Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
filedata/fetch?id=1843853&d=1698476583&type=thumb Wat er nog over is van de oogsten in 2023, binnen shit is allang op natuurlijk. Maar de bovenverdieping zijn potten met de buiten automaatjes en een pot van de niet werkende wiet van 2022. Precies in het midden, die overvolle heb nog twee volle zakken met die wiet die ik maar niet weg kan gooien.
De rest is Lucky Queen en ben weer helemaal happy met de volle kast WIET!
Extra kadoootje ook nog, klompje wietboter terug gekregen en een paar plukjes wiet. Die had ik gegeven om te proberen aan de tuinvrouw van buitentuin 2, maar durft toch niet te proberen. Dus ik zit weer lekker aan de cannabis koffie!
Zes potten met Lucky Queen, wegen niet gedaan, geen zin in gehad.. En één over volle pot met knip voor de nieuwe sous vide wietboter. En er ligt nog wat te drogen, maar dat is niet zo gek veel.
Stress is weg en vanavond is het feest!
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Thanx! Zat eigenlijk te balen dat de foto zo donker is en de Lucky Queen niet mooi bovenaan met de la metertjes in zicht. Maar de automatische lampjes springt telkens uit als ik een foto schiet. Hahaha ook weer slecht gelabeld, dus daar ga ik vandaag nog wel iets aan doen. Maar eerst koffie en wat te dampen! Dat genieten gaat lukken!
filedata/fetch?id=1843948&d=1698501748&type=thumbfiledata/fetch?id=1843949&d=1698501748&type=thumb Ben ook erg blij met dit wiet kastje, zat een raar geurtje in. Maar die is inmiddels weg plankjes erboven gemaakt voor de LV meters. Bodem verstevigd en middenvlak met extra balkje vastgeschroefd. Is best wat gewicht die potten en ik maak je ook telkens open om te luchten, dus wilde het extra stevig hebben. Slotje moet ik nog maken, drie lampjes erin die automatisch aanspringen. Kan daar echt van genieten..
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Ongeveer 9 gram knip per 200 gram boter. Ik had een bakje met 18 gram knip van de eerste Lucky Queen oogst buiten van dit jaar.
Stichting mediwiet gebruikt 2,5 gram knip voor 100 gram. De zak zonder boter heeft iets meer als een uur op 95 graden gezeten. Dadelijk gooi ik er boter bij en dan mogen ze samen in de hottub voor 4 uurtjes op 85 graden.
Dan ben je gwn even miserabel als de ingebeelde persoon maar het verschil is dat je het dan niet weet Takke. En het weten maakt er niet meteen makkelijkr op. Je moet eig kunnen alles loslaten wat je zogezegd opgebouwd had en mee geïdentificeerd was. Goeie zet Grey👌💯
Goeie morgen! Nieuwe emoties malletje om de wietboter per 3 gram te doseren
Lekker bakske canna koffie en de smaak is prima.
Of het werkt weet ik niet, ik paf heel de dag en drink elke dag weer de wietboter koffie. Ik heb dus geen wietstop en kan haast niet anders als behoorlijk tolerant te zijn. Als ik er niet misselijk van word vind ik het prima..
Comment