Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol meteen 12/12 LED Lucky Queen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Haha thanx allemaal, was maar een klein dutje. Kreeg zin in een nootje
    filedata/fetch?id=1810083&d=1684434704&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      amaaie een beetje grof zeezout erover en smullen maar !!èé!!

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Jazeker zit er doorheen, grof zout maakt echt veel verschil. Tis voor het toetje straks na de ovenschotel
      Honing met een shitload aan kaneel en suiker over de nootjes. Drie keer door de kaneel suiker gehaald en ook drie keer in de oven voor 3 a 4 minuten op grill stand 2. Nu extra veel en ook macadamia en hazelnoot erbij.. straks volle yogurt, honing en het laatste stukje ananas erin. Lekker, lekker, lekker

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      inderdaad lekker lekker , ga da toch nog eens moeten leren eten èé

    Wist je trouwens dat je trek krijgt van wiet?
    filedata/fetch?id=1810106&d=1684446663&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Greyvol; 18 May 2023, 22:54. Reden: Spaghelettie ovenschotel met ham, kaas, paprika, olijven..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      mooie score man. en belangrijker dan de hoeveelheid is de kwaliteit en dat zit wel goed als ik die foto’s zie. genieten

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Thanx! Ben er met volle teugen van aan het genieten. Het effect van voldoende wiet op voorraad geeft ook rust in mijn hoofd. Aan de andere kant is het ook een beetje zonde om op te vapen

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Goesting hier in Vlaanderen.

     
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Eigen mix uit de buiten tuin gehaald, maar ze ziet er zo goed uit dat ik ze terug in de kas heb gezet, naast de cherry tomaatjes en peppers
      De lucky queens doen het beter als de automaatjes. Heb de eigen mix vervangen door een Nothern light auto en nog een Lucky Queen bij de andere Queens gezet.

      Voor de vaste kijker, dit is dus nummer 58 uit de grote binnen vijverbak die ook een tijdje als bonsai in de huiskamer heeft gestaan en naast de hermafrodieten. Begint een monster te worden..
      En druk bezig met de growroom update 3.0
      filedata/fetch?id=1811864&d=1685115388&type=thumb filedata/fetch?id=1811865&d=1685115388&type=thumb filedata/fetch?id=1811867&d=1685115389&type=thumb filedata/fetch?id=1811866&d=1685115388&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ja man, zo heb ik mijn mini's altijd op startblok en kleikorrels alsook in de grote 20 liter pot.

        Maar zij hebben een grote lekbak waar die wortels in groeien blijkbaar.

      Nummer 58
      filedata/fetch?id=1811875&d=1685118075&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Die kluit uit de pot ziet er kurkdroog uit !

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Ja, was te droog. Blijft wel een dingetje, potje had toch best gewicht en stond in een plasje. De andere waren ook te droog en kreeg ook commentaar van de tuinvrouw dat het wel erg droog was allemaal..ik ga het aquaponics weer proberen. Heb al een vijverbak dan hoef ik alleen de vissen eten te geven

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Ik zie het nu ook aan de rand van de pot, die gleuf tussen de grond en pot. In de growroom heb ik telkens de boven laag wat nat gespoten omdat te verkomen, maar is eigenlijk meer window dressing dan iets nuttigs. Begin nu pas te snappen dat de plant me vanalles aan het vertellen is, en ik niet aan het luisteren ben.

      Opstaan..wietboter in de koffie en tijdens het pruttelen geen zin om de verdamper op te kuisen. snik sjagerijnig, misselijk, ongesteld..

      Dan maar schoon water erin en flink wat Lucky Queen in die verdamper proppen. En zuigen godverdomme! Zuigen!

