Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol meteen 12/12 LED Lucky Queen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laatste beetje knijp ik uit en zit in apart bakje, dat is de minst lekkerste
    filedata/fetch?id=1813470&d=1685653727&type=thumb filedata/fetch?id=1813469&d=1685653727&type=thumb filedata/fetch?id=1813471&d=1685653726&type=thumb
    dadelijk in de koelkast en morgen in de vriezer
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Greyvol; 1 June 2023, 22:10. Reden: Gewoon rustig laten uitlekken
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Wat een prachtige foto's, vooral de eerste, de zon in huis. Vraag me net af, als wiet het zo goed doet in boter, dan misschien ook in kaas. Wietkaas. Of in bier wietbier 😃

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Thanx!
      Wietbier? Waar? Hahaha kweet niet, ik ruik elke ochtend aan dat water in de verdamper en ga net niet over mijn nek. Vraag me af waarom ik dat eigenlijk elke dag doe hahaha

    GOUD!
    filedata/fetch?id=1813485&d=1685686396&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Greyvol; 2 June 2023, 07:14. Reden: Blondy
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Koffie time èé

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      btw mooi klompjes Cana boter !!!

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Thanx! Er zit meer smaak aan dan de sugar leaves wietboter van vorige keer. Volgende keer ga ik alleen topjes gebruiken als ik genoeg shit in huis heb. Werking is prima, ik vape erbij en hou zo het wiet level mooi op niveau

    filedata/fetch?id=1813503&d=1685694178&type=thumb filedata/fetch?id=1813502&d=1685694178&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ah, dat zou kunnen dat de boter wat smaak verliest in de vriezer. Ben nu de boter aan het nuttigen voordat het is ingevroren. En dat is opzich geen slecht iets, we zullen het zien.

    • Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Lekker bezig Mr Grey

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Thanx! De combinatie zomer en nieuwe lading Lucky Queen geeft me vleugels

    Ghehehe binnenkort jarig kadootje zoeken hahaha brilliant!
    filedata/fetch?id=1813736&d=1685771183&type=thumb filedata/fetch?id=1813735&d=1685771183&type=thumb
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Een dampcabine. Verbouwen tot verdamper?

      Of is dat de verpakking van die madam?

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Word stomend heet geleverd ghehe

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Tis uiteindelijk een ps5 controller geworden met extra knopjes erop en zonder stick drift..

    In de buitentuin 1 ;
    De Nothern light is aan het bloeien, 8 juni eerste plant vanaf de notenboom. Die ernaast heeft veel slak schade en de rest niet. Ze blijven mooi klein en die deal had ik ook gemaakt met de tuinman. Wil natuurlijk volgend jaar wel terugkomen
    filedata/fetch?id=1814849&d=1686222562&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • atmosphere1
      atmosphere1 commented
      Editing a comment
      Dat dacht ik dus ook , het is immers nog maar net juni ook !

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      jaja da gaan wèér bomen worden zoals vorig jaar !!

    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Nee, nee, geen bomen, 5 bescheiden automaatjes voor medicinaal gebruik
      In de buitentuin 2 staan wel een paar reguliere..

    Zou het wel weten met volle grond beschikbaar , een groot gat graven , en de grond goed mengen met potgrond / cocosgrond 50/50 , liefst een gat van een halve kub .
    Dan worden het monsters!

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Ik probeer ze hier klein te houden en dit jaar alleen automaatjes. Anders krijg ik ruzie met de tuinman
      Dit jaar ook nieuwe buren, dus dat zal spannend worden of ze mogen blijven staan. 1,2 kilo heb ik hier ooit geoogst! Meters wiet! Mooi man

     
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Damn zeg, vanochtend de Wietboter vergeten in de koffie, wel kaneel slagroom staan maken en gewoon vergeten die shit erin te doen en na het bakkie voelde ik me raar en heb ik staan overgeven. Damn zeg, dat is lang geleden en heb meteen ook flinke keelpijn door het zuur. Had ik vroeger nooit toen ik elke ochtend aan het braken was. Toen was die maag niet zuur genoeg denk ik dan. Gadver, klein beetje ook maar en veel droog staan kokhalzen, heel naar is dat. Je kan nog beter liters eruit kitsen dan dat beetje hahaha bleuuuuh!

