Topjes in de oven, het word met de dag gekker, is dit woke-kweken🤣🤣
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Snuitje's snoetjes
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Ik vraag me af welk gender je bent als je op wietplanten valt. Overigens maakt het mij niet uit waar je op valt of hoe je eruit ziet. Zolang het ze het maar niet me strot af duwen. En hij waarheid de waarheid is. Dat vind ik het vervelende eraan. Tegenwoordig ben je een man als je je daartoe identificeert, ook dat vind ik helemaal geweldig maar dan heb je nog steeds vrouwelijk chromosoom en de rest. Een van mijn beste vrienden is zo homoseksueel als je maar kunt bedenken. Maar zelfs die vind dat de transgender-beweging flink discrimineert, de feministen hoor je niet meer. Rechten voor vrouwen zijn ver te zoeken als je je als vrouw identificeert en dan alle sport wedstrijden wint, tje dan levert de vrouw in waar ze de afgelopen decennia voor hebben gestreden. Ach binnekort spreken we allemaal Mandarijn, is de dollar nog maar een kwartje waard. En mogen we niet meer naar buiten!
-
Maar weer eens een update Dit is de auto bubblegum die gisteren geoogst werd.
20230601_100635_resized.jpgHet had een stuk beter geweest wanneer de lamp er niet te hoog boven had gehangen voor een lange tijd, zoals hier te zien is:
20230517_113738.jpgDat was 2 weken geleden toen ze door gebrek aan motivatie mijnerzijds een week geen water hadden gehad.
Het plantje in de perliet leek daar toen geen last van te hebben gehad:
20230517_113805.jpg
ik ben wel erg tevreden over het hempy bucket systeem. De bubblegum stond in 7,5l pot. De diameter van die pot is 30cm, kan er dan denk ik/hoop ik 5 van die kwijt in m'n 80x80, of als ik rechthoekige potten vind nog een stuk meer.
De groeten en een fijne dag!
- Likes 4
Comment
-
Wat van het ovengedroogde Bubblegum topje
20230601_181522.jpgHet effect is precies goed voor mij, heerlijk ontspannen, niets meer en niets minder. De smaak en geur van wiet in de vaporizer kan ik nog steeds niet van genieten, en moet er van hoesten. Maar het begint te wennenLast edited by Snuitje; 2 June 2023, 22:14.
- Likes 2
Comment
-
Oven gedroogd maakt het er ook niet beter op vermoed ik. Ben benieuwd wat je van de smaak vindt in de vaporizer als je de wiet rustig hebt laten drogen en curen. Zelf ben ik er geen fan van, vond het droog en kreeg de indruk dat ik alleen scherpe lucht aan het inhaleren was. Qua effect bleef ik me afvragen of ik wel wat voelde.
-
Ik kan er niet aan wennen hoewel ik heel graag wou dat zo'n vaper een succes was. Misschien dat ik teveel met mijn neus proef...en merk ook nauwelijks effect.
Geen zin in rollen dus zit weer met een schuin oog naar pijpen en bongs te kijken.
Comment