Goedemorgen Vandaag alleen even over de WW. De bladeren hebben vannacht de potrand ruim gepasseerd, en plant blijft gedrongen. Lees hier wel eens dat dat laatste goed is, maar weet niet precies waarom. 20230314_092455.jpg 20230314_092231.jpg Kan duidelijk zien dat de plant beetje buigt richting het licht. De lamp is helaas ook maar 29x26,6cm langxbreed.
Mijn plan is om te toppen boven node 4, nodes 1 & 2 weghalen. Dan heb ik 4 'hoofdvertakkingen'. Die 4 allen nog een keer toppen (moet nog uitzoeken na hoeveel nodes ik dat wil, ligt ook beetje aan hoe het gaat groeien denk ik). Of pas toppen boven node 6 en 1, 2 & 3 weghalen, dan begin ik met 6 hoofdvertakkingen. Veel keuze.
Fijne dag
Mijn plan is om te toppen boven node 4, nodes 1 & 2 weghalen. Dan heb ik 4 'hoofdvertakkingen'. Die 4 allen nog een keer toppen (moet nog uitzoeken na hoeveel nodes ik dat wil, ligt ook beetje aan hoe het gaat groeien denk ik). Of pas toppen boven node 6 en 1, 2 & 3 weghalen, dan begin ik met 6 hoofdvertakkingen. Veel keuze.
Fijne dag
Comment