                Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

Comment

ik heb je veslag bekeken , ziet er mooi uit ! maar voor 1 plant zouden 2niet genoeg zijn ? dan ga ik dadelijk een 2de halen van 36watt , dan heb ik totaal van 54watt voor 1 plant ?

Comment

hoezo staat uwe plant niet buiten?
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

ik wou binnenkweek proberen :p zou alleen moeten weten of mijn plant gezond is en of 54watt ongeveer genoeg ervoor is ?

Comment

Last edited by misto; 30 May 2011, 15:46.
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

ik ben vandaag nog een lamp gaan halen , nu 36W intotaal !! wat kan ik nog doen ? kan hier eventueel een hsp nog bij? of moet ik er mee tl lampen bij hangen , wat is het beste ook qua grote van men hok , het is nu 55x90x110( kan groter) ..mogelijkheden?

Comment

je kan ook speciale grow spaarlampen kopen, of idd een HPS van 150watt in combinatie met je spaarlampen, spaarlamp kan je ook van da zijkant mee belichten...
                            en groeien kan je zolang je wil onder eender wat van licht, je hebt alleen hoogte nodig dan.. en dat ie nu gestrekt is is geen probleem, je graaft heb bij het verpotten gewoon in
                            voor het bloeien ligt de zaak anders daar moet je zoveel mogelijk watt opzetten, de bloei duurt immers max een maand...
                            En ik gebruik dubbele TL armaturen, dan heb je je lampen dichter bij elkaar en dus korter op de kruin van het plantje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dylanlens View Post
                              oke ik ga dan nog een paar tl buizen erbij hangen, hoeveel watt moet het intotaal zijn ? en voor bloei? wat moet ik doen als men plant gestrekt is?
                              Vind dat je er zelf ook wel wat meer moeite voor mag doen, lezen doet leren

Comment

Bezig...
                              X