      Tis niet normaal hoe goed die shit werkt! Zo’n goeie shit heb ik nog niet gehad, meteen big smile op die ouwe grey zijn smoel en tung tung baje tung tung baje &-€*(=);=(

      actief energieke werking en, welke misselijkheid? Ben zo blij met die shit, van elke dag overgeven naar genieten van lekker eten en zelfs alcohol lekker vinden! Af en toe ga ik overboard en dat is meestal mijn eigen schuld met teveel eten! Ik vergeef me dat ook heel snel als ik bedenk dat ik een paar jaar terug aan de sonde voeding zat en helemaal niks meer kon binnen houden.
      filedata/fetch?id=1811941&d=1685166019&type=thumb
      Jammer alleen dat de nieuwe tv beetje vaag beeld begint te geven
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by Greyvol; 27 May 2023, 06:56. Reden: Niet normaal hoeveel damp! Zacht op de keel en lekker! Al twee potten er doorheen gejaagd en heb nog 12 potten. Dus drie weken per twee potten
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        lees ik dat nou goed; kan je zonder wiet niet van tieten genieten?

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Zonder wiet geniet ik niet
        Spelvoutje

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment

      tung tung baje tung tung baje..
      filedata/fetch?id=1811950&d=1685169866&type=thumb filedata/fetch?id=1811951&d=1685169867&type=thumb
      Plakt teveel om te grinden, dus doe er een paar plukjes in zodat die vol zit en begin te dampen. Na drie smaakvolle teugen roeren en dan begint het pas goed te dampen. Al lijkt dit wel erg veel op rook, maar ik neem de grootste teugen die ik kan nemen en niks geen kuch nie

      gemakkelijk een dubbele Wim hof, dus heb zeker wel 60 keer aan dat ding gelurkt tijdens de koffie. (Ik had best kunnen stoppen halverwege om straks hier nog van te vapen. Maar nu is het wel lekker om meteen op te maken, maar niet zuinig in gebruik. Krijg ik straks wel spijt van dat ik alles zo snel op maak..

      het groene bakje is de vaped poe van afgelopen drie weken en de takjes. Denk dat ik de takjes in een apart doosje ga doen om te shaken. Na een tijdje heb je behoorlijk wat takjes en daar zit ook shit op. Iets met statisch in plastic bakje deed flintstoned dat volgens mij. Zoek ik nog op..
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Greyvol; 27 May 2023, 07:55.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        als ik hem op max 200 zet heb ik geen rook, op 210 wel volle bak rook. in effect weinig verschil

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Hahah

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Die knop heb ik kapot gedraaid en staat op Max
        Die rook zie je ook alleen maar als de zon er precies op staat, anders ziet het er ook zo niet uit. Vaped poe is mooi bruin en niet zwart of verbrand

      Lucky Queen LED 2023 Greyvol 65 dagen bloei

      Bloemetjes 10/10. Typische parfum achtige geur
      Fruit 10/10 Veel citrus fruit, wel zoet lust opwekkend
      Aarde 10/10 actief en verscherpt de zintuig
      Vuur 10/10 raket brandstof komt het meest in de buurt werkt uitstekend tegen misselijkheid en gemoedsstemming

      Wilde het gaan beoordelen, maar het is nogal subjectief allemaal. Het is geen couch lock weed, maar damp hier genoeg van en dan ga je echt wel plat. Voor mij is de werking het belangrijkste en de rest is mooi meegenomen. Hele lekkere wiet om actief bezig te zijn! Oftewel neukwiet!
       
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        neukwiet en als je door blijft paffen wordt het slaapwiet. wat wil een mens nog meer

      Automaatjes in de buitentuin..
      filedata/fetch?id=1812269&d=1685265708&type=thumb filedata/fetch?id=1812270&d=1685265709&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Ik snap niet dat mensen nog steeds in die onzin van Spacecees trappen.....

        Comment


          De Lucky Queens komen heel dichtbij de Santa Maria's trouwens , ze zijn nagenoeg hetzelfde volgens Cees.

          De Vally Queens zijn weer heel anders , heel anders dan welke andere soort dan ook die er op de markt is, ik heb ze wel eens gekweekt.

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Ik zou ze ook niet uit elkaar kunnen houden de Santa en lucky queens. De Vally Queens klinken wel goed

          Elke dag aan de wietboter koffie en sinds kort met kaneelsuiker slagroom erbij, erop, en erdoor
          dus vandaag nieuwe batch wietboter van afgelopen kweek, Lucky Queen botertje voor in de koffie.

