Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jazeker zit er doorheen, grof zout maakt echt veel verschil. Tis voor het toetje straks na de ovenschotel
Honing met een shitload aan kaneel en suiker over de nootjes. Drie keer door de kaneel suiker gehaald en ook drie keer in de oven voor 3 a 4 minuten op grill stand 2. Nu extra veel en ook macadamia en hazelnoot erbij.. straks volle yogurt, honing en het laatste stukje ananas erin. Lekker, lekker, lekker
Thanx! Ben er met volle teugen van aan het genieten. Het effect van voldoende wiet op voorraad geeft ook rust in mijn hoofd. Aan de andere kant is het ook een beetje zonde om op te vapen
Eigen mix uit de buiten tuin gehaald, maar ze ziet er zo goed uit dat ik ze terug in de kas heb gezet, naast de cherry tomaatjes en peppers
De lucky queens doen het beter als de automaatjes. Heb de eigen mix vervangen door een Nothern light auto en nog een Lucky Queen bij de andere Queens gezet.
Ja, was te droog. Blijft wel een dingetje, potje had toch best gewicht en stond in een plasje. De andere waren ook te droog en kreeg ook commentaar van de tuinvrouw dat het wel erg droog was allemaal..ik ga het aquaponics weer proberen. Heb al een vijverbak dan hoef ik alleen de vissen eten te geven
Ik zie het nu ook aan de rand van de pot, die gleuf tussen de grond en pot. In de growroom heb ik telkens de boven laag wat nat gespoten omdat te verkomen, maar is eigenlijk meer window dressing dan iets nuttigs. Begin nu pas te snappen dat de plant me vanalles aan het vertellen is, en ik niet aan het luisteren ben.
Opstaan..wietboter in de koffie en tijdens het pruttelen geen zin om de verdamper op te kuisen. snik sjagerijnig, misselijk, ongesteld..
Dan maar schoon water erin en flink wat Lucky Queen in die verdamper proppen. En zuigen godverdomme! Zuigen!
Tis niet normaal hoe goed die shit werkt! Zo’n goeie shit heb ik nog niet gehad, meteen big smile op die ouwe grey zijn smoel en tung tung baje tung tung baje &-€*(=);=(
actief energieke werking en, welke misselijkheid? Ben zo blij met die shit, van elke dag overgeven naar genieten van lekker eten en zelfs alcohol lekker vinden! Af en toe ga ik overboard en dat is meestal mijn eigen schuld met teveel eten! Ik vergeef me dat ook heel snel als ik bedenk dat ik een paar jaar terug aan de sonde voeding zat en helemaal niks meer kon binnen houden. filedata/fetch?id=1811941&d=1685166019&type=thumb
Jammer alleen dat de nieuwe tv beetje vaag beeld begint te geven
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 27 May 2023, 07:56.
Reden: Niet normaal hoeveel damp! Zacht op de keel en lekker! Al twee potten er doorheen gejaagd en heb nog 12 potten. Dus drie weken per twee potten
tung tung baje tung tung baje.. filedata/fetch?id=1811950&d=1685169866&type=thumbfiledata/fetch?id=1811951&d=1685169867&type=thumb
Plakt teveel om te grinden, dus doe er een paar plukjes in zodat die vol zit en begin te dampen. Na drie smaakvolle teugen roeren en dan begint het pas goed te dampen. Al lijkt dit wel erg veel op rook, maar ik neem de grootste teugen die ik kan nemen en niks geen kuch nie
gemakkelijk een dubbele Wim hof, dus heb zeker wel 60 keer aan dat ding gelurkt tijdens de koffie. (Ik had best kunnen stoppen halverwege om straks hier nog van te vapen. Maar nu is het wel lekker om meteen op te maken, maar niet zuinig in gebruik. Krijg ik straks wel spijt van dat ik alles zo snel op maak..
het groene bakje is de vaped poe van afgelopen drie weken en de takjes. Denk dat ik de takjes in een apart doosje ga doen om te shaken. Na een tijdje heb je behoorlijk wat takjes en daar zit ook shit op. Iets met statisch in plastic bakje deed flintstoned dat volgens mij. Zoek ik nog op..
