Dag beste kwekers
Na lange tijd kan ik weer eens een kweekje doen, in mijn vorige woning had ik wat problemen met bemoeizuchtige buren helaas.
Was ook een beetje me eigen schuld door midden op de dag te gaan knippen.......rook wel lekker, dat weer wel
Nieuw huisje in ieder geval en met een kelder, wel laag plafond +-170cm maar beter dan niks.
De specerijen:
Zamnesia - Runtz
Growers Choice. - Rainbow Candy
De setup:
High garden tentje 80x80x160 LxBxH
50w 6500k led floodlight van de Action (Deze wou ik eens testen als zaailing zonnetje... volgens Photone meeeer dan genoeg ppfd)
Mars Hydro FC-E3000 (300w led dimbaar)
G-tools 400m3 afzuiger
Rhino Pro 425m3 koolstoffilter
50-100w bodemverwarming + thermostaat
4x 11.3L Root Maxx growbags
De Voeding:
BioBizz voedingslijn ( vorige keer goed bevallen en de kruiden smaakte prima! )
De Aarde:
DCM Stek aarde voor de zaailingetjes
Universele Potgrond van de Horta
Potgrond met een mengseltje van additieven
IMG_1388 Medium.jpg
De growbags staan al ff in het donker, gevuld, vochtig en warm.
IMG_1386 2 Medium.jpg
Ik heb 5 zaadjes van de Runtz en 1 zaadje Rainbow Candy in vochtige ongebleekte koffiefilters gestoken (met kraanwater van gisteren).
Vervolgens in zakjes gestoken en in een donker plekje opgehangen.... De cornflakes doos dus..
IMG_1390 Medium.jpg IMG_1389 Medium.jpg IMG_1392 Medium.jpg
Doosje dicht en op een warm plekje neergezet, namelijk in een rekje wat aan de muur boven een verwarming hangt.
Wel heel speciale flakes ja...
IMG_1393 Medium.jpg
Oftewel, we zijn van start!
Jullie horen het wel weer
Na lange tijd kan ik weer eens een kweekje doen, in mijn vorige woning had ik wat problemen met bemoeizuchtige buren helaas.
Was ook een beetje me eigen schuld door midden op de dag te gaan knippen.......rook wel lekker, dat weer wel
Nieuw huisje in ieder geval en met een kelder, wel laag plafond +-170cm maar beter dan niks.
De specerijen:
Zamnesia - Runtz
Growers Choice. - Rainbow Candy
De setup:
High garden tentje 80x80x160 LxBxH
50w 6500k led floodlight van de Action (Deze wou ik eens testen als zaailing zonnetje... volgens Photone meeeer dan genoeg ppfd)
Mars Hydro FC-E3000 (300w led dimbaar)
G-tools 400m3 afzuiger
Rhino Pro 425m3 koolstoffilter
50-100w bodemverwarming + thermostaat
4x 11.3L Root Maxx growbags
De Voeding:
BioBizz voedingslijn ( vorige keer goed bevallen en de kruiden smaakte prima! )
De Aarde:
DCM Stek aarde voor de zaailingetjes
Universele Potgrond van de Horta
Potgrond met een mengseltje van additieven
IMG_1388 Medium.jpg
De growbags staan al ff in het donker, gevuld, vochtig en warm.
IMG_1386 2 Medium.jpg
Ik heb 5 zaadjes van de Runtz en 1 zaadje Rainbow Candy in vochtige ongebleekte koffiefilters gestoken (met kraanwater van gisteren).
Vervolgens in zakjes gestoken en in een donker plekje opgehangen.... De cornflakes doos dus..
IMG_1390 Medium.jpg IMG_1389 Medium.jpg IMG_1392 Medium.jpg
Doosje dicht en op een warm plekje neergezet, namelijk in een rekje wat aan de muur boven een verwarming hangt.
Wel heel speciale flakes ja...
IMG_1393 Medium.jpg
Oftewel, we zijn van start!
Jullie horen het wel weer
Comment