      Dus die Wietboter doet wel degelijk wat, al zijn de privé omstandigheden erg on gunstig en gebruik ik veel teveel alcohol, wiet en vreet als een malle. Dus iets zal er moeten veranderen, extra energie gaat vaak naar de verkeerde dingen. Dus gewoon weer die Wietboter in die koffie en rustig aan verder klussen. Gisteren de inlaat van de growroom vergroot, alsof er nog niet genoeg lucht ververst word. En ik ben bezig de afzuiger te upgraden naar hetzelfde model als de actieve inlaat zodat ik het nog handiger kan regelen. Dan heb ik 2 kuub in en uit hoeft ie maar op 20 of 30 procent te staan. Lekker stil en zuinig, kost wel een berg ruimte..

      De lucky queen shit werkt uitstekend en ben voor mijn doen, best actief. Net een extra portie en dan voel ik me rap beter, gisteren ook pilletje op en dat heeft de volgende dag flink impact. Moest daarom ook overgeven denk ik, de huisarts vind mij verstandig omgaan met de medicijnen. Maar het liefst zou ik ze niet nodig willen hebben. Doosje is bijna leeg en dat zit me ook niet lekker, heb liever een vol doosje op voorraad dan dat er maar twee pilletjes in huis zijn. Afhankelijk noemen ze dat toch.. en dosering is iets wat ik moet leren, meer water geven en minder hard drugs gebruiken
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        dat klinkt als een lastig te doseren mix. kalm aan man. en vergeet niet wat water te drinken tussendoor met dit weer

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Zal wel aan t weer liggen, lijkt wel alsof iedereen wat problemen heeft in de relatie🤷🏼‍♂️

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Spijtig om te horen maar er zijn meer vrouwen dan kerken!

      Geen vriendin nodig toch
       

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ze drinken jouw merk pils PH donner na drie vier smaak alle bier!

      Hier godverdomme! Gat in de muur gehakt! Raam en kozijn eruit gemold en al die uitlopers van de tomaten gerukt!

      De bloeiende eigen mix hermafrodietje krijgt een tweede leven die stond te bibberen toen die geit in de kas bezig was!
      filedata/fetch?id=1815544&d=1686466949&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by Greyvol; 11 June 2023, 08:03. Reden: Heeft die grey nou weer veels teveel weg gesnoeid en komt ie daar nou weer achteraf mee? Sjonge, sjonge sjonge..
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • JimBean
        JimBean commented
        Editing a comment
        komt nooit meer goed

      Ghihihi
      filedata/fetch?id=1816153&d=1686671965&type=thumb filedata/fetch?id=1816152&d=1686671965&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Greyvol; 13 June 2023, 17:00. Reden: Veeeels te zat, doseren grey! Doseren grey! Knoooop dat nauw in je oren! Godverdomme !!
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Voor het kiekje ff het lampje van de gsm onder de vodka aardbeien sinaasappelsap voor extra effect. En dan meteen die ouwe verdampte shit uitkloppen, wat er Dan dus meteen onderuit flikkert omdat je net dat Vaped Poe groene afval bakje eruit hebt gehaald voor de foto! Hahahaha een grote teringzooi
        Last edited by Greyvol; 13 June 2023, 17:16. Reden: Valt mee, bietje vaped poe op de verkeerde plek

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        haha hij gaat lekker. kan de boter beter komen halen geloof ik

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Strak plan..

      Goeiemorgen deze morgen
      filedata/fetch?id=1816271&d=1686716911&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        je bent er vroeg bij. proost

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment

      Damn zeg, flash back en tevens nog een reden dat ik veel wiet gebruik.