This gallery has 2 photos.
Die knop heb ik kapot gedraaid en staat op Max
Die rook zie je ook alleen maar als de zon er precies op staat, anders ziet het er ook zo niet uit. Vaped poe is mooi bruin en niet zwart of verbrand
Bloemetjes 10/10. Typische parfum achtige geur
Fruit 10/10 Veel citrus fruit, wel zoet lust opwekkend
Aarde 10/10 actief en verscherpt de zintuig
Vuur 10/10 raket brandstof komt het meest in de buurt werkt uitstekend tegen misselijkheid en gemoedsstemming
Wilde het gaan beoordelen, maar het is nogal subjectief allemaal. Het is geen couch lock weed, maar damp hier genoeg van en dan ga je echt wel plat. Voor mij is de werking het belangrijkste en de rest is mooi meegenomen. Hele lekkere wiet om actief bezig te zijn! Oftewel neukwiet!
Elke dag aan de wietboter koffie en sinds kort met kaneelsuiker slagroom erbij, erop, en erdoor
dus vandaag nieuwe batch wietboter van afgelopen kweek, Lucky Queen botertje voor in de koffie.
Tot op een recent verleden kon ik niks echt lekkers maken met wietboter. Toffee,chocolade,koekje,etc,etc. Wel te doen, maar niet lekker, altijd die nare na smaak. Nou kan je vertellen, met koffie en kaneel vind ik het wel lekker. Zonder de wietboter erin mis ik nu iets ghehehe mooi man!
Dus nu rechtstreeks bij de boer 1,25 kilo grasboter gehaald, dus deze keer nog betere kwaliteit. Dus we gaan voor de smaak iets van 60 gram knip ongeveer. Dus de lichtste wietboter tot nu toe. De 92 gram sugar leaves wietboter van vorige keer is me het meest bevallen. Dus nu minder, omdat ik ook minder knip heb. We zullen zien wat het gaat worden.. filedata/fetch?id=1813348&d=1685621842&type=thumb
Eerst de boter in de slowcooker voor een paar uur. Dan giet ik het bovenste deel eraf en het witte wat op de onderkant zit gooi ik weg. Beetje schoonmaken en de geklaarde boter terug doen in de slowcooker en dan de wiet erin voor een paar uur en dan afgieten in een theedoek en uitknijpen. Dat was het wel..
Het klaren begint al een beetje te komen. Ruikt lekker zoet, nu op medium gezet, stond op high en dan nog even wachtten. Dan de wiet erin en dan mag het weer een tijdje warm staan op medium denk ik. Pak zo de temp meter erbij, maar beter wat langer minder heet dan te snel te heet laten worden. filedata/fetch?id=1813359&d=1685624509&type=thumb
Je kan de rest ook met water opvullen, maar ik heb deze kleine alleen voor de wietboter in gebruik en de knoflook patatten dit is ook echt het minimale wat erin moet, zit een beetje te twijfelen om iets extra boter er nog in te doen
Last edited by Greyvol; 1 June 2023, 15:12.
Reden: Anders word ie te heet
Voorzichtig overgieten en de witte prut laten zitten. Dan de geklaarde boter terug met de wiet in de slowcooker, beetje aanduwen en op medium zetten. Dan weer wachtten, 88 graden was de boter. Nu wat afgekoeld naar 70 met gieten en wiet erbij en de slowcooker opgekuist met een keukenpapiertje.. filedata/fetch?id=1813379&d=1685628779&type=thumb
4 uur en 20 min later een testje. Twee eetlepels wietboter met koffie en snel ff nieuwe kaneelsuiker slagroom in elkaar geknald! Lekker zacht van smaak. Pistachenoot cappuccino
Comment