          Tot op een recent verleden kon ik niks echt lekkers maken met wietboter. Toffee,chocolade,koekje,etc,etc. Wel te doen, maar niet lekker, altijd die nare na smaak. Nou kan je vertellen, met koffie en kaneel vind ik het wel lekker. Zonder de wietboter erin mis ik nu iets ghehehe mooi man!

          Dus nu rechtstreeks bij de boer 1,25 kilo grasboter gehaald, dus deze keer nog betere kwaliteit. Dus we gaan voor de smaak iets van 60 gram knip ongeveer. Dus de lichtste wietboter tot nu toe. De 92 gram sugar leaves wietboter van vorige keer is me het meest bevallen. Dus nu minder, omdat ik ook minder knip heb. We zullen zien wat het gaat worden..
          filedata/fetch?id=1813348&d=1685621842&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Last edited by Greyvol; 1 June 2023, 13:26.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Jij bent welkom Remco

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Da hoor ik graag , nog altijd in de welkomlaan in Poepkapellen ?

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Eerst de boter in de slowcooker voor een paar uur. Dan giet ik het bovenste deel eraf en het witte wat op de onderkant zit gooi ik weg. Beetje schoonmaken en de geklaarde boter terug doen in de slowcooker en dan de wiet erin voor een paar uur en dan afgieten in een theedoek en uitknijpen. Dat was het wel..

          Het klaren begint al een beetje te komen. Ruikt lekker zoet, nu op medium gezet, stond op high en dan nog even wachtten. Dan de wiet erin en dan mag het weer een tijdje warm staan op medium denk ik. Pak zo de temp meter erbij, maar beter wat langer minder heet dan te snel te heet laten worden.
          filedata/fetch?id=1813359&d=1685624509&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            dus ik moet me nen kleine slowcooker in huis halen !!

          • Greyvol
            Greyvol commented
            Editing a comment
            Je kan de rest ook met water opvullen, maar ik heb deze kleine alleen voor de wietboter in gebruik en de knoflook patatten dit is ook echt het minimale wat erin moet, zit een beetje te twijfelen om iets extra boter er nog in te doen
            Last edited by Greyvol; 1 June 2023, 14:12. Reden: Anders word ie te heet

          Voorzichtig overgieten en de witte prut laten zitten. Dan de geklaarde boter terug met de wiet in de slowcooker, beetje aanduwen en op medium zetten. Dan weer wachtten, 88 graden was de boter. Nu wat afgekoeld naar 70 met gieten en wiet erbij en de slowcooker opgekuist met een keukenpapiertje..
          filedata/fetch?id=1813379&d=1685628779&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            4 uur en 20 min later een testje. Twee eetlepels wietboter met koffie en snel ff nieuwe kaneelsuiker slagroom in elkaar geknald! Lekker zacht van smaak. Pistachenoot cappuccino

            Denk dat de slowcooker uit kan en als het wat kouder is geworden, een graad of dertig dan gaat het in de siliconen mal. Oja, eerst uitknijpen nog in theedoek.. En dan kan ik er weer een paar ochtenden tegenaan Woohoo!
            filedata/fetch?id=1813434&d=1685646497&type=thumb filedata/fetch?id=1813435&d=1685646497&type=thumb filedata/fetch?id=1813433&d=1685646497&type=thumb
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.
            Last edited by Greyvol; 1 June 2023, 20:11. Reden: Heb er toch iets extra geklaarde boter toegevoegd, in totaal 1,5 kilo wietboter
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              proficiat da hedde gij goed gedaan man !👍🏼👍🏼!

              Zo een grote job is het nu ook weer niet , we gaan eens zien of dat ik genoeg knip afval bijeen sprokkel om eens een poging te wagen !!!!

            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Thanx!
              Precies, lekker eenvoudig en keilang houdbaar in de vriezer. Werk valt inderdaad wel mee ja
          Bezig...
          X