      Paar jaar terug, de eerste van de 33 bestralingen na het verwijderen van een kwaadaardige tumor.
      grey kleed zich uit en loopt naar het röntgen apparaat en hoor ver op de achtergrond een mevrouwtje zeggen; so, die is gespierd!

      Ghehehe Grey helemaal happy van de opmerking,
      en direct erna een mannenstem;
      Ja, maar voor hoe lang nog?

      Toen kreeg ik het wel weer koud! Godverdomme zeg, zit nu ook te bibberen als ik er aan denk. En weet als ik het opschrijf en het een plekje geef, dat ik het dan ook los kan laten. Klein stukje zelfreflectie, beetje zielig doen, en hoppakee gas erop en we gaan er weer voor. Ik kan nu wel des te harder genietend van dingen.. De sondevoeding, afvallen, en meerdere ziekenhuis opnames hebben voor flink wat trauma’s gezorgd. Kan het woord kanker ook niet uitstaan en dat is volgens mij de eerste keer dat ik het intyp en ook de laatste keer. Damn wat heeft dat woord een lading..

      Ik zeuren over het verlies van wat gehoor en de arts zegt; we hebben wel je oog kunnen redden..
      Dat soort woorden blijven wel terug komen, of op straat na geroepen worden dat je zo mager bent! Je zou eens wat meer moeten eten! Snap niet dat mensen dat in hun hoofd halen te roepen! Of, ja, wij zijn er voor mensen die wel geholpen wil worden. Of soep voor me neus gaan zitten eten omdat je geen ontbijt op had. Psycholoog had honger tien grey zijn hart uitstortte dat ik niet meer kon eten en binnenkort aan de maag sonde moest.. psycholoog notabene. Ben ook meteen opgestapt. En mijn vluchtgedrag uit het ziekenhuis is daar ook een gevolg van.

      ondertussen zit mijn vriendin nu ook depressief thuis met een burn-out en dat weegt enorm mee, dat ik wat terugval heb.. is alleen maar logisch en probeer bezig te blijven.


      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Thanx!
        Gisteren flink hoog opgelopen ruzie helaas.

      • Spacende Hollander
        Spacende Hollander commented
        Editing a comment
        Jeetje wat heftig Greyvol. Je hebt aardig wat op je bordje gekregen en bent een doorzetter. Ook je vriendin gaat nog eens door aan lastige tijd, geef dr maar gewoon een dikke knuffel en dan krijg je er vast eentje terug, liefde overwint de ellende man. Sterkte pik. In ieder geval een dikke knuffel uit de polder voor jou.

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Thanx!

      een goedemorgen mede kwekers..

      Opstart wiet vape en wiet koffie bakkie om lekker rustig op te starten, en Pro tip van de week! De wietboter op het koffiezetapparaat zetten, de koude boter koelt de koffie anders af
      filedata/fetch?id=1816672&d=1686888521&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by Greyvol; 16 June 2023, 05:10. Reden: Vast schoonmaak ritueel van de verdamper elke ochtend 5 min spoelen met iso alcohol, daar word ik al rustig van ;)
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        filedata/fetch?id=1817068&d=1687024694&type=thumb
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


        • Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Thanx! In de Waterton staat munt en eronder aardbeien, erboven druiven en in de kas verschillende soorten tomaten, pepers, Thijm, rozemarijn. Cayenne, habanero en een hermafrodiet wietje Ja heerlijk tuintje, appels en peren zijn dit jaar niet echt gelukt door de luizenplaag, de lavendel gaat wel lekker.. volgend jaar wil ik de aquaponics weer gaan oppikken

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          mooi idd die lavendel. grote bloemen, hebben wij ook veel van want vind het een prachtkleur.

        • Spacende Hollander
          Spacende Hollander commented
          Editing a comment
          Prachtig!
      Bezig...
      X