Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snuitje's snoetjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Topjes in de oven, het word met de dag gekker, is dit woke-kweken🤣🤣

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik vraag me af welk gender je bent als je op wietplanten valt. Overigens maakt het mij niet uit waar je op valt of hoe je eruit ziet. Zolang het ze het maar niet me strot af duwen. En hij waarheid de waarheid is. Dat vind ik het vervelende eraan. Tegenwoordig ben je een man als je je daartoe identificeert, ook dat vind ik helemaal geweldig maar dan heb je nog steeds vrouwelijk chromosoom en de rest. Een van mijn beste vrienden is zo homoseksueel als je maar kunt bedenken. Maar zelfs die vind dat de transgender-beweging flink discrimineert, de feministen hoor je niet meer. Rechten voor vrouwen zijn ver te zoeken als je je als vrouw identificeert en dan alle sport wedstrijden wint, tje dan levert de vrouw in waar ze de afgelopen decennia voor hebben gestreden. Ach binnekort spreken we allemaal Mandarijn, is de dollar nog maar een kwartje waard. En mogen we niet meer naar buiten!

• Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Ik heb wel een beetje hetzelfde Kunichika, als mensen zich X voelen is het mooi dat ze dat in kunnen vullen. Als de dollar eerst eens 6 euro waard wordt dan is een kwartje daarna niet zo erg.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik vind het zorgelijk dat mensen van geslacht willen veranderen en al helemaal dat artsen daar aan meewerken. En voor hen die zich een ander geslacht voelen: laat je niet gek maken niets zo bedrieglijk als gevoelens!!

Maar weer eens een update Dit is de auto bubblegum die gisteren geoogst werd.
    20230601_100635_resized.jpgHet had een stuk beter geweest wanneer de lamp er niet te hoog boven had gehangen voor een lange tijd, zoals hier te zien is:
    20230517_113738.jpgDat was 2 weken geleden toen ze door gebrek aan motivatie mijnerzijds een week geen water hadden gehad.

Het plantje in de perliet leek daar toen geen last van te hebben gehad:
    20230517_113805.jpg
    ik ben wel erg tevreden over het hempy bucket systeem. De bubblegum stond in 7,5l pot. De diameter van die pot is 30cm, kan er dan denk ik/hoop ik 5 van die kwijt in m'n 80x80, of als ik rechthoekige potten vind nog een stuk meer.

De groeten en een fijne dag!
    Last edited by Snuitje; 1 June 2023, 11:06. Reden: D, DT

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ene groten bak kun je er zo veel zetten als je wilt !!!

• Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Ja klopt, heb tijd terug eens naar speciekuip gezocht die de hele 80x80 zou kunnen vullen. Toolstation (uit m'n hoofd) heeft een mooie, en zit hier ook in de buurt. Het is een optie: één hele grote hempy bucket. En dan misschien met 100% perliet. Kijken hoe het gaat🤷‍♂️

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      👍🏼👍🏼

Wat van het ovengedroogde Bubblegum topje
    20230601_181522.jpgHet effect is precies goed voor mij, heerlijk ontspannen, niets meer en niets minder. De smaak en geur van wiet in de vaporizer kan ik nog steeds niet van genieten, en moet er van hoesten. Maar het begint te wennen
    Last edited by Snuitje; 2 June 2023, 22:14.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Oven gedroogd maakt het er ook niet beter op vermoed ik. Ben benieuwd wat je van de smaak vindt in de vaporizer als je de wiet rustig hebt laten drogen en curen. Zelf ben ik er geen fan van, vond het droog en kreeg de indruk dat ik alleen scherpe lucht aan het inhaleren was. Qua effect bleef ik me afvragen of ik wel wat voelde.

• JimBean
      JimBean commented
      Editing a comment
      Ik kan er niet aan wennen hoewel ik heel graag wou dat zo'n vaper een succes was. Misschien dat ik teveel met mijn neus proef...en merk ook nauwelijks effect.
      Geen zin in rollen dus zit weer met een schuin oog naar pijpen en bongs te kijken.
Bezig...
X