Bij de meanwell driver die ik heb is de laatste letter van het modelnummer bepalend of er een potmeter nodig is of niet. Bij de A modellen heb je alleen een schroevendraaier nodig, (Bij B een potmeter) heel klein kruiskopje en je voelt amper of je iets draait. Met de watt meter erbij was wel een uitkomst. Zowiezo een handig ding om te kijken wie en wat er verbruikt. Natuurlijk stom van mij om dat niet eerst te checken, het afdekrubbertje ontbreekt ook, dus straks wat ducttape erop.
filedata/fetch?id=1778756&d=1674562054&type=thumb
Heb nu gorilla glue en amnesia van de bull dog palace in Amsterdam en dat is prima spul zeg. Was in de buurt en dan wil ik er toch wat proberen. De boerenjongens vorig jaar was ook prima bevallen. Kei dure blue magic, maar was wel heerlijk. Dat zijn volgens mij best flinke indica’s en dat werkt voor mij het beste tegen misselijkheid. Gorilla glue zorgde voor een flinke vreetbui en voor 14 euro en 11 euro per gram niet verkeerd midden in de stad. Ga ik zeker die gelato en ice cake eens proberen als ik in de buurt ben..
filedata/fetch?id=1778756&d=1674562054&type=thumb
Heb nu gorilla glue en amnesia van de bull dog palace in Amsterdam en dat is prima spul zeg. Was in de buurt en dan wil ik er toch wat proberen. De boerenjongens vorig jaar was ook prima bevallen. Kei dure blue magic, maar was wel heerlijk. Dat zijn volgens mij best flinke indica’s en dat werkt voor mij het beste tegen misselijkheid. Gorilla glue zorgde voor een flinke vreetbui en voor 14 euro en 11 euro per gram niet verkeerd midden in de stad. Ga ik zeker die gelato en ice cake eens proberen als ik in de buurt ben..
Comment