Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnekweek super skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: binnekweek super skunk

laat hem toch, is nieuwe manier van op forums zitten, zelfs sticky posts worden niet meer gelezen gewoon reposten... houd aan de andere kant een forum wel levendig ipv dat het in een encyclopedie veranderdt e

Comment

kan je voor groei tl en spaarlampen samen hangen of moet ik kiezen? en heb nu 36w ,ben vandaag een 2de 18w gaan halen !
      heb men plantje al in 9L pot zitten , kan ik het dan gewoon wat dieper steken ?

hartelijk dank alvast voor de goede informatie !!!!!!!!

gtrz

Comment

ja hoor tot aan de eerste blaadjes (die zonder ribbeltjes) kan zeker geen kwaad!!
        en je kan er bovenhangen wat je wil, ik heb door ziekte nog geen tijd gehad voor men TL's te hangen (2 x 2 18watters, 2 warm wit en 2 indoorgrows)
        maar door de dubbele armaturen hangen er 4 lampen op een breedte van 10 cm... als je 4 armaturen pakt ga je al gauw 30 cm breed zitten...
        je kan voor je spaarlampen van die goedkope lampenhouders kopen met een knikje in... die dan naast de TL op een plankje ofzo hangen die beschijnen dan vanaf de zijkant (handig voor als ie wat groter is) en echt op de muur monteren zo doe ik het
        Ikzelf gebruik momenteel een halogeen bouwlamp van 400 watt en gaat zelfs ook lekker!! (gebruik deze maar omdat ie statief heeft en makkelijker op te zetten was) in combi met 2 spaargrowlampen van 12 watt
        als ik men verrekte batterijlader vindt zal ik foto's bij men kweekverslag zetten en linkje ff doorgeven...

Comment

is een
          Assimilatie Licht 250 w Hps

snel en gemakkelijk te plaatsen ? of is dit een hoop werk en kan ik beter nog 2tl lampen bijhalen zodat ik er 4 heb 840 voor groei en 827 voor bloei , totaal van 72W !

Comment

DSC02538.jpgDSC02537.jpgDSC02554.jpgDSC02552.jpgDSC02550.jpg hier nog wat fotos van de vorderingen ! is ze gezond ?
            Last edited by dylanlens; 31 May 2011, 12:42.

Comment

yupz maar ventilator zetten maar dat ie naar ander kant blaast, klein briesje, want stengeltje is dun....
              blaadjes zien er goed uit
              en gewoon growshop alien googlen en daar een HPSlamp bestellen
              Stekker op balast aansluiten (2 draadjes), balast aan kap vastmaken (2draadjes) en lamp in kap schroeven....
              Ze verkopen deze lampen ni voor nix in de growshops...
              Ik heb ook veel geexperimenteerd met goedkopere lampen en grote planten krijg je wel maar opbrengst is mss 15 gram fluffyweed op plant van meter en half...
              Maar je kan em wel laten voorgroeien onder je TL's en rustig sparen voor pakketje met HPS (rond 85€ aan je deur geleverd)
              die zet je de laatste maand erop om mooie rijpe dikke toppen te krijgen...
              en mss link van die lamp da je et over ebt?

Comment

http://growshopalien.com/onlineshop/...htsystems.html die van 250w

hoelang zou ik heb nog laten bloeien ? ik geef ook nu soms een beetje asef voeiding en kraanwater met groene thee ....

Comment

isdat een goede lamp of?

Comment

Dat is een uitstekende lamp.

Comment

Mooi

Comment

Nu is hij nog aan het groeien neem ik aan (licht op 18 uur?)
                        En de meeste mensen pakken 2 maand groei en daarna bloei (ong maandje)

En lijkt me wat vroeg voor voeding te geven, dit moet je enkel doen als je voedingsarme grond gebruikt (lees op de verpakking)
                        en als de sodemieter een ventilater erop en je lamp ong 15 a 20 cm boven de plant (check wel dat het ni te warm wordt)
                        want hij staat wel redelijk gestrekt...
                        BTW goeie lamp, staat ook op mijn verlanglijstje

Comment

hey,

ik heb het helemaal anders aan gepakt , ik heb mezelf een Homebox Xs basic setup gekocht , met lampen : 250w Philips Son-t-pia Lamp en 250 w hpi-t groeilamp !!

Comment

Yo Dylan,

2maanden groei is zekers niet aan te raden, vraag me af hoe je daarbij komt eef of kevin
                            Mijn advies is veiligheid voor alles, als je een HPS lamp gaat gebruiken dan is het aan te raden een schakelkast erbij te kopen tenzij je handig met electra bent en zelf een schakelbord kan maken.
                            Een gewone schakelklok van de bouwmarkt kan wel maar is niet aan te raden wegens doorsmelt/brand gevaar!!!!! houd daar zekers rekening mee

Als je spaarlampen nu nog aan staan dan kan je die zo dicht op je planten zetten 5cm ofzo van de planten, je HPS kan je beter eerst op een halve meter ofzo hangen tot dat je plantjes wat groter zijn en dan langzaam naar de 25cm maximaal laten zakken.

Hoop dat je wat aan de tips hebt

Succes verder!!
                            Last edited by Paffy; 6 June 2011, 11:01. Reden: wat vergeten
                            Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

hey,

ja ik dacht ookal , 2maanden is wel wat lang
                              maar ik heb nu men superskunkje die ik ga dwarfen op 12/12 en ga er een autoflower bijzetten !!
                              dus het is niet goed als ik het gewoon alles in het stopcontact doe in de muur?

btw hartelijk bedankt iedereen voor de tips en hulp dat ik hier krijg !!!!!!!

gtrz dylan

Comment

hey,

hier nog een paar fotos van 6dagen verder , het gaat niet egt snel vooruit onder die 2x18w dus ik wacht op mijn tent met 250 zoals ik al had gezegd !!!
                                en omdat men tent 60x60x120 is wou ik men super skunk dwarfen , heb dus tijd op 12/12 gezet (maar denk niet dat het een grote plant wordt) !!
                                ik geef nu om de paar dagen een beetje voeding van asef en voor de rest gewoon kraanwater met groene thee !!
                                DSC02561.jpgDSC02562.jpgDSC02559.jpgDSC02560.jpg

gtrz dylanlens

Comment

Bezig...
                                X